romanoxx Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam Obecnie w okresie zimowym zauważyłem coś dziwnego a mianowicie po uruchomieniu silnika na benzynie mam około 12000 obrotów ale jak próbuje ruszyć (cały czas benzyna) to samochód jest tak słaby że ledwo co rusza (czasem lekko krztusi) z miejsca nawet na płaskim terenie. Taki kompletny brak mocy. Problem znika po przejechaniu około 50-100m. Jeśli silnik zgaśnie podczas ruszania to strasznie krztusi zanim odpali. Wie ktoś może dlaczego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 po uruchomieniu silnika na benzynie mam około 12000 obrotów toż to bolid F1 i one nie jeżdżą w zimie :D po uruchomieniu silnika na benzynie czy w aucie jest LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 oj tam oj tam o jedno 0 przesadziłem hihihi - sorki Autko ma gaz ale odpalanie jest tylko na benzynie. W obecnych temperaturach przełącza się na niego po około 1-1,5km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 o to zakręć butlę na rozgrzanym wypal gaz do końca i zobacz co wtedy będzie, jak się poprawi to masz problem z reduktorem/wtryskami LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja podepnę się trochę pod temat W n15 1.4 b/g jest tak że na wolnych obrotach na benz jest ok. Ale po krótkim odpaleniu i ruszaniu na benz zacznie szarpać jakby paliwa nie dostawał, zredukuje się na niższy bieg i nie szarpie. Czasami robi delikatnie szarpnie jak przeżuci na gaz. Na gazie potrafi czasami zamulić i za chwile dostanie kopa. Wczoraj wymieniałem filtr paliwa.Nie było syfu w paliwie i filtrze była w środku biała ta część filtrująca. Świece są NGK i kable Sentech mają 50kkm. Filtry gazu też wymieniam co 10kkm i olej z filtrem oleju i powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 może coś z regulacją LPG zwalone, no i standardowo puszczający reduktor albo wtryski i wtedy zalewa silnik dwoma paliwami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Regulacja jak była to wtryski trzymały czerwone valtech, a reduktor już ma koło150kkm. Pewnie trzeba pomyśleć o nowym sprzęcie gazowym . Pisałem w innym temacie o przerzucaniu na gaz ale to był zaśniedziały bezpiecznik przy kompie gazu. Czyszczenie bezpiecznika pomogło. Bo świece i kable co ile powinno się wymieniać ? Na ciepłym silniku sprawdzałem pryskając wodę to nie przerywał, nie miałem jak sprawdzić jak zimny jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Red Waldemar to taki sobie wtrysk trzeba kalibrować itd ale o tym pewnie wiesz, a 150kkm na redka to niezły wynik i tu bym szukał w pierwszej kolejności, bo zima zazwyczaj to weryfikuje ze względu na temperatury co tam dkoładnei siedzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 pomijając temat podpiętego kolegi ...... Autko jest słabe na zimnym silniku tylko na benzynie i tylko przez pierwsze kilkadziesiat metrów potem jest OK. Nie za bardzo wiem co w tym momencie ma instalacja do rzeczy skoro spalana jest tylko benzyna ... ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 pomijając to, ze nie zrobiłeś tego co napisałem, bo po co sprawdzić czy aby problem w PB to w kwestii wyjaśnienia, jak przepuszcza instalacja LPG to w momencie jaki opisałeś do cylindra idą dwa paliwa i silnik jest zalewany czego wynikiem jest to co opisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 dzięki za info teraz wiem o co chodzi. W poniedziałek jadę do gaziarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 TY zrób to co napisałem na początek, a do gazmena zawsze zdążysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zrobiłem to co napisałeś, potem pojechałem do gaziarzy na gruntowny przegląd, trzy dni szukali i poddali się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 ale auto jedzie z zakręconą butlą?? czy dalej to samo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.