Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

słaba przy zimnym silniku Almera N16


romanoxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Obecnie w okresie zimowym zauważyłem coś dziwnego a mianowicie po uruchomieniu silnika na benzynie mam około 12000 obrotów ale jak próbuje ruszyć (cały czas benzyna) to samochód jest tak słaby że ledwo co rusza (czasem lekko krztusi) z miejsca nawet na płaskim terenie. Taki kompletny brak mocy.  Problem znika po przejechaniu około 50-100m. Jeśli silnik zgaśnie podczas ruszania to strasznie krztusi zanim odpali. Wie ktoś może dlaczego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 po uruchomieniu silnika na benzynie mam około 12000 obrotów 

toż to bolid F1 i one nie jeżdżą w zimie :D :D 

 

 

 po uruchomieniu silnika na benzynie 

czy w aucie jest LPG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam oj tam o jedno 0 przesadziłem :) hihihi - sorki

Autko ma gaz ale odpalanie jest tylko na benzynie. W obecnych temperaturach przełącza się na niego po około 1-1,5km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 o to zakręć butlę na rozgrzanym wypal gaz do końca  i zobacz co wtedy będzie, jak się poprawi to masz problem z reduktorem/wtryskami LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podepnę się trochę pod temat ;)

 

W n15 1.4 b/g jest tak że na wolnych obrotach na benz jest ok. Ale po krótkim odpaleniu i ruszaniu na benz zacznie szarpać jakby paliwa  nie dostawał, zredukuje się na niższy bieg i nie szarpie. Czasami robi delikatnie szarpnie jak przeżuci na gaz. Na gazie potrafi czasami zamulić i za chwile dostanie kopa.

Wczoraj wymieniałem filtr paliwa.Nie było syfu w paliwie i filtrze była w środku biała ta  część filtrująca.

Świece są NGK i kable Sentech mają 50kkm.

Filtry gazu też wymieniam co 10kkm i olej z filtrem oleju i powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś z regulacją LPG zwalone, no i standardowo puszczający reduktor albo wtryski i wtedy zalewa silnik dwoma paliwami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja jak była to wtryski trzymały czerwone valtech, a reduktor już ma koło150kkm.

Pewnie trzeba pomyśleć o nowym sprzęcie gazowym :( .

Pisałem w innym temacie o przerzucaniu na gaz  ale to był zaśniedziały bezpiecznik przy kompie gazu. Czyszczenie bezpiecznika pomogło.

 

Bo świece i kable co ile powinno się wymieniać ?

Na ciepłym silniku sprawdzałem pryskając wodę to nie przerywał, nie miałem jak sprawdzić jak zimny jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Red Waldemar to taki sobie wtrysk :D trzeba kalibrować itd ale o tym pewnie wiesz,  a 150kkm na redka to niezły wynik i tu bym szukał w pierwszej kolejności, bo zima zazwyczaj to weryfikuje ze względu na temperatury co tam dkoładnei siedzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomijając temat podpiętego kolegi ......

Autko jest słabe na zimnym silniku tylko na benzynie i tylko przez pierwsze kilkadziesiat metrów potem jest OK. Nie za bardzo wiem co w tym momencie ma instalacja do rzeczy skoro spalana jest tylko benzyna ... ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomijając to, ze nie zrobiłeś tego co napisałem, bo po co sprawdzić czy aby problem w PB

to w kwestii wyjaśnienia, 

jak przepuszcza instalacja LPG to w momencie jaki opisałeś do cylindra idą dwa paliwa i silnik jest zalewany czego wynikiem jest to co opisałeś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...