VC15 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam wszystkich, Od niedawna w moich rękach jest NISSAN 350 Z rok produkcji 2004, pierwsza rejestracja 2005. Na ten konkretny egzemplarz czekałem kilka lat odkąd to znajomy rodziny kupił te auto i w końcu zdecydował się je sprzedać. Auto sprowadzone przez poprzedniego właściciela z Niemiec w 2006 roku, jako roczne i cały czas użytkowane w jednej rodzinie. Zeta na bieżąco serwisowana, prowadzona książka serwisowa. Od dłuższego czasu przymierzałem się do kupna autka z allegro, lecz stan techniczny w oglądanych przeze mnie modelach bardzo odbiegał w rzeczywistości od opisu z aukcji i rozmów ze sprzedającymi. I tak: Modelowo: Nissan 350z Z33, 2004, I rej. 2005, PRZEBIEG: 93 000km, wersja EUROPA, jest szpera Silnik: VQ35DE- na razie seria Hamulce: zestaw BREMBO Zawias: seria Wydech: seria Po kupnie wymieniłem: Olej silnika: MILLERS XF LONGLIFE 5W50 ( PEŁEN SYNTETYK ) - w poprzednim aucie mając wskaźnik temp. oleju oraz porównując parametry Millers wypadł lepiej niż Motul. Olej w skrzyni: MILLERS TRX 75W90 - drogi, ale robi robotę. Zalałem wcześniej CASTROL SYNTRAX LS 75W140, ale przy ujemnej temperaturze ciężko biegi wchodziły. Teraz jest dużo lepiej, a do pracy pokonuje małe dystanse- fakt, że jak się zagrzał to było OK. Konsystencja oleju nawet się różniła od Millersa. Castrol jest gęstszy, ale wg. mojej oceny Millers jest lepszy, nic nie zgrzyta, biegi wchodzą precyzyjnie i lżej niż na Castrolu. Olej w dyfrze: CASTROL SYNTRAX LS 75W140 Płyn chłodniczy: MOTUL INUGEL OPTIMAL ULTRA Płyn hamulcowy: ATE SUPER BLUE RACING FORMULA- polecam !!! na sucho temp. wrzenia 280 C Płyn wspomagania: AMSOIL ATF MV Świece: DENSO IRIDUM POWER Filtry: MANN Paski: BOSCH Przepustnica wyczyszczona środkiem LIQUY MOLY oraz wykonana adaptacja wolnych obrotów. Z wyposarzenia: Skóra wentylowana, podgrzewane, elektryczne fotele, ksenon, el. lusterka, szyby, kierownica ze sterowaniem radiem i tempomatem- tak naprawdę ma wszystko oprócz nawigacji. Plany: Twardszy zawias ( sprężyny H&R ) tylko nie chciałbym go za bardzo obniżać, wydech, strojenie. Do zrobienia są złączki elastyczne na wydechu to może coś od razu z wydechem się podziała, przedni zderzak pęknięty- ale na razie taki zostaje. Po kupnie przy użyciu środków Maguiar's lakier wygląda dużo lepiej: glinka, wosk, polimer, środek do polerki. Zdjęcia robione słabym aparatem niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 springi o ktorych piszesz wczoraj do mnie doszly wiec dam znac jaki jest efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 dobry zakup działaj ulepszaj będzie dobrze castrola nie używaj to zielona woda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Castrol do Dyfra i skrzyni jest okey !! Oby ten H&R jak najmniej obniżał bo fabrycznie zetka jest już upośledzona Hehe wszystko przygotowane by w moc iść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Dokładnie:) Nacieszę się teraz seryjnym setup-em, w między czasie coś tam się jeszcze odłoży i trzeba działać. Auto mam 9 miesięcy. Przejechane 8000 km- czas zmienić olej. Jeździ się rewelacyjnie i Bezawaryjnie. Z inwestycji zmieniłem radio- PIONEER FH-X700BT - POLECAM !!! - można dopasować idealnie kolor - wygląda jak seria - super pasuje do wnętrza - POSIADA DUŻO USTAWIEŃ I NAPRAWDĘ MA ŚWIETNĄ JAKOŚĆ DZWIĘKU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Kolor idealnie się zgrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek marzec Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Fajny ten Pioneer. Dużo grzebania? Sam to wymieniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VC15 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Sam nie wymieniałem. Dużo grzebania nie ma. Tak naprawdę kupuje się adapter, kostki ISO i podpina wszystko razem. Trzeba dodatkowo jeden kabelek podłączyć żeby był prąd w wzmacniaczu i tyle. Długo szukałem radia i powiem, że te radio czego nie oddają zdjęcia wygląga MEGA. Łatwe w obsłudze i świetnie gra. 25 października minął rok użytkowania auta przez moją osobę. Zrobiłem przez ten rok 11000km. Jeździ się świetnie i co najważniejsze bezawaryjnie. Jedynie w co musiałem zainwestować to tylna sonda lambda oraz wymienić złączki elastyczne na wydechu. Tak to tylko wymiana płynów eksploatacyjnych i filtrów: - olej co 8000km - filtr powietrza co 5000km W tym roku wymieniłem też zawieszenie: - amortyzatory seryjne - sprężyny H&R - dołożyłem dystanse na tylną oś ( +22mm na stronę ) - wymieniłem radio Z auta jestem mega zadowolony, każdego dnia cieszy japę i o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 dystanse na przód to konieczność! please!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.