Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11.144 do jazdy z przyczepą - z jakim silnikiem najlepiej kupić?


GNIADY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako szczęśliwy posiadacz Primery P10, obecnie P11, nie chce się rozstawać z modelem tylko przyszła kolej na kupno P11.144. Podobno ostatniego niezawodnego nissana...

 

Z uwagi, że primera będzie musiała jeździć weekendowo z przyczepą (jednoosiowa, waga łączna ok 420kg) zastanawiam się z jakim silnikiem kupić:

 

1.6 benzyna - mam w P11 i jak jadę właśnie z przyczepą to est zdecydowanie za słaby

 

2.0 TD - jakoś mnie nie przekonuje, wg opinii jest jeszcze słabszy niż 1.6 i problemowy 

 

pozostaje zatem:

 

1.8 benzyna - pytanie ile pali na 100km i jak wygląda kwestia "brania" oleju. Kiedyś czytałem, że część bierze olej, a część nie. Zależy to od rocznika... Będę wdzięczny za informacje, które 1.8 są godne polecenia, a przed którymi uciekać?

 

2.0 benzyna - podobno najlepszy??? Czy faktycznie?

 

Który Panowie polecacie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SR20DE jedyne rozsądne wyjście, ciągałem SPORTINĘ 595, żadnych problemów 

Też ta opcja wydaje mi się najbardziej rozsądna i inaczej bym nie próbował :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z benzynowych zdecydowanie SR20DE, 1.8 jest jak dla mnie za słaby nawet bez przyczepy :-P spalanie przy sekwencji tak jak pisze Dino, mi pali trochę więcej bo mam BLOSa (trasa 10, miasto 12-13).

 

Ale czy to nie jest tak że diesel dobrze ciągnie od dołu ale moc szybko się kończy? To by się nadawało do przyczepy, bo potrzebna jest duża moc żeby wystartować, a szybko się i tak nie jeździ. Bo benzynowe nissany, szczególnie widzę po moim SR20DE, potrzebują naprawdę wysokich obrotów żeby dobrze jechać. Poniżej 2000 to w ogóle nie ciągnie i trochę źle znosi taką jazdę długotrwale. Oczywiście ruszy spokojnie z przyczepą, ale potem raczej należałoby go utrzymywać w wyższym zakresie obrotów.

Edytowane przez nrb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

traktor ciągnie  z dołu, to fakt, ale to nie ciągnik siodłowy gdzie 99% czasu jeździ z zapiętą naczepą, tylko auto do użytku, które będzie zapinać przyczepę w 10% czasu jazdy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...