GNIADY Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jako szczęśliwy posiadacz Primery P10, obecnie P11, nie chce się rozstawać z modelem tylko przyszła kolej na kupno P11.144. Podobno ostatniego niezawodnego nissana... Z uwagi, że primera będzie musiała jeździć weekendowo z przyczepą (jednoosiowa, waga łączna ok 420kg) zastanawiam się z jakim silnikiem kupić: 1.6 benzyna - mam w P11 i jak jadę właśnie z przyczepą to est zdecydowanie za słaby 2.0 TD - jakoś mnie nie przekonuje, wg opinii jest jeszcze słabszy niż 1.6 i problemowy pozostaje zatem: 1.8 benzyna - pytanie ile pali na 100km i jak wygląda kwestia "brania" oleju. Kiedyś czytałem, że część bierze olej, a część nie. Zależy to od rocznika... Będę wdzięczny za informacje, które 1.8 są godne polecenia, a przed którymi uciekać? 2.0 benzyna - podobno najlepszy??? Czy faktycznie? Który Panowie polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 SR20DE jedyne rozsądne wyjście, ciągałem SPORTINĘ 595, żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GNIADY Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 SR20DE jedyne rozsądne wyjście, ciągałem SPORTINĘ 595, żadnych problemów A jak wygląda spalanie? Z przyczepa i bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 9-12L/100km LPG, z przyczepą ciężko mi powiedzieć bo tego nie liczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 SR20DE jedyne rozsądne wyjście, ciągałem SPORTINĘ 595, żadnych problemów Też ta opcja wydaje mi się najbardziej rozsądna i inaczej bym nie próbował :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 2.0 TD to nie jest motor do przyczep Ja także bym ostawiał SR20DE,do tego instalacja podtlenku LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Z benzynowych zdecydowanie SR20DE, 1.8 jest jak dla mnie za słaby nawet bez przyczepy :-P spalanie przy sekwencji tak jak pisze Dino, mi pali trochę więcej bo mam BLOSa (trasa 10, miasto 12-13). Ale czy to nie jest tak że diesel dobrze ciągnie od dołu ale moc szybko się kończy? To by się nadawało do przyczepy, bo potrzebna jest duża moc żeby wystartować, a szybko się i tak nie jeździ. Bo benzynowe nissany, szczególnie widzę po moim SR20DE, potrzebują naprawdę wysokich obrotów żeby dobrze jechać. Poniżej 2000 to w ogóle nie ciągnie i trochę źle znosi taką jazdę długotrwale. Oczywiście ruszy spokojnie z przyczepą, ale potem raczej należałoby go utrzymywać w wyższym zakresie obrotów. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 traktor ciągnie z dołu, to fakt, ale to nie ciągnik siodłowy gdzie 99% czasu jeździ z zapiętą naczepą, tylko auto do użytku, które będzie zapinać przyczepę w 10% czasu jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GNIADY Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Czyli muszę poszukać wersji 2.0 benzyna i podłożyć podtlenek żeby nie zbankrutować na paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 ja bym tak zrobił, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.