marcin777 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam, takie mam pytania czy napęd 4x4 HI - można używać przy jeździe w trasie przy większych prędkościach? wiadomo że na parkingu to bez sensu. napęd 4x4 LO - jak dokładnie działa? jest to blokada tylnego mostu i przedniego tak że wszystkie koła kręcą sie tak samo czy jak?? czy powinno odczuwać się różnice na śniegu pod górkę między 4x4HI a 4x4LO? jak rozpoznać że LO działa prawidłowo? do czego jest przycisk pod lewarkiem skrzyni biegów automatycznej, po jego włączeniu zapala sie pomarańczowa dioda chyba OD/off i auto jakby redukuje bieg niżej. Czy w napędzie 4x4 HI / LO jest coś takiego jak mechanizm różnicowy miedzy prawym a lewym kole z przodu lub z tyłu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wszystko było na forum już wiele razy... Szukać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.