Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Dobre wieści Udało się zakompresorować zetkę, zestawem prochargera, doładowanie minimalne 0,45bara tylko A efekt bardzo przyjemy i odczuwalny, auto ciągnie mocno do samego końca, chciało by się je wyżej zakręcić ale seryjna pompa oleju albo śruby w korbowodach mogły by już zawieść... To co udało się uzyskać po dzisiejszym storjeniu: Auto wcześniej miało zapodany kozacki układ wydechowy 2 x 2,5 cala z X pipem Filmiki mam niestety słabe jak to się odpycha no ale spowodowało banana u mnie i u kierownika: Fajnie jest a jeszcze tylko można poprawić, chociażby badziewne kolektory wydechowe zastąpić czymś luźniejszym no i wrzucić mniejsze kółeczko to 450KM na miękko wyjdzie co jeszcze nie będzie zbytnio nadwyrężało całkowicie seryjnego silnika, po porządnym przeglądzie i rewizji - sprawdzenie panewek, które to powinno dokonywać się zawsze przed jakimiś większymi modami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Przyjemnie Jaki plus minus koszt osiagniecia takie mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Pięknie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Przyjemnie Jaki plus minus koszt osiagniecia takie mocy? Najtańsze kompresor zestawy ze stanów to 5000$ w górę do tego należy doliczyć, wysyłkę, cło montaż oraz strojenie. Ja miałem to szczęście że w mojej zetce już był taki zestaw do lekkiej naprawy - uszkodzone kółeczka i zcięty klin... Ogarnąłem dzięki przyjacielowi z Częstochowy, kółeczko jedno zrobiliśmy o ząbek większe coby troszkę mniej dmuchało. Ale coś czuję że niedługo dorobimy mniejsze coby do tych 460KM dobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeszcze filmik jakbys zarzucil z zegarami widocznymi to bylo by klawo. A g techem mierzyliscie? Jeszcze filmik jakbys zarzucil z zegarami widocznymi to bylo by klawo. A g techem mierzyliscie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Przy obecnych warunkach jakiekolwiek mierzenie nie ma sensu, bo przy tej mocy trakcja zaczyna się pewnie pod koniec 3ki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 (edytowane) W Maju myślę że nagramy taki filmik i dokonamy pomiarów Do tego czasu myślę że dojdzie do porównania do doładowanych zetek o podobnej mocy, od jutra planuję budowę 5-ciu budżetowych turbo zestawów A w chwili obecnej Trakcji totalnie brak, jeszcze parę dni temu pod koniec 3ciego biegu się ona pojawiała ale teraz strach odkręcić nawet na 5-tce Edytowane 26 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 gratulacje !! Efekt widać niezły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 kuba poczekaj do wiosny masz już woza do jazdy w zimie teraz to d*pa z jazdy pozdro znowu kiedyś zrobim kreskę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 (edytowane) JA to nie mogę się doczekać jak będzie ciepło i będziem latać sobie stadnie zetkami po 20 parę aut Jakieś filmy trzeba ponagrywać z naszych zaabaw coby pamiątki były Tutaj troszku lepiej widać jak przyspiesza... Okolica 9 sek wychodzi 100-200 ale myślę że spokojnie pół sek do urwania i tym samym czas seryjnego 480 Konnego GTR byśmy osiągnęli Dla porownania lista czasów innych aut w sprincie 100-200km/h: 4.2 - Bugatti Veyron 16.4 Super Sport - 1183hp4.6 - Koenigsegg Agera R - 1130hp4.8 – Bugatti Veyron - 1001hp5.0 - Koenigsegg Agera - 953hp5.5 – Koenigsegg CCX - 806hp5.7 – Koenigsegg CCR - 806hp5.8 – Mosler MT900 GTR - 600hp5.8 - Ferrari F12 - 740hp5.9 - McLaren 12c - 625hp6.0 - Porsche 918 - 795hp6.1 - Mclaren F1 - 635hp6.1 - Porsche RUF RT12 R - 750hp6.2 - Pagani Zonda F - 602hp6.3 - Lamborghini Aventador LP-700 - 700hp6.3 - Porsche 911 GT2 RS - 620hp6.4 - Porsche RUF RT12 S - 685hp6.4 - Porsche Carrera GT - 612hp6.5 – Pagani Zonda R - 750hp6.7 - Ferrari Enzo - 651hp6.8 - Ferrari GTB 599 - 612hp7.0 - Mercedes SLR 722 - 650hp7.1 - Corvette ZR1 - 638hp7.2 - Porsche 991 turbo S 2013 - 552hp7.2 - Lamborghini Murcielago LP 670 - 670hp7.2 - Mercedes SLR Stirling Moss - 650hp7.2 - Mercedes SLS - 563hp7.2 - Mercedes SLR - 626hp7.2 - Audi R8 V10 Plus (2013) - 550hp7.3 - Porsche 911 997 GT2 - 530hp7.4 - Ferrari 458 spider - 562hp7.4 - BMW M6 (2012) - 560hp7.4 - Ferrari FF - 660hp 7.5 - Porsche 911 Turbo S (2011) - 530hp7.6 - Ferrari F430 Scuderia - 510hp7.7 - Lexus LFA - 560hp7.8 - Lamborghini Murcielago - 580hp7.8 - Nissan GT-R (2012) - 550hp7.8 - BMW M5 (2012) - 560hp7.9 - Corvette C6 Z06 - 513hp7.9 - Porsche 911 GT3 RS 4.0 - 500hp7.9 - Porsche 911 Turbo PDK (2010) - 500hp7.9 - Porsche 991 GT3 - 476hp8.0 - Ferrari F50 - 520hp8.0 - Ford GT - 550hp8.0 - Viper SRT-10 2008 - 612hp8.4 - Ferrari F430 - 489hp8.4 - Lamborghini Gallardo Superleggera - 530hp8.4 - Aston DBS - 517hp8.4 - Porsche 996 GT2 - 460hp8.4 - Porsche 997 Turbo auto - 480hp 8.6 - Porsche 997 Turbo manual - 480hp8.6 - BMW M6 V10 - 507hp8.6 - Jaguar XKR-S - 551hp8.7 - Mercedes SL65 AMG - 612hp8.7 - Nissan GT-R 2008 - 480hp8.7 - Lamborghini Diablo VT - 492hp8.8 - Audi RS6 - 579hp8.8 - BMW M5 V10 - 507hp8.8 - Mercedes C63 AMG Black - 457hp8.9 - Mercedes S65 AMG (2008) - 612hp9.0 - Porsche 996TT X50/Turbo 'S' - 450hp9.0 - Porsche 997 GT3 RS - 415hp9.1 - Lamborghini Gallardo SE - 519hp9.1 - Audi S8 - 520hp9.4 - Porsche 991 Carrera S - 400hp9.5 - Bentley Continental Supersport - 630hp9.6 - Panamera Turbo - 500hp9.6 - Aston Vantage (2009) 517hp9.6 - Wiesmann GT MF5 - 507hp9.6 - Cadillac CTS-V - 564hp9.7 - Porsche 996 Turbo - 420hp9.9 - Mercedes E63 AMG -52510.0 - BMW 760 (2010) - 544hp10.5 - Audi RS5 - 450hp10.6 - Audi R8 (2006) - 420hp10.6 - Cayenne Turbo (2011) - 500hp10.8 - Porsche 993 turbo - 408hp10.9 - BMW M3 E92 - 420hp11.2 - Aston Vanquish S - 528hp11.6 - Audi RS4 Avant (2012) - 450hp10.2 - Porsche 996 GT3 - 360hp11.0 - Audi TT RS Plus (2012) - 360hp11.6 - Mercedes SLK-55 Black (2006) - 400hp11.8 - Jaguar XKR (2006) - 420hp11.8 - BMW X6 M - 555hp11.9 - BMW X5 M - 555hp11.9 - Ferrari F355 - 380hp12.0 - Porsche Cayman S - 325hp12.1 - BMW Z4 M - 343hp13.7 - Dodge Challenger SRT-8 - 477hp12.3 - Cayenne Turbo S (2008) - 550hp12.4 - BMW E46 M3 - 343hp12.5 - BMW Z3 M - 315hp12.6 - Ford Mustang Boss 302 LS - 443hp12.7 - Mercedes ML 63 AMG (2008) - 510hp13.3 - Honda NSX-R - 280hp13.3 - Audi S5 - 354hp14.4 - BMW M135i F20 - 320hp14.6 - BMW M3 E36 - 321hp14.7 - Cayenne Turbo (2004) - 450hp14.9 - Mitsubishi Evo IX - 290hp14.9 - Mitsubishi Evo IV - 279hp15.3 - Ford Focus RS (2009) - 305hp15.3 - Audi TT-S - 272hp15.7 - Nissan 370Z - 330hp16.0 - Jeep SRT-8 - 426hp16.2 - Renault Megane RS (2009) - 250hp16.4 - Subaru WRX STi - 280hp16.4 - Seat Leon Cupra R - 265hp17.0 - Supra Turbo - 284hp17.9 - Audi TT 3.2 (2007) - 250hp18.0 - Mitsubishi Evo X MR - 295hp18.0 - VW Golf GTI VII - 230hp18.4 - Mazda 3 MPS (2009) - 260hp20.8 - Mini Cooper S works (2004) - 200hp21.0 - Mazda RX-8 RS - 231hp23.0 - Honda Civic Type-R (2007) - 201hp Edytowane 26 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Nieżle nieżle ;p Normalnie DE ma okolice 15 sekund 100-200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Nie sprawdzałem tego ale przykładowo 370Z z rolki jest sporo szybszy od 350Z, tak pi razy oko DE obstawiam że w serii jakieś 17 sek zrobi 100-200 - gdzieś miałem porówanie z jakiejś niemieckiej gazety... Edytowane 27 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 A mam pytanie to co mierzyłeś na filmie te 9 sekund to jest mierzone stoperem? Coobcio tutaj jest przyspieszenie mojego Z33. Jechałem na autostradzie (niemieckiej hahaha) było lato 30+ stopni, chwilę wcześniej "ścigałem" się z BMW X6M i też leciałem 250 km/h więc temp pod maską były duże strzelam i dopiero potem wpadłem na pomysł nagrania przyśpieszenia, dwie osoby na pokładzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Cupra i Sti jest wolniejsze do 200 więc wątpię, że Zetka ma 17 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 pozazdrościłem coobcio chciałem nagrać dziś filmik dla porównania jednak wyszla kompletna llipa niby drogi suche jednak slizgałem sie jak cholera udało sie na oczywiście wsiowej niemieckiej autobanie jedynie nagrac cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 No to nic tylko musicie stanac na kresce. Ciekawe jakby wygladalo turbo vs kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 kompresor ma zimne powietrze przy takim małym doładowaniu jak z turbo ,które grzeje powietrze- będzie lepiej turbo jakby dmuchnąć 1.5 bara to wtedy będzie grubo tylko trza więcej modyfikacji silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 jak wiadomo sprężanie powietrza powoduje wzrost temperatury czy to turbo czy kompresor po to jest montowane ic i od jego wydajności zależy czy powietrze sie grzeje i w jakim stopniu ważne jest też że po przejściu przez ic niemożna zawężać średnic rur np wyjście z ic 3cale a potem zejście na naprzykład 2 cale takie coś spowoduje ponowne podgrzanie powietrza powietrze przechodząc przez ic zwieksza swoją gęstość i obniża temperature w ścigach na 1/4 można też zrobić natrysk wody lub co 2 na ic co spowoduje jeszcze wieksze zageszczenie powietrza kompresor natomiast zabiera sporo nm z wału silnika i ma zupełnie inną charakterystyke w poprzednim moim projekcie miałem uklad podwujnego doładowania kompresor plus spora turbina ze skani kompresor dawał mi to że odrazu mialem doładowanie i minimalizowal sie laag holseta hx40 , kompresor posiadał sprzęglo elektromagnetyczne i wyłanczal sie jak zaczynal turbina sie napedzaĆ pomiary mi pokazywaly że zabiera okolo 40km mocy dlatego go odłanczalem sterownikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Szejnie u siebie ze stopera można wywróżyć 15 sek - ładnie i tak Lepiej jak w sieci chyba podają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Coobcio bo to dobry wóz A poważnie to jeszcze przed jakimikolwiek modyfikacjami (które już poczyniłem i które jeszcze mam do zrobienia), a chwile wczesniej nagrałem taki sam filmik, tylko że się nie zapisał, więc to była druga próba w odstępie czasu około minuty No i to było w połowie wrzesnia jak temp na zewnątrz była 25+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomZ350 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam Coobcio, Kupiłem jakiś czas temu używany zestaw Ati C2 procharger od gościa który miał to i VQ35DE w bagazniku Cinquecento! Jeszcze go nie zainstalowałem ale czytając o nich na anglielskich i amerykańskich forach kilka osób miało problemy ze zrywajacym się paskiem spowodowanym wyginaniem się listwy na której zamocowany jest kompresor. Nawet ktoś kiedyś w USA robił i sprzedawał taki zestaw usztywniający. Mogę spytać jakiego paska używasz i czy nie masz z nim żadnego problemu oraz czy dokonywałeś jakichkolwiek modyfikacji superchargera przy instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Jedynie wymieniłem wszystkie łożyska w kółeczkach (8 sztuk). Dodatkowo dorobiłem podkładki bo fabrycznie jedno kółko nie jest do końca dopychane i potrafi w nim zciąć klin... Pasków za mocno nie naciągam by w razie wyginania się ramienia ich za mocno nie naciagało... Co do pasków to normalne paski wrzuciłem ten długi to 880M8 a krotki to 560M8 oba o szerokości 30mm Ps. nie baw się w jakieś drut patenty do strojenia tego zestawu... Porządną pompę paliwa trzeba zapodać np. Wallbro 255 i do tego większe wtryski minimum 440ccm. No i policz zębatki jakie masz te głowne z przodu ciekawe czy masz wersje na 6 czy na 7 PSI Filmik kolejny mamy Edytowane 2 Lutego 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 no widze że odcinka w góre poszła widać że ładnie idzie ido 200 mniej zmian biegów czy idzie ten silnik pokręcić tak do 7300 bo 6600 to dobre do cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Po wymianie śrub w korbowodach jakieś obr.min 200 wyżej można zakręcić... Powyżej już istnieje ryzyko uszkodzena nie revupowej pompy oleju - pęknąć może wewnętrzna zębatka... Docelowo w tym projekcie, wlecą ciut agresywniejsze wałki, kute tłoki i sprężyny zaworowe z REV-Upa, plan na 7500-7700RPM - będzie się działo i 500 pęknie Obecnie po zmianie wtryskiwaczy z Amarykańskich Datchwerków na europejskie Siemensy Deca 630ccm i po ponownym dostrojeniu udało się ugrać nieco bezstukowych Nm i KM: Na wysokich obrotach chyba już się zapychają fabryczne kolektory wydechowe albo wałki rozrządu... Prościej jest zmienić kolektory na np. HR-owe Mała aktualizacja po zmianie kolektorów: No i dźwięk maszyny: Edytowane 25 Lutego 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emce Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 pytanie czysto hipotetyczne i być może glupie ktore ktos mi ostatnio zadał jak wyglada sprawa jakby do 350z wsadzic kompresor z merca? Eatona m62 powiedzmy? da sie to zgrac? jest to sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.