oneb Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 witam.mam problem ztemperaturą powietrza wlotowego w 2.0 td 2001r. przed wymianą przepływki jak i po wymianie wskazuje 215 stopni C. średnio pali mi 9-10 l więc z tego co tu sobie poczytałem tragedii nie ma ale lubie mieć porządek w aucie i chcę to naprawić.spotkał się ktoś z takim objawem? z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Temperatura powietrza wlotowego mierzona jest przez termistor który albo jest wbudowany w przepływomierz albo w obudowę filtra powietrza. Może masz tę drugą wersję, sprawdź czy nie dochodzi Ci tam jakaś wtyczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 co Ci wskazuje 215stopni C? temperaturę sprawdza przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 marlos90 jesteś pewien? w benzynowych były dwie wersje i są one po przeróbce ze sobą zamienne, różnią się właśnie tylko tym że w jednej nie ma termistora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 tak jestem pewny, w całym układzie dolotowym jedynym czujnikiem jaki jest to przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 A w CD20 jest w ogóle ten pomiar? Wg serwisówki nie ma czujnika pomiaru temperatury powietrza w dolocie. Odczyt 215st wskazuje też na drucik zamiast czujnika (opór zero omów wg danych z serwisówki sr20). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneb Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 zapalił się check engine i pojechłem na warsztat.podłączyli do kompa i tylko to wyszło,wraz z nieznanym błędem ale go nie pamiętam już.to samo wskazuje elm i telefon z wiadomą apką.wszystko posprawdzałem i w końcu wymieniłem przepływkę i problęm pozostał nie kazali mi się tym przejmować skoro w warsztacie jest 15stopni C to i do silnika dochodzi to samo powietrze,ale mnie to irytuje.pewnie to jakieś zwarcieale gdzie? podobno to maxymalna wartość.(elektromechanik tako rzecze) ten błąd który co jakiś czas się pojawia to: P0B02 co to wogule jest?zgłębił ktoś to do końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 i zrób diagnostykę najprostszą metodą czyli na spinacz: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ spisz jakie są błędy, usuń, pojeździj i znowu sprawdź. Jak sobie nie poradzisz to pisz PW jestem z pod Lublina to pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.