Mite1989 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam, jakiś czas temu przy okazji wymiany sworznia dowiedziałem się, że mam dziurę w osłonie przegubu po prawej stronie i luz na łączniku stabilizatora, ale nie jest on duży i jeszcze jakiś czas mogę na nim pojeździć, chyba, że zacznę słyszeć stuki przy skręcie to wtedy mam zgłosić się do warsztatu. Wczoraj kiedy jechałem do pracy wszystko było ok, ale kiedy już wracałem przy prędkości ok. 30km/h pojawiło się dość głośne stukanie po prawej, a przy mniejszej prędkości nie jest to stukanie, a jakby zgrzyt metalu. Dodam, że po wciśnięciu gazu zgrzyty i stukanie milkną, pojawiają się tylko przy hamowaniu, wciśnięciu sprzęgła i jeździe z puszczonym gazem. Czy możliwe, że to przegub nie wytrzymał albo przez tą dziurę coś do niego się dostało i przez to te hałasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak dowiedziałeś się że masz dziurawą osłonę przegubu to wymieniłeś ją czy dalej tak jeździsz? Jak top drugie bo objawy właśnie na to wskazują to: a) nie ma już tam smaru, b )to zgrzytanie to właśnie przegub, c) zamiast samej osłony i świeżego smaru do wymiany jest cały przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mite1989 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Na wtorek umówiony byłem do warsztatu, myślałem, że wytrzyma do tego czasu. Mogę na tym jeździć, nie odpadnie coś tam? Bo jakby nie patrzeć jakoś muszę do warsztatu dojechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Na wtorek umówiony byłem do warsztatu, myślałem, że wytrzyma do tego czasu. Mogę na tym jeździć, nie odpadnie coś tam? Bo jakby nie patrzeć jakoś muszę do warsztatu dojechać. Bez smaru w każdej chwili możesz stanąć. Jak potrzesz przez kilka sekund metal o metal i robi się gorąco w miejscu tarcia, a podczas jazdy i obciążeniu bez smarowania to może się coś stopić, urwać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Samego metalu nigdy nie będzie miał bo nawet bez osłony cos go tam bedzie. Gorsza sprawa z piaskiem który wejdzie pomiedzy i on dopeiro robi zamieszanie.Jak peknięta osłona (a zapewne troche czasu z tym jeździłes) to masz padnięty przegób bo taki to objawy.Jest kilka metod diagnozy przegubów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mite1989 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Teraz przynajmniej wiem, że muszę nastawić się na większe koszty naprawy. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Przegub z osłona na jedna strone z robotą- ok 200 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrionus Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 ja jestem wlasnie po wymianie 2 przegubów: tam gdzie robilem koszt byl nastepujacy: przegub - 160 zl / szt (dla wersji z ABS) robocizna - 80 zl / szt czyli razem za 2 przeguby zaplacilem 480 zl - pewnie niektorzy powiedza ze przeplacilem - ale trudno - zrobiony to zrobiony a z żoną na ciążowej rozsypce to samochod musi byc zawsze zwarty i gotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 "żona na ciążowej rozsypce ..." fajne określenie :-) Trzeba być zwartym i gotowym w każdej chwili , a auto musi być sprawne :-) Pozdrawiam serdecznie żonę i Ciebie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.