Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

NISSAN 350Z ACOTO


VC15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Od niedawna w moich rękach jest NISSAN 350 Z rok produkcji 2004, pierwsza rejestracja 2005.

 

Na ten konkretny egzemplarz czekałem kilka lat odkąd to znajomy rodziny kupił te auto i w końcu zdecydował się je sprzedać.

 

Auto sprowadzone przez poprzedniego właściciela z Niemiec w 2006 roku, jako roczne i cały czas użytkowane w jednej rodzinie. Zeta na bieżąco serwisowana, prowadzona książka serwisowa.

 

Od dłuższego czasu przymierzałem się do kupna autka z allegro, lecz stan techniczny w oglądanych przeze mnie modelach bardzo odbiegał w rzeczywistości od opisu z aukcji i rozmów ze sprzedającymi.

 

I tak:

 

Modelowo: Nissan 350z Z33, 2004, I rej. 2005, PRZEBIEG: 93 000km, wersja EUROPA, jest szpera

 

Silnik: VQ35DE- na razie seria

 

Hamulce: zestaw BREMBO

 

Zawias: seria

 

Wydech: seria

 

Po kupnie wymieniłem:

 

Olej silnika:

MILLERS XF LONGLIFE 5W50 ( PEŁEN SYNTETYK ) - w poprzednim aucie mając wskaźnik temp. oleju oraz porównując parametry Millers wypadł lepiej niż Motul.

 

Olej w skrzyni: MILLERS TRX 75W90 - drogi, ale robi robotę.

 

Zalałem wcześniej CASTROL SYNTRAX LS 75W140, ale przy ujemnej temperaturze ciężko biegi wchodziły. Teraz jest dużo lepiej, a do pracy pokonuje małe dystanse- fakt, że jak się zagrzał to było OK. Konsystencja oleju nawet się różniła od Millersa. Castrol jest gęstszy, ale wg. mojej oceny Millers jest lepszy, nic nie zgrzyta, biegi wchodzą precyzyjnie i lżej niż na Castrolu.

 

Olej w dyfrze: CASTROL SYNTRAX LS 75W140

 

Płyn chłodniczy: MOTUL INUGEL OPTIMAL ULTRA

 

Płyn hamulcowy: ATE SUPER BLUE RACING FORMULA- polecam !!! na sucho temp. wrzenia 280 C

 

 

Płyn wspomagania: AMSOIL ATF MV

 

Świece: DENSO IRIDUM POWER

 

Filtry: MANN

Paski: BOSCH

 

Przepustnica wyczyszczona środkiem LIQUY MOLY oraz wykonana adaptacja wolnych obrotów.

 

Z wyposarzenia:

 

Skóra wentylowana, podgrzewane, elektryczne fotele, ksenon, el. lusterka, szyby, kierownica ze sterowaniem radiem i tempomatem- tak naprawdę ma wszystko oprócz nawigacji.

 

Plany:

 

Twardszy zawias ( sprężyny H&R ) tylko nie chciałbym go za bardzo obniżać, wydech, strojenie.

 

Do zrobienia są złączki elastyczne na wydechu to może coś od razu z wydechem się podziała, przedni zderzak pęknięty- ale na razie taki zostaje.

 

Po kupnie przy użyciu środków Maguiar's lakier wygląda dużo lepiej: glinka, wosk, polimer, środek do polerki.

 

Zdjęcia robione słabym aparatem niestety.

 

 

post-76707-0-82495800-1388671129_thumb.jpg

post-76707-0-17362800-1388671135_thumb.jpgpost-76707-0-56764500-1388671141_thumb.jpgpost-76707-0-82099000-1388671147_thumb.jpgpost-76707-0-88600800-1388671152_thumb.jpgpost-76707-0-82592400-1388671157_thumb.jpgpost-76707-0-70776100-1388671234_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Castrol do Dyfra i skrzyni jest okey !!

Oby ten H&R jak najmniej obniżał bo fabrycznie zetka jest już upośledzona :D

 

Hehe wszystko przygotowane by w moc iść :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dokładnie:)

 

Nacieszę się teraz seryjnym setup-em, w między czasie coś tam się jeszcze odłoży i trzeba działać.


Auto mam 9 miesięcy.

Przejechane 8000 km- czas zmienić olej.

Jeździ się rewelacyjnie i Bezawaryjnie.

 

Z inwestycji zmieniłem radio- PIONEER FH-X700BT - POLECAM !!!

- można dopasować idealnie kolor

- wygląda jak seria

- super pasuje do wnętrza

- POSIADA DUŻO USTAWIEŃ I NAPRAWDĘ MA ŚWIETNĄ JAKOŚĆ DZWIĘKU

 

 

 

post-76707-0-27431600-1405249285_thumb.jpg

post-76707-0-64764000-1405249288_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Sam nie wymieniałem.

Dużo grzebania nie ma.

Tak naprawdę kupuje się adapter, kostki ISO i podpina wszystko razem. Trzeba dodatkowo jeden kabelek podłączyć żeby był prąd w wzmacniaczu i tyle.

Długo szukałem radia i powiem, że te radio czego nie oddają zdjęcia wygląga MEGA.

Łatwe w obsłudze i świetnie gra.


25 października minął rok użytkowania auta przez moją osobę.

Zrobiłem przez ten rok 11000km.

Jeździ się świetnie i co najważniejsze bezawaryjnie.

Jedynie w co musiałem zainwestować to tylna sonda lambda oraz wymienić złączki elastyczne na wydechu.

Tak to tylko wymiana płynów eksploatacyjnych i filtrów:

- olej co 8000km

- filtr powietrza co 5000km

W tym roku wymieniłem też zawieszenie:

- amortyzatory seryjne

- sprężyny H&R

- dołożyłem dystanse na tylną oś ( +22mm na stronę )

- wymieniłem radio

 

Z auta jestem mega zadowolony, każdego dnia cieszy japę i o to chodzi :)

 

 

post-76707-0-64035100-1415619977_thumb.jpg

post-76707-0-76961300-1415619986_thumb.jpg

post-76707-0-73399400-1415619989_thumb.jpg

post-76707-0-94097700-1415619991_thumb.jpg

post-76707-0-63802200-1415619993_thumb.jpg

post-76707-0-95004700-1415619994_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...