Dżem Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 ale zagmatwałeś Koleś napisał że po wciśnięciu sprzęgła auto się gładko toczy do tyłu. Gdy by był konflikt pomiędzy mostami (różne koła, różne przełożenia) wciśnięcie sprzęgła nie załatwia sprawy bo mosty są stale na sztywno spięte, dopiero wrzucenie na luz je rozpina. Sprzęgło odpina tylko napędzanie skrzyni.? Faktycznie chyba namieszałem, dopiero rozpięcie reduktora rozpina mosty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 nic nie namieszałeś ,bo jemu reduktor nie rozpina...w każdym bądź razie kontrolka pali mu się non stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaijin0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Sorki że się wtrącę, mam podobne objawy jak kolega Pierwszak ale przy jeździe do przodu przy małych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 też coś przeskakuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaijin0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tak, jest to wyraźnie odczuwalne przy małych prędkościach. Reduktor ustawiony 4*2. Sprzęgiełka automaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) zdejmij całkowicie sprzęgiełka, ale wcześniej sprawdź może rozmiary opon na obu osiach ... przejedź się i opisz wrażenia przy ponownym montażu przykręć automaty odwrotnie stronami, przy okazji możesz je trochę odświeżyć Edytowane 9 Stycznia 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaijin0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opony są takie same, jak znajdę chwilę, czyli za dwa tygodnie zdejme sprzęgiełka i sprawdzę. Później wyciągne skrzynie bo z nią na pewno jest coś nie tak. Zaczyna coraz bardziej hałasować. Opony są takie same, jak znajdę chwilę, czyli za dwa tygodnie zdejme sprzęgiełka i sprawdzę. Później wyciągne skrzynie bo z nią na pewno jest coś nie tak. Zaczyna coraz bardziej hałasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 to jest tylko 6 śrub na koło, nie musisz ich rozbierać- w całości wyjmij...nie rozlecą się , ja to tylko ich anatomię zgłębiałem i muszę się pochwalić że ,z trudnościami, ale potrafię je rozebrać i złożyć z zawiązanymi oczyma po tych paru razach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 panowie opony mam takie same a jeszcze po podniesieniu auta most z tyłu jest zblokowany ale ma on blokadę lsd czy to tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 W jakim sensie zablokowany? Jedno koło względem drugiego czy oba koła względem reduktora, trzymane wałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 to już wiesz gdzie szukać skoro nie ma blokady a jest zablokowany dyfer, chociaż co znaczy dla ciebie zblokowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaijin0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Lemmy się nudzi a u mnie tyle rzeczy do zrobienia :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Lemmy na pewno się nie nudzi on po prostu robi to z przyjemnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Lemmy .... on po prostu robi to z przyjemnością Lemmy, coś nie w temacie jestem.....jakiś nowy gatunek browaru wypuścili na rynek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 koła kręcą się w ta samą stronę coś takiego jakby nie działał mechanizm różnicowy ale koła kręcą się bez żadnych stuków ani zgrzytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 może jednak masz lsd ? a siłowałeś sie żeby jednak kręciły się w druga ? i czy napędy ci na pewno rozpina ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 koła kręcą się w ta samą stronę coś takiego jakby nie działał mechanizm różnicowy Czytać panowie czytać....tyle razy było. Rokuje na sprawne LSD. Olej odpowiedni jest? Bo jeżeli nie to to przez moment będzie nawet mocno sprawne, postrzela przy skręcaniu a potem będzie mocno niesprawne LSD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 po kupnie samochodu nie zmieniałem oleju więc nie wiem jaki jest odkręciłem tylko kontrolkę i stan pleju jest ok a jaki powinien być ten olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) nie nudziłem się ...w pracy byłem piwo bez zmian ...T. Klasyczne (no chyba że wykupią) do rzeczy: P. jazda bez sprzęgów nic nie zmieniła? czyli sprzęgiełka odpadają... czy przy 4x2 (wajcha maks. w przodzie) możesz przekręcić przednim wałem?obojętne czy kontrolka się pali czy nie... skrzynia manualna jak domniemam? olej do tylnego mostu powinien mieć symbol LS (limited slip) , na przykład taki (marką się nie sugeruj, chociaż dla mnie OK) [url=http://www.fotosik.pl][/uR Gaijin0: czy na pewno opanowałeś wyłączanie napędów ? 1.wajcha w poz. 4x2 2. ruszyć w kierunku przeciwnym niż jechałeś ostatnio 3.podobno powinno być słyszalne kliknięcie rozpinanych sprzęgiełek , nawet jeśli usłyszysz to skąd pewność że obydwa się rozpięły? dlatego zasugerowałem żebyś poświęcił 10 minut i odkręcił sprzęgiełka ... może być tak, że jedno się nie rozpina i w efekcie mieli drugą półosią ze zdwojoną prędkością lub napędza most "od tyłu" skrzynia .... to "pięta achillesowa" terrano , też wymieniałem ... a Hugh sam zreperował Edytowane 10 Stycznia 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 dziękuję za podpowiedzi i pomoc, ale na szczęście okazało się że była zerwana poduszka pod skrzynią i przy cofaniu skrzynia przekrzywiała się w lewą stronę i dlatego "pukało" a do przodu "stuków" nie było. a jeszcze pytanie: ile oleju trzeba do tego mostu i ile i jakiego do skrzyni biegów z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 przejzyj tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85534-serwis%C3%B3wki-i-przydatne-linki-s%C4%85-tu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 dziękuję za podpowiedzi i pomoc, ale na szczęście okazało się że była zerwana poduszka pod skrzynią i przy cofaniu skrzynia przekrzywiała się w lewą stronę i dlatego "pukało" a do przodu "stuków" nie było. a jeszcze pytanie: ile oleju trzeba do tego mostu i ile i jakiego do skrzyni biegów z góry dzięki Zaciekawiło mnie to. Rozwiń się coś więcej. Stukało w okolicy skrzyni? Co tam mogło stukać po przesunięciu? Mnie też pyka na wstecznym a poduchę mam wymienioną za prawie 300zł o zgrozo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 tak stukało w okolicy skrzyni ale tylko na wstecznym biegu i co się okazało to poduszka pod skrzynią biegów a dokładnie jej lewa strona była praktycznie bez gumy i podczas cofania stukała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 A czyli waliła sama resztka po poduszce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam serdecznie, nie wiem czy na forum już kiedyś był poruszany taki temat ja niestety nie znalazłem jestem właścicielem TII diesel po wrzuceniu wstecznego można odnieść wrażenie że coś hamuje auto ogólnie chodzi ciężęj, nie wiem czy wogóle dobrze to tłumaczę jestem laikiem w tych kwestiach zastanawiam się czy to może być problem ze skrzynią biegów. bardzo proszę o podpowiedź. no ale co to ma wspólnego z poduszką i stukaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.