Pierwszak Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam serdecznie, nie wiem czy na forum już kiedyś był poruszany taki temat ja niestety nie znalazłem jestem właścicielem TII diesel po wrzuceniu wstecznego można odnieść wrażenie że coś hamuje auto ogólnie chodzi ciężęj, nie wiem czy wogóle dobrze to tłumaczę jestem laikiem w tych kwestiach zastanawiam się czy to może być problem ze skrzynią biegów. bardzo proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) -reduktor? -tylny most? - ham. ręczny ...ja bym zaczął od zdjęcia bębnów a może to samo co u Dżema ... w lubelskim to całkiem możliwe nic nie trzaska, nie skrzypi? od dawna go masz? Edytowane 8 Stycznia 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 tylny most i bębny są ok bo był na podnośniku a mam go od nie dawna i tak było od początku co do "odgłosów" to nic nie skrzypi tylko przy cofaniu coś go trzyma i jakby coś przeskakiwało a co było u Dżema? zależy mi na czasie więc jakbyś mógł to podpowiedz bo zanim to znajde minął wieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 U mnie były mosty o różnych przełożeniach ale blokowało tylko po zapięciu 4x4. Drugi objaw w drugim aucie to postukiwanie pod autem na wstecznym i tylko pod obciążeniem ale do tego nie mogę dojść o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...