Niulek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam wszystkich Drodzy forumowicze problem dotyczy : Nissan X-Trail , 2.2dci 114km , 2003r. Od pewnego czasu borykam się z przypadłością braku mocy na ciepłym silniku (podczas jazdy). Na początku problem występował sporadycznie .Samochód reaguje normalnie na gaz do momentu "złapania temperatury" , co jest dziwne jak pokombinuje pedałem gazu (dodaje ujmuję , kilka razy) czasem uda mi się go wkręcić na obroty i zaczyna normalnie ciągnąć do momentu zmiany biegu. Wiem iż było wiele podobnych tematów , przeczytałem wiele wątków . Nie liczę że ktoś na odległość zdiagnozuje mi samochód ale może podzieli się dobrą radą posiadając doświadczenie w tej materii . Odwiedziłem już dwóch mechaników: Pierwszy stwierdził iż jest za niskie Ciśnienie na listwie ale nie może się połączyć interfejsem aby poznać przyczynę, Drugiemu nic nie mówiłem celowo i poprosiłem o diagnostykę , podłączył się jakimś uniwersalnym urządzeniem i nie wykrył żadnych błędów , polecił mi sprawdzanie wszystkiego po kolei , egr itd. Dodam iż samochód jest doposażony w suchy DPF , posiada euro 4 , ale nie dochodzą do niego żadne przewody , jest to wyrób niemieckiej firmy specjalizującej się w doposażaniu samochodów w dpfy. będę wdzięczny za wskazówki a najbardziej za namiary dobrego mechanika w Kielcach który zna się na Nissanach , a nie będzie wymyślał i wymieniał wszystko po kolei . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Weź tylko sprawdź co masz za silnik, bo albo masz dCi albo masz 114km - to dwa różne silniki. Oba montowane w 2003 roku... Zrób zdjęcie silnika to Ci powiem co masz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzela33 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Niulek informuj na bieżąco o postępach w walce z wirusem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niulek Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam ponownie Wstawiam zdjęcie , robione wieczorem ale może kolega pozna a jak nie to jutro poszukam w dokumentach oznaczenia silnika. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Witam ponownie Wstawiam zdjęcie , robione wieczorem ale może kolega pozna a jak nie to jutro poszukam w dokumentach oznaczenia silnika. pozdrawiam To jest silnik 2.2 Di 114 km czyli nie CR DCi W Di są 2 zawory SCV czerwony i zielony - może być, że któryś nie domaga. Podpytaj Ryba382 na forum: nissan.podyskutuj.pl Edytowane 9 Stycznia 2014 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 To jest silnik 2.2 Di 114 km czyli nie CR DCi W Di są 2 zawory SCV czerwony i zielony - może być, że któryś nie domaga. Podpytaj Ryba382 na forum: nissan.podyskutuj.pl Zgadza sie, to jest 2.2 DI i trzeba zacząć od zaworów na pompie. ale oba Di i dCi to silniki Common Rail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) sorki, Di to też CR Edytowane 10 Stycznia 2014 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 sorki, Di to też CR Di od almery i od Tino jest na pompie rotacyjnej VP44 - to może mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAM Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam wszystkich Drodzy forumowicze problem dotyczy : Nissan X-Trail , 2.2dci 114km , 2003r. Od pewnego czasu borykam się z przypadłością braku mocy na ciepłym silniku (podczas jazdy). Na początku problem występował sporadycznie .Samochód reaguje normalnie na gaz do momentu "złapania temperatury" , co jest dziwne jak pokombinuje pedałem gazu (dodaje ujmuję , kilka razy) czasem uda mi się go wkręcić na obroty i zaczyna normalnie ciągnąć do momentu zmiany biegu. Wiem iż było wiele podobnych tematów , przeczytałem wiele wątków . Nie liczę że ktoś na odległość zdiagnozuje mi samochód ale może podzieli się dobrą radą posiadając doświadczenie w tej materii . Odwiedziłem już dwóch mechaników: Pierwszy stwierdził iż jest za niskie Ciśnienie na listwie ale nie może się połączyć interfejsem aby poznać przyczynę, Drugiemu nic nie mówiłem celowo i poprosiłem o diagnostykę , podłączył się jakimś uniwersalnym urządzeniem i nie wykrył żadnych błędów , polecił mi sprawdzanie wszystkiego po kolei , egr itd. Dodam iż samochód jest doposażony w suchy DPF , posiada euro 4 , ale nie dochodzą do niego żadne przewody , jest to wyrób niemieckiej firmy specjalizującej się w doposażaniu samochodów w dpfy. będę wdzięczny za wskazówki a najbardziej za namiary dobrego mechanika w Kielcach który zna się na Nissanach , a nie będzie wymyślał i wymieniał wszystko po kolei . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niulek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 To jest silnik 2.2 Di 114 km czyli nie CR DCi W Di są 2 zawory SCV czerwony i zielony - może być, że któryś nie domaga. Podpytaj Ryba382 na forum: nissan.podyskutuj.pl Dziękuję koledzy za podpowiedzi , w pierwszej kolejności skontaktuję się z"Ryba382" , i będę opisywał co się dalej zadzieje. Tylko tak myślę że gdyby zawór był uszkodzony to komputer teoretycznie powinien pokazać błąd . Najlepiej jakbym znalazł jakiegoś dobrego mechanika który miałby taki zawór , tak na podmiankę i w tedy wszystko by się wyjaśniło . Niestety w Kielcach chyba takowego niema > Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Uszkodzony SCV nie zawsze wywołuje błąd silnika. Tylko podmiana na sprawny daje 100% pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.