jolo Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Mechanik sprawdził Linka OK, była luźna, naciągnął, pracuje prawidłowo. Lecz nadal koło nie hamuje ręcznym. Diagnoza zastany - zapieczony zacisk - do naprawy, kupować używanego po 200 zł nie będę. robotka nieskomplikowana z reperaturką Pytanko, jaka średnica tłoczka jest tam, nie mam schematu a wiem że pomożecie mi :-) a na allegrogo widzę fi 34 i fi 38 Chodzi o zacisk lewy tył P12 1.8 2002 rok doszukałem się jest fi 38 na tyle Edytowane 3 Stycznia 2014 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Kolego raczej nie ryzykuj sciągnij zmierz zamów Są różne przypadki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 żona pracuje w intercars-ie więc wezmę dwa rodzaje i później niewykorzystany zwrócę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 mialem podobnie tez znachor powiedzial ze linka ok a okazalo sie ze nie 1 szt w aso linki recznego chyba 500 zł dorobilem nowa na zamowienie za 120 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 mialem podo bnie tez znachor powiedzial ze linka ok a okazalo sie ze nie 1 szt w aso linki recznego chyba 500 zł dorobilem nowa na zamowienie za 120 zł nie no , linki dobre, sprawdzalismy z kolesiem mechanikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 zdjales je calkowicie ? w pancerzach nie sa usrane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Mozesz smialo kupowac uzywke , twoja reperturka na nic sie zda, wydasz kase i efektu zamierzonego nie zobaczysz, sa dwie mozliwosci albo urwala sie oska od hamulca recznego albo sprzegielko w tloczku ( od jego spodu sie zaglada) diabli wzieli a do fego frzeba miec odpowiednie narzedzia wiec zycze powodzenia z innymi pomyslami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Mozesz smialo kupowac uzywke , twoja reperturka na nic sie zda, wydasz kase i efektu zamierzonego nie zobaczysz, sa dwie mozliwosci albo urwala sie oska od hamulca recznego albo sprzegielko w tloczku ( od jego spodu sie zaglada) diabli wzieli a do fego frzeba miec odpowiednie narzedzia wiec zycze powodzenia z innymi pomyslami. Osobiście widziałem, na własne oczy, jak mój ojciec kompletnie zregenerował tylne zaciski Primery. Włącznie z wymianą sprzęgiełka, włącznie wymianą owej ośki (ona jest nakręcana). Do tego nowe gumki. Działał na Primerze mojego Szwagra. Komplet naprawczy na jeden zacisk kosztował w sumie chyba 120 PLN chyba w InterCars, ale zacisk jest zregenerowany kompletnie. Bez specjalistycznych narzędzi. Ale fakt - każdemu tego nie polecę wykonać. Edytowane 4 Stycznia 2014 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 no i teraz nie wiem, muszę dowiedzieć się w przyszłym tygodniu czy mają takie zestawy z osią, bo pewnie to się stało że nie hamuje koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 nie lepiej - ekonomiczniej kupic uzywke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 No właśnie nie ekonomiczniej. Bo pytanie jaki ma przebieg używka i kiedy i ją dopadnie to samo. Najbardziej ekonomicznie jest regenerować co się ma. Jak kogoś stać - kupuje nowe z ASO. Ostatecznie - używka, ale i tą najlepiej od razu regenerować aby wiedzieć co się ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 No właśnie nie ekonomiczniej. Bo pytanie jaki ma przebieg używka i kiedy i ją dopadnie to samo. Najbardziej ekonomicznie jest regenerować co się ma. Jak kogoś stać - kupuje nowe z ASO. Ostatecznie - używka, ale i tą najlepiej od razu regenerować aby wiedzieć co się ma. no mi też się tak wydaje że lepiej zregenerować ja się ma możliwość, kupię używkę i za miesiąc przykładowo to samo się stanie i d*pa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 U mnie używka pochodziła jakieś 1.5roku potem znowu zaczęło blokować i grzać koło. Specyfik K2 w strzykawce i młotek w pobliskim warsztacie załatwiły robotę i chodzi od pół roku. Osobiście polecałbym umiejętne zregenerowanie zacisku (nie mówię tu o wymianie samych uszczelek). Gdzieś na forum jest manual jak było to robione:http://www.nissanklub.pl/zrob-to-sam/13-primera-p11/42-nissan-primera-naprawa-zacisku-tylnego.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 ale u mnie normalnie chodzi cięgno, nic się nie grzeje, a nie hamuje, jakby dobrze pisał Voyager, może ośka się ułamała, możliwe to w ogóle ? muszę rozebrać i sprawdzić z kolesiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ściągnij samo kopyto i rusz dźwignią do której idzie linka zobacz czy tłoczek się w ogóle porusza. Tylko uważaj potem pewnie ów tłoczek trzeba będzie wkręcić żeby założyć zacisk na swoje miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Ściągnij samo kopyto i rusz dźwignią do której idzie linka zobacz czy tłoczek się w ogóle porusza. Tylko uważaj potem pewnie ów tłoczek trzeba będzie wkręcić żeby założyć zacisk na swoje miejsce. powim mechanikowi by tak zrobil, jesli os bylaby uszkodzona to pewnie mozna pospawac, mam dojscie do super spawaczy i tokarzy, wiec albo mi dotocza, albo pospawaja i wyszlifuja pozniej, bo kupno nowego graniczy z cudem, w ogole nie ma w ofercie jeśli nie będzie się ruszać to co uszkodzona ta oś ? czy co innego? generalnie mechanik mówil że zastał się zacisk i dlatego ręczny nie hamuje, możliwe to ? Edytowane 13 Stycznia 2014 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Jakby się zastał, to nie powinien też zasadniczy hamulec hamować. Choć ten ma trochę więcej mocy jak nogą hamujesz i pomaga Ci serwo. No generalnie jest to możliwe. Naprawił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Naprawił? nie jeszcze nie byłem w ogóle, w przyszłym tygodniu umówiony jestem - cierpię na chroniczny brak wolnego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Jest rzekomo nowy...http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS¬itle=1&wsk=OPytanie czy urządza Cię 482zł O sorry nie wiedziałem, że nie przekierowuje od razu : Daj tam z boku Układ hamulcowy--> Hamulce Tarczowe--> i Zacisk hamulca tarczowego Edytowane 13 Stycznia 2014 przez Pilot9314 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 no naprawione, rozruszaliśmy z mechanikiemdzwignię ręcznego za pomocą smaru i środka penetrującego, bo nie szło rozebrać. manual od P11.144 troszkę się różni od P12. miejmy nadzieję że teraz nie zastanie się hamuje jak żyleta :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dobra, poddaje się... Co pół roku przerabiam to samo - zacisk albo się zapiecze tak że koło wciąż hamuje, albo tak że ręczny do połowy jest luźny i lewe koło nie łapie. Co pół roku robię reanimację i problem wciąż wraca. Teraz zaczyna coś jeszcze piszczeć jak jadę szybko. Chyba czas kupić po prostu nowy zacisk w ASO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dobra, poddaje się... Co pół roku przerabiam to samo - zacisk albo się zapiecze tak że koło wciąż hamuje, albo tak że ręczny do połowy jest luźny i lewe koło nie łapie. Co pół roku robię reanimację i problem wciąż wraca. Teraz zaczyna coś jeszcze piszczeć jak jadę szybko. Chyba czas kupić po prostu nowy zacisk w ASO... W tej sytuacji nie ma się co zastanawiać, trzeba wymienić zacisk na nowy i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.