Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LPG dla Primery p11 lift 1.8 kat 2002r


Jacek87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ogólnie nie mam żadnych problemów z silnikiem.Chce założyć lpg do mojego nissana.

Mam opory bo w necie czytałem że ten silnik (1.8 kat) pali olej i źle znosi lpg.

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja założyłem sekwencję, a raczej przełożyłem z almery N15 1.6. latam już pół roku na lpg, oleju mi nie bierze, różnicy praktycznie nie ma, poprzedni właściciel tez jeździł na lpg tylko jak sprzedawał to zdemontował także primera troche km juz ma przejechane na lpg. jedyny problem jaki miałem to musiałem wymienić cewkę. na pb ładnie chodził a na lpg przerywał wymieniłem i śmigam. elementy ukladu zapłonowego w przypadku zasilania lpg muszą byc naprawdę w bardzo dobrej kondycji.

pozdrawiam

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo :)

Jutro jade do mechanika wstępnie się rozmówić ws instalacji lpg

Pozwolę sobie napisać co i za ile chce mi zamontować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to czekamy na relację, dopytaj się o zdjęcie kolektora i strojenie auta z AFR :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Oferta od Zenka za 2600

wtryskiwacze Barracuda

zestaw sterujący ESGI 2

reduktor Alaska lub Stefanelli geo

 

Zenek ma zadzwonić w piątek  to dopytam o  zdjęcie kolektora i strojenie auta z AFR a narazie sam poczytam o co biega :)

 

ps

Poza tym chciałe dużą butle (61l) ale Zenek odradził

Stwierdził ze to za dużo waży i szkoda zawieszenia.

Powiedział też że gaz będzie "pływać na boki " bo butle są bez komór i ogólnie lipa z zawieszeniem + geometria :(

Fakt że  mam obniżone zawieszenie i utwardzone sprężyny a koła 15 zima 16 lato

Macie może jakieś doświadczenia w tym zakresie

z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barakuda OK

zamiast ESGI2 wziął bym Optimę/Techa/Staga

zamiast Alaski wziął bym Sharka

butla jak najbardziej OK, ja miałem 65L i było gitt, no i zasięg będziesz miał godny na takiej butli :D  a i wlew wchodzi cały pod klapkę :D 


przyjedź na PIKNIK to się założy i wystroi :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Zdecydowałem się na podzespoły zalecane przez mechanika bo zależało mi na dobrym montażu.
Ostatecznie zamontował mi więc barrakuda + ESGI2 wersja 5 + stefanelli geo 110 n
no i zbiornik 44l

Odebrałem wczoraj auto i mam pakiet  problemów :)

Po pierwsze - silnik na luzie skacze od 500-1000 obrotów zarówno na lpg jak i pb

 

Po drugie - akumulator (ten sam) - wcześniej igła teraz trup  zgas mi nawet podczas jazdy.Mam problem żeby odpalił a jak już odplali to ledwo chodzi(około 500obrotów) poczym się dzwiga.Czasami zaś akumulator działa jak trzeba i "odpala na raz"
 

Po trzecie - pojawiły się problemy z hamulcem zasadniczym a konkretnie z pedałem hamulca - czasami nie da się go wcisnąć a czasami da (w obu opcjach hamuje tyle że raz lepiej raz gorzej) Ponoć chodzi o Servo czyli wspomaganie hamulca.
Zastanawiam się czy Gaz men mógł to Servo  uszkodzić czy to zbieg okoliczności
Sam nigdy nie miałem problemów z hamulcem ,a auto jest krótko mówiąc uszanowane.
 
Ps
Jeżeli chodzi o zdjęcie kolektora i strojenie z afr to ja odpadam :P

,ale jestem zdania że na Pikniku warto się napić :)

 

z góry dzieki za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś Ci spartolił, bo jak auto było sprawne to jedź i niech naprawia, może gdzieś urwał przewód od wspomagania, albo naderwał, kiwa bo nie jest wystrojony z aku tez dość ciekawa sprawa, może jak coś zakładał, to masz jakieś zwarcie albo coś nei tak podłączył, 


 

Zdecydowałem się na podzespoły zalecane przez mechanika bo zależało mi na dobrym montażu.
 

jak to się ma do Twojego opisu?? :D :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standard mówisz co a i tak montują co gazownik doradzi ,,,

 

ja najbardziej byłem zadowolony ze staga 200 przełączało miało prosty mnożnik brak korekt (dołożyłem zmodyfikowany reduktor  ) i przełączało jak trzeba ciągnęło do  7500 rpm i działało jak trzeba

 

ale teraz są cuda super sterownik a jak i tak dostanie różne przewody kiepski reduktor to i tak du ,,pa ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

Byłem wczoraj u mechanika i po 1h doszliśmy do tego że to EGR się zablokował.

Po czyszczeniu EGRa wszystko wróciło do normy-obroty+servo+akumulator.

Niestety szczeście trwało tylko 15/20km  po czym EGR znowu się zablokował.(a wraz z nim obroty-servo-akumulator:)

Pojechałem więc dzisiaj jeszcze raz do mechanika. Odłączył EGRa i kazał sprawdzić czy bez jeździ ok

Niestety wyłączony EGR spowodował  że auto  zaczeło świrować powyżej 3000 obr.

Ponownie wróciłem wiec do mechanika i zostawiłem mu auto.

Po kilku godzinach zadzonił i oznajmił że " wyczyścił EGR od podstaw " zrobił jazde próbną na A1 (koło 50km) i jest ok.

Ja zaś wróciłem do domu po przejechaniu kolejnych 50km i jest ok.

Masakra 2 dni wycięte z życiorysu ale cóż - czego się nie robi żeby zaoszczędzić pare złotych.

Swoją drogą dziwny zbieg okoliczności z tym EGEREM rozumiem że może coś paść po roku ale po 15/20km od montażu -może lepiej że teraz bo przynajmniej naprawa za 0zł no i praktyka u mechanika za 0zł

Teraz mam nadzieje spokojnie przejechać te 500/1000km i zgłosic się do mechanika na regulacje lpg

Jak trochę odsapnę to wrzuce pare zdjęć z instalacji

Puki co proszę Was o modlitwę za stan techniczny mojego nissana ;)

Pozdrawiam i  jeszcze raz dziękuje za wszelkie uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z tym EGR-em, może w 1.8 jest inaczej, ale u mei w 2,0 wywaliłem i auto tylko miało lepiej, coś podejrzewam małą ściemę :D no ale może faktycznie tak było 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pare słów o cześciach do instalacji Lpg

Myślicie że mogły mieć wpływ na zablokowanie EGRa w tym sensie że  na innych by się nie zablokował ?


Jak mam to rozumieć że podejżewasz małą sciemę :)

że to nie o EGR chodziło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, dziwna sprawa z tym EGR-em, bo jak pisałem wyżej odcina sie go bez problemu, no chyba, że w 1.8 jest inaczej albo nie został zemulowany czujnik temperatury 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik robił to przy mnie z tym że on go nie zdemontował tylko odłączył wtyczkę.Tak że czujnik temperatury  nie został zemulowany.Bez wtyczki do 3000obr chodził ok a powyżej się nie dało jechać-tracił moc i coś nim szarpało. Zainteresuje się kwestią demontażu EGR bo już mi zaszedł za skurę :P

a psełdo ekologie to ja mam w d*pie .Dino dzięki za ten wpis czuje w kosciach że mi się przyda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...