tuskani Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam Proszę o pomoc mianowicie padło mi ogrzewanie. W samochodzie ciepło jest tylko po dłuższej jeździe, myślę że to dla tego że w tedy ciepło idzie z silnika. Dzisiaj jak wracałem z pracy to pod domem zaświecił mi się komunikat ostrzeżenie „Detailed Information” przegrzanie silnika. Jak się zatrzymałem to komunikat zgasł. Szukałem trochę na forum i wychodzi mi mam uszkodzony termostat. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Muszę to naprawić w trybie pilnym bo wybieram się z dzieckiem na ferie zimowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 pewnie termostat do wymiany, sprawdź też poziom płynu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuskani Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 W między czasie sprawdziłem poziom płynu i jest poniżej mini. Jutro doleje do maxa i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 No poziom płynu to podstawa. Forumowicz Pilot też miał taką przypadłość. Dolał płynu i było OK. Tyle że u niego nie było płynu aż tak mało aby wywalić komunikat. Obyś faktycznie nie przegrzał silnika za mocno. Jaki masz silnik? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hote Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 u mnie to samo... jadę chwilę i patrzę że mimo że nagrzany: - brak przelaczenia na lpg - brak ogrzewania nagle zaczela rosnac temp silnika.. podjechalem na stacje, dolalem plynu chlodniczego, temp juz nie rosnie ale dalej brak ogrzewania i przelaczenia na lpg... wentylatory chodzą... jakies rozwiazanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 termostat do sprawdzenia, a w LPG możesz mieć ustawioną wysoką temperaturę i dlatego nei przełącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hote Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 lpg ustawione ok, wczoraj jeździł normalnie. Problem w tym, że w układzie chłodzenia był czynnik zamarzający pt. woda - tj. wlał w wakacje mechanik, dolewałem koncentratu.. ale jak widać mogłem wlać od zera... pewnie przemroziło rurki i nie ma ani ogrzewania ani nie działą lpg..... zlanie płynu z chłodnicy jest proste? tzn. jest dostęp do zaworu? bo nie widzi mi się ta noc na minusie jak to przemarza... i ile litrów płynu wchodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saf Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 u mnie to samo... jadę chwilę i patrzę że mimo że nagrzany: - brak przelaczenia na lpg - brak ogrzewania nagle zaczela rosnac temp silnika.. podjechalem na stacje, dolalem plynu chlodniczego, temp juz nie rosnie ale dalej brak ogrzewania i przelaczenia na lpg... wentylatory chodzą... jakies rozwiazanie? Dolałeś płyn na goracy silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hote Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) stał jakies 30min na mrozie i dolałem bo byłem kupic w markecie (napisalem stacji, bo ze stacją) wszedł litr. Edytowane 19 Stycznia 2014 przez hote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 zdejmij dolny wąż z chłodnicy, i zlej wszytko, zalej płynem odpal silnik i powinno być OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hote Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 woda poszła, wszedł płyn chłodniczy w ciepłym garażu, all działa:) dobrze, że dziś się przejechałem bo rano z wodą w chłodnicy miałbym przeboje... teraz jeszcze jedna bajka, czasem lubi zgasnąć (obroty do zera schodzą) -> i na lpg i na benzynie.... przepustnica czysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 zmierz przepływke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuskani Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 No poziom płynu to podstawa. Forumowicz Pilot też miał taką przypadłość. Dolał płynu i było OK. Tyle że u niego nie było płynu aż tak mało aby wywalić komunikat. Obyś faktycznie nie przegrzał silnika za mocno. Jaki masz silnik? 1.8 no i gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Pilot miał to akurat w dieslu 2.2. Czy dolanie płynu pomogło? Jeśli pomogło, kontroluj poziom płynu regularnie. Może to zwykła eksploatacja (płyn potrafi w jakimś stopniu odparowywać z układu), a może masz gdzieś niewielki wyciek. Miałem tak w Hondzie Accord. Płynu ubywało i nie było mądrego. Okazało się że był pęknięty minimalnie wąż przy ścianie grodziowej, pod kolektorem ssącym, a płyn który wyciekał kapał na kolektor wydechowy więc nie było widać gdzie wycieka bo kapało na gorącą rurę. Koniec, końców- wąż pękł Ojcu w trasie, 600 km od domu. Ale że On mechanik to sobie poradził. Dosztukował przewód z innego auta i do dziś to chyba śmiga tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuskani Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jutro jadę do mechanika wymienię termostat, doleje płynu no i zobaczymy co będzie dalej. Na pewno napiszę. Byłem dzisiaj u mechanika. Wymienił termostat, zlał płyn z chłodnicy, wlał nowy, odpowietrzył układ i ogrzewanie wróciło, szybko przełącza się na gaz, jednym słowem pomogło. Teraz będę częściej sprawdzał stan płynu chłodzącego aczkolwiek znalazł niewielki wyciek z przewodów od gazu ale tym zajmie się gazownik. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 wystarczy dokręcić opaski i będzie spox, po co gazownik do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuskani Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 z opaskami nie ma problemu ale i tak mam przegląd do zrobienia więc jedno z drugim się zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy30 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam podłączam się do tematu mam motor 18. 16v mam taki problem mam bardzo słabe ogrzewanie i podnosi mi się temperatura ,wąż górny od chłodnicy jest ciepły a dolny zimny ,myślałem ze termostat wymieniłem termostat zalano nowy płyn i dalej to samo może pompa wody ???? proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.