mucha__18 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam. Wczoraj jade primerką i czuje jakby brak mocy i chek się zapala.. Nie kopci odpala normalnie na 1 biegu jakoś w miare jedzie ale na 4 5 to już masakra wolno się rozpędza i zapala się chek. sprawdziłem błedy na kompie wyszło " sygnał zapłonu pierwotny" a zworką sparawdzałem i wyszedł 21 błąd 21 Injection Timing Control Valve - zawór controli czasu wtrysku (w pompie paliwa)jakieś pomysły od czego zacząć?? autko musi jeżdzić i bardzo potrzebuję szybko i sprawnie sobie poradzić z tym problemem... Zna ktoś może w okolicy szczecina dobrego mechanika który zna temat i się szybko ogarnire z tym tematem chyba że można to samemu szybko zrobić, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha__18 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Nie czas na profil jak Primerka chora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 U mnie się tak działo jak było bardzo zimno i z paliwa zrobiła się kasza. Prawie wcale nie chciało lecieć - prawdopodobnie było to letnie paliwo w zimie. Komp próbuje zmienić kąt wtrysku do tego co dostaje chyba a że to leci jak leci to efekt jest właśnie taki. U mnie jak się rozgrzało to już było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 @bart rozgrzało się i przestał potrzebować paliwa na dawkę rozruchową i dogrzanie, dlatego gaśnie check. @mucha__18 jest taki myk, zawór początku wtrysku jest sterowany ciśnieniem paliwa, nie ma dostatecznej ilości paliwa nie ma ciśnienia paliwa, zawór głupieje auto nie jedzie, filtr paliwa do wymiany tylko na dobry kneht bosch mann, rzadne scr chińskie !!! ostatnio często znajduję dosłownie roztopionych rozwalonych filtrów paliwa, to wina paliwa i jakości filtra, ale wracając do tematu, musisz jeszcze wyczyścić śrubę sitko na wejściu do pompy z filtra, na tym gumowym przewodzie, w pompę wkręcona jest śruba 17mm i tak jest sitko, a drugie jest właśnie w zaworze czasu kąta wtrysku na dole pompy 2 śrubki na torx chyba T30, i tyle z tanich rzeczy to napierw sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha__18 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Filtr paliwa prawie nowy 6tys km ale nie wiem jaki wsadzili mi te mechaniki u znajomka ale chyba szitu nie dali ;/ ale dziekuje za zainteresowanie tematem jade do przyjaciela na week będziemy walczyć zeby lala wyzdrowiała;)dam znać ale przeczyszcze tematy przepływke sprawdzę i myślałem o egr też tam zerkne miejmy nadzieję że to pierdoła ;P Witam> sprawa ma się tak. okazało się że to egr na razie został zaślepiony pytanie mam czy może zostać juz tak na zawsze czy raczej wymienić część na sprawną?? auto baarzdo odrzyło i podoba mi się jeszcze bardziej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 pisalem zebys uzupełnil profil bo wtedy wszyscy wiemy jaki silnik rok i takie tam temat egr jest na forum jak bledow nie wywala to zostaw tak jak jest i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.