Enku Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam. No się zaczeło u mnie też ciężkie palenie. 2,2 Di 126 kM. Mrozik przyszedł i P12 już rzuciła palenie.kilka razy świece, podpomowanie paliwa, wstawienie zaworka przed filter, itp. czary mary nic nie dały. Wydaje mi się słaby rozruch jakby aku. bo podłaczyłem kable z Alfy i zapalił. Mam aku. magneti marelli 74Ah 600A słaby według mnie. Np. Bosha powinien być 77Ah 780A miałby kopa.ładuję swojego starego chyba jest tam od sprowadzenia ( już 5 latek walneło) z Włoch.Dodam jak już odpali to nie może wejść na swoje obroty kuleje, słychać stuki delikatne jakby wtryski zapowietrzone, bądz leją. Podłanczałem go wczoraj i sprawdzałem: -Teraz tak błędów brak -Jestem po wym. łańcuszka Vacum pompy bo wariował. -Filtry olej nowe wszystkie filtry dodam. Macie jakieś pomysły bo widzę troche wpisów po forum ale żaden jakby nie "zakończony" nie ma po mojemu 100% przyczyny. Mi osobiście wygląda na spływające paliwo z ukł. kiedyś w p11 2,0TD miałem to samo okazało się pompka na filtrze paliwa, tylko tamta nie miała oporu, tutaj ma i duży nawet ten opór. Muszę to rozwiązać bo nie może tak byc że mechanika auto tak świruje. Aku. naładowany i autko zapaliło na strzała. Zobaczymy też stał jakieś 8 godz. Jak rano odpali to wina aku jest. jak nie jutro założe jeszcze raz wężyk przezroczysty między filter a zaworek. a także filter listwa. dam znac jak już mnie to dopadło trzeba walczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgh Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam !!!! Ma to samo co opisałeś zastosowałem wszystkie rozwiązania opisane przez Ciebie i dalej bardzo ciężko pali rano, albo jak postoi parę godzin na mrozie. Dzisiaj mam zamiar wymienić jeszcze czujnik temperatury cieczy, czytałem, że to też może być przyczyną. Tak jak napisałeś dużo jest tematów na forum ale żadnego rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Auto rano zapaliło ale nie jak ja bym chciał za 3 razem złapał dziś zabiegi były: Na bank wiem ze spływa paliwo z pompy, ale nie miałem za dużo czasu na robienie przy swoim aucie, bo Opel ważniejszy był od klienta:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgh Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam !!! Dzisiaj rano to samo, wymiana czujnika temperatury to też nie to dalej nie pali od razu. Dzisiaj za 5 razem odpalił. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co można zrobić z tym faktem. Pozdrawiam Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Problem rozwiązany - Przewody za filtrem wym. były twarde i przy niskich temp. puszczały. -Wym. oringów na zaworach wysokiego i niskiego ciśnienia Autko śmiga i pali na strzała. Nie trzeba robić pompy wtryków itp. spraw. Cały koszt mój to 70 zł. Plus robota no niestety nic mi nie wpadło do kapsy,Zona nie chce zapłacić "po to się chajtła z mechanikiem samochodowym," Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.