Surmik1979 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam wszystkich Mam problem z gotującym się płynem chłodniczym,termostat wymieniony na nowy bez potrzeby,bo dalej to samo co zauważyłem to że nie działa wentylator i tu pojawia się pytanie czy wina może być że bezpiecznik strzelił jak tak to gdzie się znajduje? czy szukać przyczyny gdzieś indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 podepnij na krotko wentylator to bedziesz wiedzial czy działa...dalej droga jest prosta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 bo inaczej przegrzejesz silnik i będzie nie ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surmik1979 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Po obiedzie pojdę do garażu i sprawdzę na krótko,silnika nie przegrzeje bo nie jeżdże dopoki tego nie naprawię,a jak wracałem z warsztatu po wymianie termostatu to grzanie na maxa i temperatura byla ok,wzrastała tylko jak stałem na światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ewidentnie wina wiatraka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 też tak miałem w fx 35 jak go przygrzałem raz na autostradzie i uszczelki pod głowicami były do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 zjadles ten obiad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 chyba do obiadu było cos mocniejszego i nie dał rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surmik1979 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 A więc tak na krótko próbowałem ale są tam 4 kable i nie wiedziałem dokładnie na które dać napięcie,myśle że któreś trzeba zmostkować ale nie wiem dokładnie które więc nie kombinowałem żeby czegoś nie popalić,jednak po wpięciu ponownie wtyczki wentyle działają ale coś się wolno kręca,temperatura była wporządku aż do momentu jak zmniejszyłem nawiew w aucie i zaczęła znowu iść do góry,a na to wentylatory się zatrzymały,a uważam że powinny zacząć chodzić szybciej,więc tak się zastanawiam czy niema jakiegoś czujnika temperatury który jest odpowiedzialny za pracę i szybkość wentylatorów? I jak ktoś wie na jaki kolor kabli podać napięcie żeby sprawdzić na krótko wentylatory,bo może działają ale nie tak jak powinny i są już do wymiany,więc najlepiej jak sprawdzę na krótko to będę wiedział czy kręcą się szybko czy cały czas wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 zobacz czy wentylatory na chłodnicę działają pewnie dęba stoją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surmik1979 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 zobacz czy wentylatory na chłodnicę działają pewnie dęba stoją Są tam chyba tylko te 2 od strony wewnetrzęj i działają tak jak opisałem powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.