ori831 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam, moja Micra gaśnie na zimnym silniku. Nowe świece, kopułka , palec ( były mocno zurzyte) pomogły tylko przy odpalaniu. Dzisiaj zauważyłem że przy odpalaniu przy - 20 C (odpalenie bez najmniejszego problemu) Micra nie wkręca sie na wysokie obroty - tak jak powinno być przy automatycznym ssaniu. Uważam ze może to być czujnik temp. . Czy ktoś mi podpowie gdzie on się znajduje i jak wygląda wymiana??Czy jest problem z jego kupieniem? Czy ktoś miał kiedyś podobny problem. ps. przy ciepłym silniku wszystko działa jak należy. Jedynie denerwuję trochę to że na biegach 1-3 przy puszczeniu gazu Micrą trochę szarpie ( hamowanie silnikem) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Czujnik jest dwu-pinowy i umiejscowiony jest po prawej stronie silnika pod aparatem zapłonowym a raczej pod rurą wodną. Widać go będzie od strony skrzynki z przekaźnikami która jest z boku akumulatora. Obok czujnika dwu-pinowego jest czujnik na jeden przewód, ale on jest od wskazania na zegarach. Dojście jak i wykręcenie jest dość trudne i najlepiej odkręcać długą nasadką. Z zakupem nie ma problemu. Ja daje namiary jak to jest w silniku 1,0 z roku 1996. U Ciebie /to co jest wymagane/ nie ma w profilu NIC, po za modelem/ Wypadałoby wpisać pojemność, moc, rodzaj paliwa, rocznik. Wtedy nie będzie nieporozumień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori831 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Czujnik jest dwu-pinowy i umiejscowiony jest po prawej stronie silnika pod aparatem zapłonowym a raczej pod rurą wodną. Widać go będzie od strony skrzynki z przekaźnikami która jest z boku akumulatora. Obok czujnika dwu-pinowego jest czujnik na jeden przewód, ale on jest od wskazania na zegarach. Dojście jak i wykręcenie jest dość trudne i najlepiej odkręcać długą nasadką. Z zakupem nie ma problemu. Ja daje namiary jak to jest w silniku 1,0 z roku 1996. U Ciebie /to co jest wymagane/ nie ma w profilu NIC, po za modelem/ Wypadałoby wpisać pojemność, moc, rodzaj paliwa, rocznik. Wtedy nie będzie nieporozumień. Już się poprawiłem i uzupełniłem dane. Czy przy odkręcaniu trzeba sciągać kopułkę?? ostatnio przy jej wymianie dałem trochę silikonu - ciężko będzie ją teraz sciągnąć bez uszkodzeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Przyznam że nie pamiętam czy ja zdejmowałem kopułke, sam będziesz musiał ocenić. Na pewno będą Ci przeszkadzały węże gumowe. Pod samochód podstaw jakąś kuwetę, bo płyn z układu Ci wyleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori831 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Przyznam że nie pamiętam czy ja zdejmowałem kopułke, sam będziesz musiał ocenić. Na pewno będą Ci przeszkadzały węże gumowe. Na fotce zaznaczyłem Ci czujnik oraz dwa węże - nie pamiętam którego odpinałem. Pod samochód podstaw jakąś kuwetę, bo płyn z układu Ci wyleci. silnik micra.jpg KLUBOWE SMYCZE http://forum.nissank...ie/#entry964551 Kurcze przed chwilą byłem odpalić auto ( na dworze jest -15 C) i odpalił od razu natomiast obroty (niestety nie mam obrotomierza) na ucho ok 1000-1200- ciężko określić czy nie są za niskie. Faktycznie trochę roboty z tym będzie. Powiedz mi żeby zdemontować aparat zapłonowy trzeba robić to krok po kroku - czyli kopułka , palec itp. czy jest jakiś szybszy sposób? ps . dzięki za fotkę z czujnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jeśli zimny silnik, to obroty powinny być wyższe i może być 1000. Potem powinny spaść na ok. 750-800.- takie wolne obroty mają Micry. Co do aparatu, to lepiej nie kombinuj. Zdjąć kopułke i palec to żadna sztuka, natomiast jeśli wyjmiesz cały /bo tak napisałeś i ja tak zrozumiałem/, to potem będziesz miał problemy z ustawieniem zapłonu i skończy się u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori831 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jeśli zimny silnik, to obroty powinny być wyższe i może być 1000. Potem powinny spaść na ok. 750-800.- takie wolne obroty mają Micry. Co do aparatu, to lepiej nie kombinuj. Zdjąć kopułke i palec to żadna sztuka, natomiast jeśli wyjmiesz cały /bo tak napisałeś i ja tak zrozumiałem/, to potem będziesz miał problemy z ustawieniem zapłonu i skończy się u mechanika. przy takim mrozie w wszystkich autach jakie miałem było ok 1500-1800. trzeba by było zapytac kogoś z forum z obrotomierzem jak jest w Micrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Nie ma co pytać, wystarczy poczytać dział Micry. Przeczytaj i skup się np. na poscie #2 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70772-wysokie-obroty-na-luzie/?hl=%2Bobroty+%2Bsilnika#entry762094 I tutaj też mała lekturka http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49047-k11-obroty-na-jalowym-problem/?hl=%2Bobroty+%2Bsilnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori831 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Nie ma co pytać, wystarczy poczytać dział Micry. Przeczytaj i skup się np. na poscie #2 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70772-wysokie-obroty-na-luzie/?hl=%2Bobroty+%2Bsilnika&do=findComment&comment=762094 I tutaj też mała lekturka http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49047-k11-obroty-na-jalowym-problem/?hl=%2Bobroty+%2Bsilnika Chyba znalazłem przyczynę mam nadzieję - dzisiaj na śniegu moja Micra zostawiła żółte kropki ( jak siki na sniegu) , to może być tylko paliwo bo co by innego? Potrzebny jest kanał i trzeba szukać - może przy filtrze paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.