robert45 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Panowie jak poprawnie wpisać kod do radia w Almerze n16 NATS. Odpiąłem akumulator i oczywiście radio woła o kod. Dwa razy wprowadzałem kod. Po wpisaniu i zatwierdzeniu, następuje odliczanie na wyświetlaczu radia i ponownie woła o kod. Kod otrzymałem od poprzedniego właściciela na kartce. I teraz nie wiem, czy jest błędny, czy robię coś źle. Może mi ktoś, krok po kroku napisać jak to zrobić dobrze. Jeśli mam "0" w kodzie to należy przełączać na przycisku dopóki nie pojawi się "0" po przerzuceniu wszystkich liczb. Czy zatwierdzam przyciskiem " ^ " na radiu po prawej stronie. Może należy przytrzymać przez określony czas. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Przed liftem w kaseciaku było tak: Kod to np. 5678 Przycisk z numerem 1 naciskamy 5 razy, przycisk z numerem 2 naciskamy 6 razy itd Po wpisaniu kod zatwierdzamy kierunkowym przyciskiem po prawej stronie od wyświetlacza radia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Właśnie tak wprowadziłem i zatwierdzałem kod, radio odlicza od 10 do 0, i ponownie żąda CODE IN. Wygląda na to, że kod jest zły. Z tego co wiem, poprzedni właściciel po zakupieniu samochodu miał wymieniony akumulator w komisie i dekodowane radio przez nich. Nie wiem kto dekodował radio, ale kod podał mi na kartce. Jest też oryginalna zawieszka z kodem do radia. Nie wiem jak jest procedura generowania kodu, czy elektronik dekodując radio wprowadza nowy kod. Może posłużyć się oryginalnym kodem. Nie jestem pewien czy to zadziała, a pozostały mi 2 próby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Poszukaj bo ja kiedyś radio do forda dekodowalem kalkulatorem taki z neta sciagnietym i dzialalo. Poszukaj generatorów kodu. Bo ewidentnie masz zly kod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Znalazłem dekoder clariona. Nie rozumiem do czego on służy należy podać czterocyfrowy kod i zamienia go a inny. Ponawiam pytanie bo tego nie ogarniam, jeśli elektronik odkodował radio poprzednim razem, to wprowadził nowy kod, czy załączony oryginalny kod jest nadal aktualny. Znalazłem dekoder clariona. Nie rozumiem do czego on służy należy podać czterocyfrowy kod i zamienia go a inny. Ponawiam pytanie bo tego nie ogarniam, jeśli elektronik odkodował radio poprzednim razem, to wprowadził nowy kod, czy załączony oryginalny kod jest nadal aktualny. Poczytałem trochę na ten temat. Wgląda na to, że radioodtwarzacze z serii CL nie można odczytać typowym dekoderem. Próbowałem dekodować oryginalnym kodem z CAR RADIO PASSPORT dołączonym do dokumentów. Niestety d..a, i blokada na 60 minut (po 4próbie), uniemożliwiająca wpisanie kodu, po każdym uruchomieniu radia. Wg. informacji z innego forum, aby odkodować ten radioodtwarzacz oprócz oczywiście serwisu ( za duże pieniądze), niezbędna interwencja specjalisty, i odczytanie kodów z pamięci radia( wymaga to demontażu radia i innych czynności). Piszę ten post z rozgoryczeniem. No fajnie, że radio ma tyle zabezpieczeń , ale jeśli immo poprawnie identyfikuje radio w pojeździe, czyli jest to oryginalne radio przypisane do tego pojazdu, nie powinny istnieć dodatkowe zabezpieczenia dla użytkownika. Jest to nabijanie kasy serwisom, i innym specjalistom od dekodowania. Jest to ostrzeżenie dla kolegów, którzy chcieliby odłączyć lub wymienić akumulator, a samochód mają z tzw.drugiej ręki. Zanim to zrobicie upewnijcie się czy kod jest poprawny, lub jakimś sposobem nie odłączajcie radia od źródła napięcia, przy tych czynnościach. Edytowane 3 Stycznia 2014 przez robert45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 a jak sprawdzić jaki ma sie kod jesli nie dostałem do od poprzedniego właściciela? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Nie da się. Zobacz może na obudowie radia ktoś napisał. Oryginalnie powinna być karteczka zszyta z książką serwisową. Pamietaj że masa jest po obudowie Edytowane 7 Stycznia 2014 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie da się. Zobacz może na obudowie radia ktoś napisał. Oryginalnie powinna być karteczka zszyta z książką serwisową. Pamietaj że masa jest po obudowie hehe książka serwisowa fajna rzecz jak się ma. muszę obczaić na radiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Teraz jakaś taka moda, sprzedałem handlarzowi z książką, a jak auto trafiło w ponowny obieg to już bez książki. Czemu? Niewiadomo. Przebieg nie zmalał odziwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Teraz jakaś taka moda, sprzedałem handlarzowi z książką, a jak auto trafiło w ponowny obieg to już bez książki. Czemu? Niewiadomo. Przebieg nie zmalał odziwo. ja kupilem od babki która go 2 lata wczesniej kupiła od handlarza z DE, przebieg wg mnie niski jak na lata bo niecale 160tys bylo, ale sinilk dalej na 5w40 smiga i oleju nie chleje o dziwo. ale kodu do radia brak ;/ chyba ze jest gdzies wpisany gdzie nie dojrzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) C.d. moich perypetii z radiem. Kontakt z serwisem Nissana, owszem podadzą kod, ale należy przyjechać pojazdem celem demontażu radia i odczytania nr. i następnie wyślą zapytanie do NISSANA, koszt usługi 150 zł. Nieźle. Zapytałem, jeśli sam odczytam numer i im podam, to czy będzie taniej. Zapytałem wczoraj. Odpowiedź przed chwilą , tak.69 zł. To nie był kontakt z firmą Nissan tylko z ich serwisem. Wysłałem również zapytanie do centrum obsługi klienta Nissana, podając pełne parametry pojazdu i radia. Odpowiedź. Mam skontaktować się z najbliższym dealerem Nissana. Nie udzielają odpowiedzi ani telefonicznie, jak również elektronicznie. I tak wróciłem do punktu wyjścia. Dealerem, najbliższym mojego miejsca zamieszkania, jest oczywiście firma z którą korespondowałem wcześniej. Wytargałem radio z samochodu szukając nalepek. Rozkręciłem również obudowę i nic. Radio nie nosi widocznych śladów rozbierania. Jeśli elektronik dobierał się do epromu, to przecież musiał rozebrać radio. Niewykluczone , że autokomis miał oryginalny kod. Odkodowali radio i pozostawili go dla siebie, podając nieprawidłowe numery nowemu właścicielowi. Ewentualnie poprzedni właściciel źle wpisał sobie kod na kartce. Tego już nie sprawdzę. Książki serwisowej również nie dostałem, tylko instrukcję obsługi po holendersku. Próbowałem dotrzeć do jakichkolwiek informacji o tym pojeździe, bez rezultatu. Mam podejrzenie, że samochód pływał. Objawy dziwny zapach w pojeździe pomimo ozonowania klimy i czyszczenia tapicerki , zardzewiały z zewnątrz cały układ wydechowy i wszystkie elementy zawieszenia pojazdu. Co dziwne podłoga jest OK. Ktoś dobierał się do dywaników wygłuszających w kabinie. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez robert45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Co do wydechu to rury mogą mieć spore wżery, ale puszki są naprawdę dobrze zabezpieczone i nawet po 12latach nic ich nie bierze poza delikatnymi wżerami na najmniej wygrzanym końcowym tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Co do wydechu to rury mogą mieć spore wżery, ale puszki są naprawdę dobrze zabezpieczone i nawet po 12latach nic ich nie bierze poza delikatnymi wżerami na najmniej wygrzanym końcowym tłumiku. U mnie i rury i tłumiki są zardzewiałe. Auto z 2006r. Ostatnie 2 lata zanim wszedłem w posiadanie , prawie cały czas stał w garażu. Przebieg poniżej 100 tyś(?). Edytowane 9 Stycznia 2014 przez robert45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 http://www.radio-code.co.uk/PN2316N-Nissan-code-entry-guide.html mogę temu ufać? takie mam symbole na naklejce.. myśli ktoś żeby spróbować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Napisz jaśniej. To co załączyłeś to instrukcja wpisywania kodu. Pierwsze cztery próby masz za free. Następnie następuje brak możliwości wpisania kodu na 60 minut, po każdym uruchomieniu radia. A później to nie wiem. Prawdopodobnie czas będzie się wydłużał, aż do całkowitego zablokowania radia. Jeśli nr.seryjny radia clarion zaczyna się od CL, to odkodowanie(przy braku kodu) tylko z pamięci eprom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Napisz jaśniej. To co załączyłeś to instrukcja wpisywania kodu. Pierwsze cztery próby masz za free. Następnie następuje brak możliwości wpisania kodu na 60 minut, po każdym uruchomieniu radia. A później to nie wiem. Prawdopodobnie czas będzie się wydłużał, aż do całkowitego zablokowania radia. Jeśli nr.seryjny radia clarion zaczyna się od CL, to odkodowanie(przy braku kodu) tylko z pamięci eprom. hyhy to zle to zrozumialem, myslalem ze kod do mnie to 1234 my bad. to jak mam CL to nawet serwis przy podaniu seriala nie "sprzeda" kodu za 70zł? ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jest to możliwe, że w serwisie podadzą Ci kod za wymienioną kwotę. Mnie tak zaproponowali w Krakowie. Nie wiem jak to jest w Twojej miejscowości. Może nawet mniej. Musisz zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Jest to możliwe, że w serwisie podadzą Ci kod za wymienioną kwotę. Mnie tak zaproponowali w Krakowie. Nie wiem jak to jest w Twojej miejscowości. Może nawet mniej. Musisz zapytać. sprawdze to w pon w Gdansku, bo musze zrobic restet kompa bezpiecznikiem, a nie chce stracic radia, bo parametry oemmoweo radia mi odpowiadaja i nie mam zamiru szukac innego a więc, ASO NIssana w Gdańsku KMJ kod do radia po podaniu fotki naklejki i skanie dokumentów, że auto jest Twoje podaje kod za DARMO w przypadku gdy ktoś nie umie go wyjąć, aby zrobić zdjęcie swojej naklejki na radiu kosztuje to 90zł i jest to koszt demontażu konsoli aby dojść do naklejki. Ja mam z głowy, widać ze ASO do ASO nie równe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 (edytowane) sprawdze to w pon w Gdansku, bo musze zrobic restet kompa bezpiecznikiem, a nie chce stracic radia, bo parametry oemmoweo radia mi odpowiadaja i nie mam zamiru szukac innego a więc, ASO NIssana w Gdańsku KMJ kod do radia po podaniu fotki naklejki i skanie dokumentów, że auto jest Twoje podaje kod za DARMO w przypadku gdy ktoś nie umie go wyjąć, aby zrobić zdjęcie swojej naklejki na radiu kosztuje to 90zł i jest to koszt demontażu konsoli aby dojść do naklejki. Ja mam z głowy, widać ze ASO do ASO nie równe. To bardzo dobra wiadomość. W Krakowie w serwisach pracują zdziercy. Kolego, czy do serwisu trzeba zgłosić się osobiście. Jeśli nie ma takiego obowiązku, to podaj mi namiary na serwis, wyślę zapytanie mailem. Wysłałem zapytanie mailem, do serwisgdynia@nissan-kmj.com.pl Edytowane 15 Stycznia 2014 przez robert45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 ja akurat pisałem do nissana gdansk, ale to ten sam dealer tylko inna siedziba. wszytsko mailem załatwiłem. ja musiałem dosłac sporo skanów bo auto ktore kupiłem jest dalej nieprzerejestrowane i musialem udowodnić, że to moje. ale po wysłaniu, po 2-3h miałem 4 ładne cyfry na mailu. Daj znać czy pomogli. i czy kod działa, bo ja jeszcze swojego nie testowałem, mam nadzieje ze chłop nie wymyśla sobie cyferek haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 ja akurat pisałem do nissana gdansk, ale to ten sam dealer tylko inna siedziba. wszytsko mailem załatwiłem. ja musiałem dosłac sporo skanów bo auto ktore kupiłem jest dalej nieprzerejestrowane i musialem udowodnić, że to moje. ale po wysłaniu, po 2-3h miałem 4 ładne cyfry na mailu. Daj znać czy pomogli. i czy kod działa, bo ja jeszcze swojego nie testowałem, mam nadzieje ze chłop nie wymyśla sobie cyferek haha Taką otrzymałem odpowiedź. Witam !Takich spraw nie obsługujemy przez telefon i e-mailowo , gdyż dotyczy to:kwestii zabezpieczeń wyposażenia samochodu przed kradzieżą .Dlatego proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w sprawie uzgodnieniaterminu dostarczenia samochodu do odzyskania kodu i zakodowaniaradioodbiornika w Pana samochodzie. Proszę również o dostarczeniedokumentu potwierdzającego prawo własności do pojazdu. Pozdrawiam. No i jak dostarczyć samochód do serwisu w Gdyni.Jak załatwisz sprawę, to napisz, jak poszło. Ewentualnie na PW jak załatwiałeś sprawę i z kim. Może mnie też rozkodują w Gdańsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Taką otrzymałem odpowiedź. Witam !Takich spraw nie obsługujemy przez telefon i e-mailowo , gdyż dotyczy to:kwestii zabezpieczeń wyposażenia samochodu przed kradzieżą .Dlatego proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w sprawie uzgodnieniaterminu dostarczenia samochodu do odzyskania kodu i zakodowaniaradioodbiornika w Pana samochodzie. Proszę również o dostarczeniedokumentu potwierdzającego prawo własności do pojazdu. Pozdrawiam. No i jak dostarczyć samochód do serwisu w Gdyni.Jak załatwisz sprawę, to napisz, jak poszło. Ewentualnie na PW jak załatwiałeś sprawę i z kim. Może mnie też rozkodują w Gdańsku. napisze to dla potomnych. najpierw zadzwoniłem do konkretnego Pana (wybrałem losowo z podanych na stronie), pogadałem z nim o co mi chodzi (ze kodu nie odstałem od poprzedniej włąścicielki i, że ona też go nie ma) itp i od razu powiedziałem ze auto moje ale jeszcze nie przerejestrowane bo korzystam z oc poprzedniego właściciela bla bla i powiedział, ze generalnie trzeba przyjechać i oni za 90zł to zrobią, to sie pytam czy jak sam podam dane z naklejki to wtedy ile to kosztuje, to powiedział ze nic, bo to koszt tylko demontażu i montażu, aby dojść do naklejki. to powiedziałem czy mogę wszystko przysłać mailowo, skany dokumentów ze auto jest moje (dowód osobisty, foto naklejki, skan dowodu rejestracyjnego i umowy kupna sprzedaży) dodatkowo dałem sobie siana i wynotowałem wsio z naklejki, aby ułatwić, napisałem ładnego maila z dopiskiem włącznie, że nie jestem handlarzem i wysłałem po czy zadzwoniłem znów z pytaniem czy wszystko się zgadza i czy doszło, i Pan powiedział, że tak i że potrzebuje trochę czasu, a gdyby czegoś brakowało to też napisze i po 2-3 h miałem na mailu kod ja załatwiłem z KMJ GDAŃSK, może Gdynia i ich serwisanci mają inny system jak Ci u Ciebie w Krakowie. Przyłóż sie trochę, w końcu robią coś za darmo dla Ciebie, co jest nie wiarygodne jak na ASO. MI ten Pan pomógł mwasiak@nissan-kmj.com.pl więc może napisz do innego Edytowane 16 Stycznia 2014 przez mlodyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Witam serdecznie na forum.Jestem posiadaczem Almerki Tino 2002r.Po odłączeniu akumulatora do ładowania zablokowalo się radio.Może ktoś z państwa posiada kod do tego typu radia.Radyjko jest fabryczne. NISSAN PART No 28113BU313 MODEL No PN-1726V SERIAL No CLO52810002076 DESING NOTE No HF-R639 Dziękuję z góry za odpowiedz. dominokd@wp.pl. Edytowane 11 Lutego 2014 przez dominokd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) No to możesz wykręcić radio i na obudowie powinna być naklejka z numerem lub też w instrukcji obsługi jest odpowiednia rubryka, gdzie kod powinien zostać zapisany. Ja obstawiam naklejkę na radiu. Było wałkowane parę razy. Edytowane 11 Lutego 2014 przez ukaniopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Witaj kolego,dzięki za podpowiedz.Radio wykręcone zostało i spisane wszystkie dane.Jest ta jedyna naklejka.Co ma instrukcja obsługi do kodu radia .Niema nic w książce serwisowej też.To że było wałkowane to dobrze wiem,bo czytałem to kilka razy.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.