robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Witajcie .Od kilku dni ryje po forum i necie w poszukiwaniu informacji ,która pomoże mi w decyzji wyboru X-sa LPG-czy DIESEL . Roczny przebieg ok 12tys Oczekuje odpowiedzi kierowców którzy zrobili autkiem min 30tys czy to Diesel czy to na LPG Edytowane 3 Stycznia 2014 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Ja diesla już nigdy nie kupię to mój pierwszy i ostatni, za drogi i za dużo ryzyka że coś padnie, filtr DPF i inne wynalazki które uprzykrzają życie. Dni diesli które robiły po 1000000 klm dawno przeminęły. Dzisiaj jak bym kupował auto to tylko benzyna, LPG nie koniecznie.Ale jak tak dalej pójdzie to rower będzie najpewniejszy Edytowane 3 Stycznia 2014 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Tak Strider, jakoś sobie nasze dieselki radzą, ale jak bym dzisiaj kupował coś nowego to diesla szeeeeeerokim łukiem , jak zechce mocy to coś amerykańckiego takie z 4 litry i na gaz w tedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Panowie konkrety dawajcie a nie jakimiś szyframi miedzy sobą nadajecie .Ja nic z tego nie kumam bom może nie kumaty heh A auto musze mieć za kilka dni bo praca nowa czeka i musi to byc X bo takie warunki kontraktu są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) BENZYNA!!!!choć jak czytam to ma byc flotowy (firmowy????) do diesle jak sam nie musisz serwisować Diesel ma więcej mocy lepszy w trawę no i zbiera się lepiej, elastyczny - ALE coś tam zawsze z tym DPFem i takimi różnymi - moc za upierdliwe wizyty w serwisie Benzynka, mniej mocy słabo się zbiera moim zdaniem, ale za to święty spokój i mniejsze koszty eksploatacji, pomimo że więcej pali to i tak taniej wychodzi w sumie. Edytowane 3 Stycznia 2014 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Kupic mozna np .ten http://tablica.pl/oferta/nissan-x-trial-2-0-b-salon-polska-CID5-ID4pZDz.html#33dd5249e5 Żaden flotowy firmowy prywatne auto do śmigania w kolo komina , do pracy,na rybki,grzybki pii ..ki itd Chłopaki macie jak widzę rop-niuchy , weźcie napiszcie jak długo nimi śmigacie co wam padło albo co zaraz padnie albo nigdy nie padnie Zwlaszcza Ty Wojtgor bo Strider coś o tym nadmienia Jak sie zdecyduje na PB to na pewno zagazuje ew kupie zagazowanego chyba ze nie warto ze względu na awaryjność . Jesli Diesel to czy każdy ma ten DPF . Edytowane 3 Stycznia 2014 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witajcie .Od kilku dni ryje po forum i necie w poszukiwaniu informacji ,która pomoże mi w decyzji wyboru X-sa LPG-czy DIESEL . Roczny przebieg ok 12tys Oczekuje odpowiedzi kierowców którzy zrobili autkiem min 30tys czy to Diesel czy to na LPG Moim skromnym zdaniem auto takie jak X-trail w uzwglednieniu ogólnych warunków istniejacych w całej niemal Europie , na chwile obecną wyłącznie diesel.Gdyby to była Rosja,USA,Australia -tylko benzyna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Ale ja chce potencjalnego benzyniaka zagazować ew kupic w gazie piotrek3 masz Diesla i chyba wcześniej tez miales ropniaki - jaka masz o nich opinie Edytowane 3 Stycznia 2014 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Panowie konkrety dawajcie a nie jakimiś szyframi miedzy sobą nadajecie .Ja nic z tego nie kumam bom może nie kumaty heh A auto musze mieć za kilka dni bo praca nowa czeka i musi to byc X bo takie warunki kontraktu są o co chodzi z tym kontraktem? Zasada jest taka, że jak poniżej 15 tys rocznie to nie warto LPG ani diesla tylko PB. Diesle są właściwie bezawaryjne tylko, że u nas nikt nie sprzeda Ci auta własnego a tylko sprowadzane po wypadkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Żaden flotowy firmowy prywatne auto do śmigania w kolo komina , do pracy,na rybki,grzybki pii ..ki itd Czytamy wszystkie posty w temacie .Autem mam jeździć jak wyżej ten kontrakt to zart , 12tys rocznie tak ale auto ma być na kilka lat. Nie zmieniam aut często .Ostatnim- FX35 jeździłem 8lat Jak długo swoim jeździsz .Odradzasz benzyniaka?Dla czego? Edytowane 3 Stycznia 2014 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 czym one sie różnią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Szukam auta rocznik 2002- 2005 młodszy odpada ze względu na cenę .Czy t30 są bardziej czy mniej awaryjne od t31.Czy DPF jest w obu wersjach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Szukam auta rocznik 2002- 2005 młodszy odpada ze względu na cenę .Czy t30 są bardziej czy mniej awaryjne od t31.Czy DPF jest w obu wersjach ? DPF jest ściśle powiązany z rynkiem na jaki miał pierwotnie trafic X-Trail. T30 które trafiały do Europy Zachodniej (Francja, Niemcy) miały DPF instalowany od połowy 2005 roku. Jeśli T30 trafiał do Polski przez oficjalną sieć dystrybucji (salony), tzn przez centrale na Węgrzech było do wyboru, czy się chce mieć DPF, czy też nie. Ja swojego pierwszego T30 z salonu z datą produkcji 08.2006 miałem bez DPF. Niestety po spotkaniu z drzewem i wymianie go na wersje niemiecką z datą produkcji 06.2006 filtr dostałem w spadku. Jeśli chodzi o T31 to wszystkie robione na rynek Unii Europejskiej już mają go na wyposażeniu. Jednakże montownia jest w Petersburgu i T31 robione na Rosję i Ukrainę mogą tego filtra nie posiadać. O dodatkowym wyposażeniu T30 dowiesz się dużo wprowadzając VIN pod adresem http://nissan-europe.epc-data.com, a konkretnie po rozkodowaniu w pozycji Spec code. Należy najechać kursorem myszki na jeden z wyświetlonych kodów i w postaci dymka powinien się wyświetlić bardziej szczegółowy opis. Dla DPF'a jest to kod - AIRPX (przynajmniej w moim przypadku), oraz inne kody opisujące dodatkowe wyposażenie (np. rozmiar felg, aluminiowe nakładki na pedały, występowanie szyberdachu, przyciemniane szyby oraz rynek na który pierwotnie był kierowany T30). Dla kodów VIN dla T31 ta strona chyba nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Fx to inna bajka ten odgłos wydobywający sie z wydechów ,jezdzilem z uchylonym oknem i wyłączonym radiem by tym sie delektować - juz go nie mam .Ale czy on był większy od X-a ?,na pewno bagażnik ma mniejszy .Sprzedaż podyktowana byla wyższymi okolicznościami .Autko było super w idealnym stanie ehh . Wracając do tematu Macie racje gazując mogę mieć problemy z katem a co za tym idzie remont silnika Diesel to problem z DPF i dwumasa Dzięki za link kolego gkowal i rozjaśnienie w temacie DPF. Czekam na jeszcze piszczcie co tam jeszcze boli ixika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Wydaje mi się, że twórca wątku nie czytał w ogóle forum. Przecież to jakie mają problemy auta jest w naszych postach. Jest tam też masa o spalaniu, awaryjności. Trzeba samemu przekopać. Jeżeli masz jeździć 12 tys. to raczej t30 sprzed liftingu i to z napędem na jedną oś w benzynie 2.0 poniżej 15 tys. pln. Wyjaśnij też dlaczego piszesz o fx ale zakładałeś wątek w Navarze o naprawie głównej silnika diesla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Czytam nie tylko to forum bo i inne watki w necie . Co mam Ci wyjaśnić bo nie rozumiem .Temat jest o X-trail ,fx to tylko przykład ostatniego auta które miałem Jeszcze dłużej w rodzinie był Chevrolet Lumina 10lat ,Navara była do naprawy swego czasu i po to był watek ale co to ma do tego wątku ??? Te 12 tys to tak orientacyjnie jest .Wszystko zależny gdzie będę pracował a tego nie wiem . Alle nie przewiduje ze rocznie zrobię więcej niz 15tys km. Dla czego polecasz mi napęd na jedna os ,jednym z moich kryteriów na wybor X-a jest wlasnie napęd 4x4 .i piszesz o jakiś 15tys zl .Czy ja sie pytam jaki napęd wybrać .i za ile kupić auto .Czuje sarkazm w Twoich pytaniach i tego nie rozumiem . Masz auto które mnie interesuje ,jesli je długo już użytkujesz to napisz o jego wadach jesli takie w ogóle ma jesli nie ma to zachwal i po temacie . Edytowane 3 Stycznia 2014 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Wydaje mi się, że twórca wątku nie czytał w ogóle forum. Przecież to jakie mają problemy auta jest w naszych postach. Jest tam też masa o spalaniu, awaryjności. Trzeba samemu przekopać. Jeżeli masz jeździć 12 tys. to raczej t30 sprzed liftingu i to z napędem na jedną oś w benzynie 2.0 poniżej 15 tys. pln. Wyjaśnij też dlaczego piszesz o fx ale zakładałeś wątek w Navarze o naprawie głównej silnika diesla? Ja też nie bardzo rozumiem, czego Ty nie rozumiesz Chyba sam niedokładnie przeczytałeś cały wątek tam wszystko jasne jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 takich wątków o spalaniu, awaryjności, zakupie i wyższości zasilania gazu nad dieslem było na forum wiele. Nie ma potrzeby mnożyć nowych wystarczy popytać na tamtych starych. Dlatego pisze, że Kolega nie czytał forum a zwyczajnie skrócił sobie drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 takich wątków o spalaniu, awaryjności, zakupie i wyższości zasilania gazu nad dieslem było na forum wiele. Nie ma potrzeby mnożyć nowych wystarczy popytać na tamtych starych. Dlatego pisze, że Kolega nie czytał forum a zwyczajnie skrócił sobie drogę. No tutaj masz rację, jest trochę wątków i ja by się postarał kolega robisum1, to znalazł by odpowiedź. Ale skoro już założył, to zawsze jest okazja do podyskutowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Do Twoich przebiegów, szukaj 2.0 benzyna bez gazu, T30 po lifcie (2004 - 2006). Bez problemu znajdziesz zadbany egzemplarz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 x trail albo 2.2 diesel albo 2,5 benzyna 2.0 za slaby ja mam 2.2 dci smigam 3 lata awarie to standard czujnik na listwie seria 006. Poza tym klocki olej opony i do przodu. Kiedys mialem passata b5 1.9 tdi zrobilem 100 kkm bez awarii kolega tez mial takiego i co chwila cos sie psulo najwazniejsze to dbac o auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Kolego robisum1 szczerze polecę Ci T30 w silniku 2.5 + LPG. Mimo tego że zrobiłem remont silnika, to jeszcze raz bym go kupił. Jak Ci się uda wersję z nawigacją, to jeszcze lepiej. W moim mam spalanie LPG około 13 - 15L i niech gaz kosztuje nawet 3 - 4 zł to i tak będę do przodu. Od zakupu, czyli sierpnia 2012 zrobiłem 70.000km. Mocy jest wystarczająco pod nogą i zbiera się bardzo dobrze, ale jak na tą masę i brak opływowości, nie wybrałbym silnika 2.0. W jednym zdaniu: komfortowe, wygodne i wdzięczne auto - w dalekie trasy i wypad nad jezioro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Do Twoich przebiegów, szukaj 2.0 benzyna bez gazu, T30 po lifcie (2004 - 2006). Bez problemu znajdziesz zadbany egzemplarz. Zeshky dobrze prawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Ok Decyzja chyba zapadła .Dziekuje wszystkim za wskazówki . Rozgladam sie już tylko za ropniakiem bez DPF czyli do rocznika 2005 LpG - no cóż za mało ludzi sie wypowiada którzy maja używają i nie narzekają z info które znalazłem w sieci to silniki w X nie nadają sie za gazowanie tzn. nadają bo jeżdżą ,ale za dużo z tym może być problemow Po pierwsze ciężko znaleźć odpowiedniego fachmana który odpowiednio dobierze a przede wszystkim skalibruje instalacje Po drugie problemy z katami Po trzecie jesli zależy mi na niskich kosztach paliwowych ,a zależy ,to jak kupie X-sa bez DPF to różnic w ekonomi nie ma prawie żadnych 7l/100 ropuchy to niecałe 40zl a w moim przypadku 30zl(Diesel from rosja) Dla czego diesel bez DPF? Za sa 3 powody 1- brak problemow z wyżej wymienionym a co za tym idzie kilka stówek w kieszeni bo te wypalanie podgrzewanie na wlasna reke kiedyś przestanie działać i wizyta w serwisie nieunikniona 2-mniejsze zużycie paliwa o 1-2L 3-sporo śmigam w cyklu miejskim a DPF tego bardzo nie lubi Jeszcze raz dzięki Jak wie ktoś o X-sie bez DPF godnym uwagi na sprzedaż to proszę pisać na PW Edytowane 5 Stycznia 2014 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalabim Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Kolego robisum1 szczerze polecę Ci T30 w silniku 2.5 + LPG. Mimo tego że zrobiłem remont silnika, to jeszcze raz bym go kupił. Jak Ci się uda wersję z nawigacją, to jeszcze lepiej. W moim mam spalanie LPG około 13 - 15L i niech gaz kosztuje nawet 3 - 4 zł to i tak będę do przodu. Od zakupu, czyli sierpnia 2012 zrobiłem 70.000km. Mocy jest wystarczająco pod nogą i zbiera się bardzo dobrze, ale jak na tą masę i brak opływowości, nie wybrałbym silnika 2.0. W jednym zdaniu: komfortowe, wygodne i wdzięczne auto - w dalekie trasy i wypad nad jezioro. x-trail w dalekie trasy? hmmm ostatnio zrobiłem nim ok 1000km i byłem wypąpowany , może daltego że mam z 2002 roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.