Monty Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam wszystkich forumowiczów. Jak w temacie - proszę o pomoc, przeglądałem forum i jakoś nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. 1. Czy to normalne, że przy zamykaniu auta (centralny zamek) przez około sekundę rozlega się taki dziwny, przeraźliwy dźwięk? Note tak ma, czy to jakaś usterka u mnie? 2. Ile litrów paliwa zostało w baku, kiedy zapala się kontrolka paliwa? 3. Czy wymiana radia sprawia wiele trudności - głównie chodzi o zdjęcie panelu i wyjęcie starego radia? Kumpel mi to zrobi bo ja nie wiem jak się do tego zabrać, ale wolałbym być przygotowany i wiedzieć, czy potrzebuje jakieś narzędzia albo części (w kierownicy nie mam sterowania radiem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Cześć ad 1 u nie takiego dźwięku nie ma ale może to być cecha zamontowanego w Twoim Notku alarmu ad 2 u mnie zapala się rezerwa jak mam do przejechania około 60 kilometrów a ilość paliwa zależ od aktualnego zużycia ad 3 nie wiem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Rezerwa ,tak jak mówił Makrofag,co do radia nie ma najmniejszego problemu.Nawet laik by je zdemontował Ale do rzeczy: Otwórz schowek nad radiem,są w nim dwie zaślepki.Po ich wyjęciu odkręć znajdujące się tam wkręty. Pod obudową radia,a nad regulacja nawiewu,jest taka długa zaślepka,trzeba ją zdjąć.Pod nią też są wkręty ,które trzeba wykręcić.Dalej to już tylko pociągnąć do siebie całą konsolę i wychodzi razem z radiem.Powodzenia Edytowane 21 Stycznia 2014 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Ad 1 To zależy skąd wydobywa się ten dziwny dźwięk. Jeśli z okolic którychś drzwi to poprostu siłownik zamka się przycina (może tak się dziać z racji niskich temperatur) Jeśli spod maski to może być sygnał alarmu. Jeśli jest zniekształcony to może wina luźnego podłączenia przewodów a co za tym idzie słabego napięcia lub co mało prawdopodobne słabej baterii. Ad 2 Na ok. 60 km. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66267-rezerwa-ilosc-paliwa/page-2?hl=%2Bile+%2Brezerwie&do=findComment&comment=737597 Ad 3 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89625-demonta%C5%BC-radia-krok-po-kroku-oraz-instalacja-innego/?hl=%2Bwymiana+%2Bradia&do=findComment&comment=920938 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84795-wymiana-radia-note-1din-na-2din/?hl=%2Bwymiana+%2Bradia Na pkt 2 i 3 jest na tym forum mnóstwo postów z bardzo dużą porcją wiadomości należy jedynie skorzystać z funkcji "wyszukaj" w prawym górnym rogu. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez TESTER 1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jeżeli chodzi o rozerwę, to temat był opisywany ale nie jest oczywisty. Zapalenie kontrolki rezeryw wystepuje zawyczaj wtedy, gdy komputer pokozuje możliwy dystnas do przejechania ok. 60 km. Praktyka wskazuje, że jak pojeździmy dalej, to po przejechaniu ok 30-40 km, pojawiają się tzw. trzy kreski (symbol ---), które oznaczają, że nie da się oszacować ile jest paliwa w zbiorniku.Okazuje się jednak, że przy tym alarmie w zbiorniku pozostaje jeszcze ok. 5 litrów paliwa. Suma sumarum, przy pierwszym zapaleniu rezerwy w zbiorniku pozostaje ok. 8-10 litrów. Łatwo przekonać się o tym tankujac do pełna po zapaleniu rezerwy i porównać ilość wlanego paliwa z deklarowaną pojemnością zbirnika paliwa (46 litrów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Nissan z tą rezerwą(wskazaniami)przekombinował .U mnie w tiidzie jest dokładnie tak jak napisał Ranger(8-10l od momentu zapalenia się lampki do zera)micra również gdy pokazuje że już paliwa brak(kreski)przejeżdża jeszcze spokojnie kilkadziesiąt km. Edytowane 22 Stycznia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monty Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Dzięki wszystkim za bardzo pomocne odpowiedzi. Faktycznie przeoczyłem wyszukiwarkę na górze strony, także o radiu mogłem sam naleźć. Co do tego dziwnego dźwięku to sprawdziłem i dobiega on wyraźnie z drzwi kierowcy. Alarmu nie mam, tylko immobilizer, także to musi być wina luźnych kabelków albo siłownika, będę musiał się tym zająć. Akumulator też możliwy, bo auto przed kupnem stało trzy miesiące, ale nie ma problemów z ruszaniem albo czymkolwiek innym, więc raczej to nie to... Jeżeli chodzi o rozerwę, to temat był opisywany ale nie jest oczywisty. Zapalenie kontrolki rezeryw wystepuje zawyczaj wtedy, gdy komputer pokozuje możliwy dystnas do przejechania ok. 60 km. Praktyka wskazuje, że jak pojeździmy dalej, to po przejechaniu ok 30-40 km, pojawiają się tzw. trzy kreski (symbol ---), które oznaczają, że nie da się oszacować ile jest paliwa w zbiorniku.Okazuje się jednak, że przy tym alarmie w zbiorniku pozostaje jeszcze ok. 5 litrów paliwa. Suma sumarum, przy pierwszym zapaleniu rezerwy w zbiorniku pozostaje ok. 8-10 litrów. Łatwo przekonać się o tym tankujac do pełna po zapaleniu rezerwy i porównać ilość wlanego paliwa z deklarowaną pojemnością zbirnika paliwa (46 litrów). To oczywiste, gorzej jak się mieszka "na zadupiu" i do najbliższych stacji z 20-30km, wtedy pomiar już nie będzie miarodajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Może i nissan nie przekombinował.Pompa paliwa jest smarowana paliwem właśnie,a jego minimalna ilość potrzebna do jej bezawaryjnej pracy to jest te kilka litrów po kreskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Tak,ale szlag mnie trafia gdy po zatankowaniu do pełna,komputer wskazuje mi że mam paliwa na 650km,gdy ja zawsze przejeżdżam do rezerwy minimum 800km. Edytowane 22 Stycznia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Mnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Co do tego dziwnego dźwięku to sprawdziłem i dobiega on wyraźnie z drzwi kierowcy. Alarmu nie mam, tylko immobilizer, także to musi być wina luźnych kabelków albo siłownika, będę musiał się tym zająć. Akumulator też możliwy, bo auto przed kupnem stało trzy miesiące, ale nie ma problemów z ruszaniem albo czymkolwiek innym, więc raczej to nie to... Jeśli ten dżwięk dobiega tylko z drzwi kierowcy to z siłownika zamka centralnego tych drzwi właśnie. Ja bym nie ruszał i poczekał aż się ociepli problem sam powinien ustąpić, czasami w mroźne dni tak się zdarza zwłaszcza jak samochód na dworze parkuje. Sprawdź uszczelkę wzdłóż szyby czy nie jest poszarpana. Może odrobinę wody się dostawać na siłownik i lekko przymarza, choć wystarczy że słonko trochę pogrzeje elementy zwilgotnieją potem mrozek złapie i efekt dźwiękowy gotowy. Gorzej gdyby ten dżwięk trwał dłużej wówczas musisz ponownie użyć pilota by nie spalić siłownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monty Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) Wracam do pytania o montaż nowego radia, bo są problemy. Mysłałem, że dam radę, nawet jeśli leżę w temacie, ale niestety myliłem się. Podłączyłem i (beznadziejnie) gra, ale... 1. Ze starego radia odłączyłem http://tinyurl.com/n3etabz (sorry za jakość zdjęcia, ale widać o co chodzi), a do nowego to nigdzie nie pasuje. Co to w ogóle jest? 2. Nie mogę podłączyć anteny, inne wejście http://tinyurl.com/q3nj4v2 ktoś mi powie jak się nazywa odpowiednia przejściówka? 3. Na zdjęciu z punktu drugiego widać "jacki" do podłączenia głośników. Da się jakoś je tam podłączyć (a może to właśnie z punktu pierwszego, tylko przejściówkę trzeba?) bo jakoś dźwięku dokładnie jak w radiu firmowym, czyli jakby głosniki były przykryte kartonem, basy tragedia. Radio takie http://tinyurl.com/mh75y2m jeśli to robi różnicę. Acha jak juz pisałem sterowania w kierownicy nie mam, więc tym nie trzeba sobie głowy zaprzatać. PS. Tu jeszcze widać kabelki z przejściówką, jaka była w radiu, zeby było wiadomo jak podłączyłem: http://tinyurl.com/nxzoxdu UPDATE: Dzisiaj w sklepie elektornicznym kilka rzeczy się dowiedziałem, pozostaje mi jedynie niewiadomoa odnośnie zawartości obrazka: Edytowane 29 Stycznia 2014 przez Monty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wnusiu Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 To prawdopodobnie jest kostka sterowanie radiem z kierownicy.A co do anteny to masz http://allegro.pl/przejsciowka-anteny-bmw-zwykle-radio-din-i3908971739.html.To chyba o to chodzi.A kupiłeś jakąś przejsciówkę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monty Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 To prawdopodobnie jest kostka sterowanie radiem z kierownicy.A co do anteny to masz http://allegro.pl/przejsciowka-anteny-bmw-zwykle-radio-din-i3908971739.html.To chyba o to chodzi.A kupiłeś jakąś przejsciówkę ?? Wolałbym "na pewno", a nie "prawdopodobnie" Przejściówki kupować nie musiałem, bo była w zestawie z radiem. Jedyne co to ta przejściówka iso-din do anteny. Twój link nie działa, ale pan w sklepie wiedział o co biega. I dokupiłem śrubki do wkręcenia nowego radia (w zestawie nie było!) bo trzy stare nie pasowały. Piszę trzy, bo czwartej za cholerę nie udało się odkręcić, po pół godzinie męki i zjechaniu całego gwintu usunąłem ją w inny sposób A co do beznadziejnego dźwięku to trochę czasu mi to zajęło, ale już jest ok. Pobawiłem się w ustawieniach radia, basy na -5, tony średnie na +5, wysokie +3 i coś tam jeszcze doszlifowałem (wcześniej w innych radiach zazywczaj basy sobie zwiększałem LOL). Teraz dźwięk jest normalny, niestety to wina głośników, widzę że już na tym forum ludzie narzekali na głośniki Note'a. Dla mnie to szok, wiem, że nie muszą być jakieś wyjątkowe, ale pierwszy raz spotkałem się z tak marnymi głośnikami w aucie. Gdybym tego nie ustawił, to już zamawiałbym nowe. A nie jestem jakimś maniakiem dźwięku, ostatnio miałem Chevroleta Lacetti z fabrycznymi głośnikami i radiem "no name" marketu za 80 zeta i byłem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wnusiu Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Ja mam Note z 2006 i ta kostka jest od sterowania.Ale po podłączeniu radia innego niż oryginalne dobrze grało nie musiałem zmieniać ustawień .Posprawdzaj kostki sobie dobrze może ta przejściówka jakaś inna powinna być.A ta kostka była wpięta u cb w oryginalne radio ??.Najlepiej jak możesz daj fotkę oryginalnego radia od tyłu .A i ile masz kabli w tej kostce 3 ??.Mówisz o tym iso-din anteny Edytowane 30 Stycznia 2014 przez wnusiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monty Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Kostka była w oryginale, dałem fotę wcześniej http://tinyurl.com/nxzoxdu ale już po zmianie ustawień gra ładnie, wszystko działa więc jest ok. Kostka która została musi być od sterowania kierownicy, pewnie standardowo ją doczepiają nawet jeśli sterowania w kierownicy nie ma. A stare radio też grało tragicznie, ale tam wiele ustawić się nie dało, w przeciwieństwie do nowego Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.