ensim Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 nie sprawdzałem, nie mam dzisiaj dostępu do samochodu, jutro przez dzień - przed pracą będę próbował najpierw poczyścić wszystkie styki w skrzynce bezpieczników Kontaktem oraz popatrzeć na łączenia i kable - ew. zrobić nowe + poopatrzę na kabel + na rozruszniku i sprawdzę prąd do niego płynący. Dam znać czy coś z tego rozwiązało problem czy rezygnuje i odstawiam gdzieś do warsztatu. Raczej od dołu będziesz miał sporo lepiej. Sprawdzałeś te styki od przekaźników ? Nie pogniły Ci czasem ? Chyba że już na przewód przy rozruszniku naleciało jakiegoś syfu i przyśniedział ale tam chyba powinien być taki gumowy kapturek przynajmniej astra tak miała. Ha! nie wiem czy to to ale jak narazie gra i trąbi. Miałem się zabierać za skrzynkę przekaźników, ale wpierw podniosłem auto, odkręciłem jeszcze raz masę - choć wiem że była ok, wyczysciłem ładnie miejsce przykręcenia papierem sciernym, popsikałem kontaktami i izopropanolem. Przy okazji ściągnąłem od góry rozrusznika wtyczkę + taką co jest nasuwana na blaszkę. Dowalona syfem niemiłosiernie. Tymi samymi specyfikami wyczyściłem blaszkę + tą wtyczkę i wyszorowałem szczoteczką do zębów . Auto już odpalone z 30 razy bez problemów!!!!!!!!!!!!!. Mimo wszystko jeszcze z tydzień nie będę zakładał osłony pod silnikiem w razie niemców jakbym się do tego musiał zabrać ponownie. A i na plus dzisiejszej robocie wyszło to że zrobiłem wszystko w 30 minut, więc miałem czas wkońcu podłączyć czujniki parkowania Wszystkim co pomogli, wielkie dzięki. Mam nadzieję że będziemy mogli zamknąć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ruszyłeś dwie rzeczy, więc nie wiadomo która, ale najważniejsze że podziałało. Teraz będziesz wiedział gdzie szukać. Ja jednak osobiście stawiam nadal, iż przyczyną jest/była masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja obstawiam, że podziałało oczyszczenie małej wtyczki i blaszki do której ona jest przyczepiana. Jest to przewód odpowiedzialny za uruchamianie elektromagnesu w automacie rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ale "pykać" to koledze "pykało", więc prąd dochodził, a potem kontrolki przygasały. Typowy objaw na słabą masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ensim Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Auto odpalone po raz kolejny po 1 sekundzie, wiec chyba dziala tak jak powinno - oby jak najdluzej . Pozostalo mi wymienic poduszke silnika ta z przodu kolo chlodnicy. Czy ktos z was to wymienial i jest to trudna robota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ale "pykać" to koledze "pykało", więc prąd dochodził, a potem kontrolki przygasały. Typowy objaw na słabą masę. Pykał mu przekaźnik rozrusznika w skrzynce (chyba pod maską on jest, ale nie mam pewności, może i w skrzynce z bezpiecznikami w kabinie pasażerskiej). A przygasały kontrolki, bo było potężne zwarcie na cewce przekaźnika kiedy prąd nie znajdował ujścia dalej na rozrusznik przez brudny przewód przy automacie rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.