Gość krzychus3 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam! Na wstępie chciałbym się przedstawić. Jestem Krzysztof , często tu zaglądałem i uzyskałem wiele informacji . Niestety nic nie trwa wiecznie więc musiałem zarejestrować się i po przeczytaniu wiele podobnych tematów postanowiłem założyć nowy, być może ktoś z was bedzie mógł mi pomoc. Posiadam navare d40 , 2.5DCI 174KM z 2006r , skrzynia 6 biegowa manualna Przebieg 150 tyś km. Do tej pory auto chodziło aż miło. Od jakiegoś czasu gdy pochodziło trochę na wolnych obrotach tak około minuty to silnik zachowywał się tak jak by wchodził w tryb awaryjny, tzn tak jak by się turbo wyłączało, Nie szło jej wkręcić na biegu nawet na 2tys obrotów. W takim przypadku pomogło zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie. Oczywiście , auto pojechało na warsztat, tam został zdiagnozowany błąd od EGR, lecz nie pamiętam dokładnie jaki. Podpowiedzieli również żeby zaślepić EGR i powinno być wszystko w porządku. EGR wyczyściłem i zaślepiłem. Było wszystko ok az od kilku dni znów zaczął pojawiać sie ten problem , auto nie chce jechać. Podłaczyłem interfejś ELM 327 i program i pokazał mi się błąd P0403. Wykluczam że jest to wina paliwa , filtry regularnie wymieniane, czy ktoś spotkał się z czymś podobnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam! Na wstępie chciałbym się przedstawić. Jestem Krzysztof , często tu zaglądałem i uzyskałem wiele informacji . Niestety nic nie trwa wiecznie więc musiałem zarejestrować się i po przeczytaniu wiele podobnych tematów postanowiłem założyć nowy, być może ktoś z was bedzie mógł mi pomoc. Posiadam navare d40 , 2.5DCI 174KM z 2006r , skrzynia 6 biegowa manualna Przebieg 150 tyś km. Do tej pory auto chodziło aż miło. Od jakiegoś czasu gdy pochodziło trochę na wolnych obrotach tak około minuty to silnik zachowywał się tak jak by wchodził w tryb awaryjny, tzn tak jak by się turbo wyłączało, Nie szło jej wkręcić na biegu nawet na 2tys obrotów. W takim przypadku pomogło zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie. Oczywiście , auto pojechało na warsztat, tam został zdiagnozowany błąd od EGR, lecz nie pamiętam dokładnie jaki. Podpowiedzieli również żeby zaślepić EGR i powinno być wszystko w porządku. EGR wyczyściłem i zaślepiłem. Było wszystko ok az od kilku dni znów zaczął pojawiać sie ten problem , auto nie chce jechać. Podłaczyłem interfejś ELM 327 i program i pokazał mi się błąd P0403. Wykluczam że jest to wina paliwa , filtry regularnie wymieniane, czy ktoś spotkał się z czymś podobnym ? Hej Sprawdz filtr paliwa lub zawor SCV , mozesz tez zobaczyc przeplywomierz, u mnie byla podobna sytuacja wymienilem scv i nie pomoglo po wymianie filtra paliwa jak reka odjal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinio1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 szukaj mojego postu tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/44225-navara-nagly-spadek-mocy-silnika/page-7 Identyczny przypadek jak u mnie. Najpierw podczas jazdy, później na postoju - po minucie stan awaryjny. Jest to zawór pompy. Zamieściłem 3 fotki. Oczywiście sam na to nie wpadłem. Podpowiedział alkaspaw o widzę że kolega NuMer był pierwszy z dobrą diagnozą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 No to ja tylko potwierdzę diagnoza trafna zawór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.