Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Doładowanie Kompresorem 0,45 bara i mamy 430KM


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

m62  jest zamały do 3,5l  v    wiem bo mialem taki w 2l silniku i tam już był mały

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały badziew do 1,6 Hondy się nadaje maks...

M112 trochę większy mam taki na półce do jakiegoś soft doładowanie w zetce może by się nadał i coś koło 420-450KM powinien nadmuchać kwestia jak go zamontować i jak zrobić chłodzenie powietrza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I głośne jak cholera są te kompresory - psują radość jazdy autem...

Najlepsze są Rotrexy, najcichsze a prochargery mają najwiecej modeli nawet takich o wydajności do 1400KM - to by było coś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale cena Rotrex'ow jest zabojcza - za cene jednego obstawiam ze jak dobrze poszukasz to kupsiz dwa Vortech'y.

Powiedz mi Coobcio swoja droga - jest mozliwosc przerobienia turbosprezarki na kompresor o konstrukcji takiej:

 

F-3_cutaway.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotrexy po 2300$ cena normana nie wygórowana bardzo dobra moim zdaniem. Procharger to samo a głośniejsze znacznie są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku gdzie mozna kupic dobrego turbochinczyka za 1/3 tej ceny to moim zdaniem jest drogo.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki zamiar - na drift forum chlopaki chwala sobie te chinczyki a w tych autach turbina kreci sie caly czas na najwyzszych obrotach wiec jak u nich wytrzymuja to mysle ze u mnie tym bardziej wytrzyma. Dodam ze roznica w replikach jest taka ze chinczyk troche pozniej wstaje od ori ale nie startuje w jakis profi zawodach zeby mialo to dla mnie az takie znaczenie a do wyjazdu na tor 3-4 razy w roku amatorsko mysle ze pakowanie siana jest bez sensu jezeli mozna zrobic to mniejszym kosztem. Zreszta chlopaki pisze ze ona wstaje moze o 200 obr wyzej - szczerze dla mnie jako amatora - bez znaczenia a roznica w cenie - 4 tys.

 

Jak kogos interesuje temat chinczykow to:

 

http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=18225&hilit=turbo+chinczyk&start=30

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem te chińczyki i nie wyglądają źle. Wiele osób je chwali a 4 koła różnicy to sporo bo prawie 1/4 Kosztów uturbienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie to sporo chłopaków lata na chinolach tanie to i dużo boków na torze znoszą ,a w zetce przy tym małym doladowaniu to nie do zajechania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec jak zestawisz to z vortech'em to rotrex'em to cena jest masakryczna a tym bardziej jak auto robi amatorsko dla zajawki. Jak bede testowac chinola wiec bede napewno pisac sprawozdanie z moich odczuc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...