Alfi911 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam od tygodnia po wymianie sprzęgła mam problemy z rozruchem silnika w szczególności jak nad ranem jest zimny gdy się nagrzeje jak dojadę do pracy około 60 kilometrów to później spokojnie można go odpalić. Akumulator jest całkowicie nowy Boscha za 500 zł kupiony więc akumulator jest ok nawet został sprawdzony. Proszę om pomoc jeśli ktoś miał już taki przypadek i jeszcze jedno czy rodzaj paliwa czyli 95 BP Benzyna ma wpływ na auteczko bo zatankowałem do pełna i możliwe że też przez to się tak zaczęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przyczyn może być tak dużo, że ciężko cokolwiek poradzić ,poza dobrą diagnostyką . Na pewno zaczął bym od sprawdzenia układu elektrycznego ,świece ,przewody itd.Paliwo raczej odpada,ale możesz wlać jakiś środek typu S.T.P.absorbujący wodę i czyszczący układ, może też przy wymianie sprzęgla coś odłączyli? jakiś czujnik, przewód? Tak pozatym ,to opisz przy awatarze auto jaki silnik wersja itp. łatwiej będzie pomagać,bez zgadywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rootmaster Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ja miałem kiedyś takie cyrki właśnie przez paliwo. Tyle tylko że mam instalację LPG i u mnie paliwo bardzo długo "leżakowało" w baku co skutkowało problemem z zapaleniem samochodu gdy było zimno. Wiele różnych rzeczy sprawdziłem... a okazało się że to wina paliwa. Straciło swoje właściwości przez czas i ciągłe mieszanie przez pompę znajdującą się w baku (opary są pochłaniane przez pochłaniacz par ujmując również oktanów chodź wody może też się tam zebrało trochę ale u mnie środek STP absorbujący wodę nie pomógł). Wyjeździłem paliwo do prawie 0 (nie można patrzeć na ilość km pokazywaną na liczniku bo jeszcze da się 100 km na trasie zrobić). Od tamtego czasu tankuje po parę litrów i jest święty spokój. Reasumując może zatankowałeś paliwo kiepskiej jakości lub powód jest taki jak manix wspomniał innej natury - skoro po wymianie sprzęgła wystąpił problem to może coś mechanik źle podłączył. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.