fikol666 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam Dziś podpiąłem swoją primerkę pod kompa (1.9 dci2006r) i wyskoczyły następujące błędy: P0100 oraz P0110, wyczytałem na internecie że to wina przepływomierza, wiec dziś zamówiłem nówę sztukę. Chciałem się zapytać czy po jego wymianie potrzebny jest jakis reset ECU aby błąd zniknął czy da radę to zrobić np ScanXL pod OBDII ? Oraz drugie pytanie- co się przkłada na to że mam walniętą przpeływkę ? spalanie jest ok jak i wszystko poza tym Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 da radę, jak program ma takie możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikol666 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Dzięki za coś wiecęj ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 jak łączysz się z autem i masz podgląd pod checka to w 90% można go również wykasować, to jest błąd silnika a nie kompa pokładowego, masz jujz program i fejsa?? czy chcesz dopiero zamawiać?? bo jak zamawiać to może warto wziąć ELM-a BT i skasujesz błąd Torqu-em na smartfona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikol666 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mam zestaw ELM 327 oraz program Scan XL... odczytuje błędy i stąd wiem ze mam walniętą przepływkę, tylko nie wiem co oznacza dla samego samochodu jazda z uszkodzoną przepływką skoro wszystko u mnie gra jak należy. Rozumiem że jak zmienie przepływkę to błąd sam znknie czy musze go wykasować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.