Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jest ktoś, kto ogarnia też M. P. Pinin-a


DINO

Rekomendowane odpowiedzi

poszukuję info o olejach do mostów, reduktorów itd. do tego ciężko wbić wsteczny, dopiero przepięcie reduktora w tą i z powrotem pomaga aby wbić wsteczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może się przyda :

 

Ile i jakich olejów i innych płynów lać do GR. Co ile dokonywać zmian i przeglądów.
- olej silnikowy - 6,7 l wymiana co 5 kkm lub co 6 miesięcy , SAE 15W40 lub 15W50. 
- filtr oleju np. Filtron OP588. Ale są jeszcze inne. Różnią się gwintem, bo były różne podstawki pod filtr. 
- olej do skrzyni - 3,9 l kontrola, co 40 kkm wymiana po 80 kkm, SAE 80W90 (API-GL4) 
- olej do reduktora – 2,2 l kontrola, co 40 kkm wymiana po 80 kkm, SAE 75W90 (API-GL4) 
- olej do mostu z przodu – 5,4 l wymiana, co 40 kkm, SAE 80W90 (API-GL4) 
- olej do mostu z tylu z pełna blokada – 5,4 l wymiana, co 40 kkm, SAE 80W90 (API-GL4) 
- olej do mostu z tylu z LSD - 3 l wymiana co 40 kkm, SAE 80W90 (API-GL4) o specyfikacji LSD 
- płyn wspomagania - 0,9/1 l wymiana co 20 kkm, Dextron, ATF-3 
- płyn chłodniczy - 12l, sprawdzanie co 20 kkm, wymiana co 40 kkm 
- płyn hamulcowy - do poziomu max (tak pisze Nissan :) nie podając ile tego), kontrola co 40 kkm wymiana po 80 kkm, SAE 1703 DOT3 
- filtr powietrza - wymieniam co 15 kkm np. Filtron AM454 
- filtr paliwa - wymieniam co 30 kkm np. Filtron PP857, Nissan proponuje co 40 kkm ale wiadomo jakie u nas jest paliwo. 
Smarowanie okresowe lub sprawdzanie stanu smaru w miejscach takich jak krzyżaki, gałki, kule 
Smarem np. ŁT-4, sprzęgiełka piast smarem Teflonowym 
Prócz tego wymiana paska, napinacza i rolki rozrządu co 100 kkm 
Klocki i tarcze hamulcowe w razie potrzeby. 
Sprzęgło teoretycznie też w razie potrzeby, ale mówią ze 300 kkm ma wytrzymać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...