mateusz_lca Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam, dopiero co kupiłem almerę tino 2.2 di 2001, dwa-trzy dni jezdziłem i było ok, w końcu odwiedziłem mechanika żeby wymienił filtry, olej, świece i pasek klinowy. Odebrałem auto i cieknie (i to bardzo!) płyn wspomagania, od strony kierowcy. Postawie auto na noc i rano mała, czerwona kałuża. Czy coś mogło się uszkodzić przy wymianie? Pasek jakoś może na to wpływać (boję się założył ni do końca taki jak trzeba) czy to po porstu zwykły pech i np. maglownica do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 najpier zlokalizuj wyciek moze cos nie tak z przewodem- najtansza opcja a po co swiece wymieniales ciezko palił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_lca Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 dostałem nówki od znajomego więc zmieniłem, chwilę musiałem pokręcić, żeby złapał ale teraz jest ok. jutro podstawiam do znajomych mechaników i będę z niecierpliwością oczekiwał diagnozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.