Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[k11] czujnik temp. wody


ori831

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

moja Micra gaśnie na zimnym silniku. Nowe świece, kopułka , palec ( były mocno zurzyte) pomogły tylko przy odpalaniu. Dzisiaj zauważyłem że przy odpalaniu przy - 20 C (odpalenie bez najmniejszego problemu)  Micra nie wkręca sie na wysokie obroty - tak jak powinno być przy automatycznym ssaniu. Uważam ze może to być czujnik temp. . Czy ktoś mi podpowie gdzie on się znajduje i jak wygląda wymiana??Czy jest problem z jego kupieniem? Czy ktoś miał kiedyś podobny problem. ps. przy ciepłym silniku wszystko działa jak należy. Jedynie denerwuję trochę to że na biegach 1-3 przy puszczeniu gazu Micrą trochę szarpie ( hamowanie silnikem)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest dwu-pinowy i umiejscowiony jest po prawej stronie silnika pod aparatem zapłonowym a raczej pod rurą wodną. Widać go będzie od strony skrzynki z przekaźnikami która jest z boku akumulatora. Obok czujnika dwu-pinowego jest czujnik na jeden przewód, ale on jest od wskazania na zegarach. Dojście jak i wykręcenie jest dość trudne i najlepiej odkręcać długą nasadką. Z zakupem nie ma problemu.

Ja daje namiary jak to jest w silniku 1,0 z roku 1996. U Ciebie /to co jest wymagane/ nie ma w profilu NIC, po za modelem/

Wypadałoby wpisać pojemność, moc, rodzaj paliwa, rocznik. Wtedy nie będzie nieporozumień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest dwu-pinowy i umiejscowiony jest po prawej stronie silnika pod aparatem zapłonowym a raczej pod rurą wodną. Widać go będzie od strony skrzynki z przekaźnikami która jest z boku akumulatora. Obok czujnika dwu-pinowego jest czujnik na jeden przewód, ale on jest od wskazania na zegarach. Dojście jak i wykręcenie jest dość trudne i najlepiej odkręcać długą nasadką. Z zakupem nie ma problemu.

Ja daje namiary jak to jest w silniku 1,0 z roku 1996. U Ciebie /to co jest wymagane/ nie ma w profilu NIC, po za modelem/

Wypadałoby wpisać pojemność, moc, rodzaj paliwa, rocznik. Wtedy nie będzie nieporozumień.

 

Już się poprawiłem i uzupełniłem dane. Czy przy odkręcaniu trzeba sciągać kopułkę?? ostatnio przy jej wymianie dałem trochę silikonu - ciężko będzie ją teraz sciągnąć bez uszkodzeń :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że nie pamiętam czy ja zdejmowałem kopułke, sam będziesz musiał ocenić.

Na pewno będą Ci przeszkadzały węże gumowe. Pod samochód podstaw jakąś kuwetę, bo płyn z układu Ci wyleci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że nie pamiętam czy ja zdejmowałem kopułke, sam będziesz musiał ocenić.

Na pewno będą Ci przeszkadzały węże gumowe. Na fotce zaznaczyłem Ci czujnik oraz dwa węże - nie pamiętam którego odpinałem. 

Pod samochód podstaw jakąś kuwetę, bo płyn z układu Ci wyleci.  attachicon.gifsilnik micra.jpg

 

KLUBOWE SMYCZE   http://forum.nissank...ie/#entry964551  

Kurcze przed chwilą byłem odpalić auto ( na dworze jest -15 C) i odpalił od razu natomiast obroty (niestety nie mam obrotomierza) na ucho ok 1000-1200- ciężko określić czy nie są za niskie. Faktycznie trochę roboty z tym będzie. Powiedz mi żeby zdemontować aparat zapłonowy trzeba robić to krok po kroku - czyli kopułka , palec itp. czy jest jakiś szybszy sposób? ps . dzięki za fotkę z czujnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zimny silnik, to obroty powinny być wyższe i może być 1000. Potem powinny spaść na ok. 750-800.- takie wolne obroty mają Micry.

Co do aparatu, to lepiej nie kombinuj. Zdjąć kopułke i palec to żadna sztuka, natomiast jeśli wyjmiesz cały /bo tak napisałeś i ja tak zrozumiałem/, to potem będziesz miał problemy z ustawieniem zapłonu i skończy się u mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zimny silnik, to obroty powinny być wyższe i może być 1000. Potem powinny spaść na ok. 750-800.- takie wolne obroty mają Micry.

Co do aparatu, to lepiej nie kombinuj. Zdjąć kopułke i palec to żadna sztuka, natomiast jeśli wyjmiesz cały /bo tak napisałeś i ja tak zrozumiałem/, to potem będziesz miał problemy z ustawieniem zapłonu i skończy się u mechanika.

przy takim mrozie w wszystkich autach jakie miałem było ok 1500-1800. trzeba by było zapytac kogoś z forum z obrotomierzem jak jest w Micrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba znalazłem przyczynę mam nadzieję - dzisiaj  na śniegu moja Micra zostawiła żółte kropki ( jak siki na sniegu) , to może być tylko paliwo bo co by innego?

Potrzebny jest kanał i trzeba szukać - może przy filtrze paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...