Jacek87 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam Ogólnie nie mam żadnych problemów z silnikiem.Chce założyć lpg do mojego nissana. Mam opory bo w necie czytałem że ten silnik (1.8 kat) pali olej i źle znosi lpg. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukee84 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 witam, ja założyłem sekwencję, a raczej przełożyłem z almery N15 1.6. latam już pół roku na lpg, oleju mi nie bierze, różnicy praktycznie nie ma, poprzedni właściciel tez jeździł na lpg tylko jak sprzedawał to zdemontował także primera troche km juz ma przejechane na lpg. jedyny problem jaki miałem to musiałem wymienić cewkę. na pb ładnie chodził a na lpg przerywał wymieniłem i śmigam. elementy ukladu zapłonowego w przypadku zasilania lpg muszą byc naprawdę w bardzo dobrej kondycji. pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 zakładać i jeździć (dobry zestaw i strojenie) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Dzięki za dobre słowo Jutro jade do mechanika wstępnie się rozmówić ws instalacji lpg Pozwolę sobie napisać co i za ile chce mi zamontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 ok, to czekamy na relację, dopytaj się o zdjęcie kolektora i strojenie auta z AFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam Oferta od Zenka za 2600 wtryskiwacze Barracuda zestaw sterujący ESGI 2 reduktor Alaska lub Stefanelli geo Zenek ma zadzwonić w piątek to dopytam o zdjęcie kolektora i strojenie auta z AFR a narazie sam poczytam o co biega ps Poza tym chciałe dużą butle (61l) ale Zenek odradził Stwierdził ze to za dużo waży i szkoda zawieszenia. Powiedział też że gaz będzie "pływać na boki " bo butle są bez komór i ogólnie lipa z zawieszeniem + geometria Fakt że mam obniżone zawieszenie i utwardzone sprężyny a koła 15 zima 16 lato Macie może jakieś doświadczenia w tym zakresie z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Barakuda OK zamiast ESGI2 wziął bym Optimę/Techa/Staga zamiast Alaski wziął bym Sharka butla jak najbardziej OK, ja miałem 65L i było gitt, no i zasięg będziesz miał godny na takiej butli a i wlew wchodzi cały pod klapkę przyjedź na PIKNIK to się założy i wystroi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam Zdecydowałem się na podzespoły zalecane przez mechanika bo zależało mi na dobrym montażu. Ostatecznie zamontował mi więc barrakuda + ESGI2 wersja 5 + stefanelli geo 110 n no i zbiornik 44l Odebrałem wczoraj auto i mam pakiet problemów Po pierwsze - silnik na luzie skacze od 500-1000 obrotów zarówno na lpg jak i pb Po drugie - akumulator (ten sam) - wcześniej igła teraz trup zgas mi nawet podczas jazdy.Mam problem żeby odpalił a jak już odplali to ledwo chodzi(około 500obrotów) poczym się dzwiga.Czasami zaś akumulator działa jak trzeba i "odpala na raz" Po trzecie - pojawiły się problemy z hamulcem zasadniczym a konkretnie z pedałem hamulca - czasami nie da się go wcisnąć a czasami da (w obu opcjach hamuje tyle że raz lepiej raz gorzej) Ponoć chodzi o Servo czyli wspomaganie hamulca.Zastanawiam się czy Gaz men mógł to Servo uszkodzić czy to zbieg okolicznościSam nigdy nie miałem problemów z hamulcem ,a auto jest krótko mówiąc uszanowane. PsJeżeli chodzi o zdjęcie kolektora i strojenie z afr to ja odpadam ,ale jestem zdania że na Pikniku warto się napić z góry dzieki za wszelką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Może samochód Ci podmienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Skoro masz szkopki to wsiądź w auto i jedź do tego magika, przedstaw sytuacje i działaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 coś Ci spartolił, bo jak auto było sprawne to jedź i niech naprawia, może gdzieś urwał przewód od wspomagania, albo naderwał, kiwa bo nie jest wystrojony z aku tez dość ciekawa sprawa, może jak coś zakładał, to masz jakieś zwarcie albo coś nei tak podłączył, Zdecydowałem się na podzespoły zalecane przez mechanika bo zależało mi na dobrym montażu. jak to się ma do Twojego opisu?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Standard mówisz co a i tak montują co gazownik doradzi ,,, ja najbardziej byłem zadowolony ze staga 200 przełączało miało prosty mnożnik brak korekt (dołożyłem zmodyfikowany reduktor ) i przełączało jak trzeba ciągnęło do 7500 rpm i działało jak trzeba ale teraz są cuda super sterownik a jak i tak dostanie różne przewody kiepski reduktor to i tak du ,,pa .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam ponownie Byłem wczoraj u mechanika i po 1h doszliśmy do tego że to EGR się zablokował. Po czyszczeniu EGRa wszystko wróciło do normy-obroty+servo+akumulator. Niestety szczeście trwało tylko 15/20km po czym EGR znowu się zablokował.(a wraz z nim obroty-servo-akumulator:) Pojechałem więc dzisiaj jeszcze raz do mechanika. Odłączył EGRa i kazał sprawdzić czy bez jeździ ok Niestety wyłączony EGR spowodował że auto zaczeło świrować powyżej 3000 obr. Ponownie wróciłem wiec do mechanika i zostawiłem mu auto. Po kilku godzinach zadzonił i oznajmił że " wyczyścił EGR od podstaw " zrobił jazde próbną na A1 (koło 50km) i jest ok. Ja zaś wróciłem do domu po przejechaniu kolejnych 50km i jest ok. Masakra 2 dni wycięte z życiorysu ale cóż - czego się nie robi żeby zaoszczędzić pare złotych. Swoją drogą dziwny zbieg okoliczności z tym EGEREM rozumiem że może coś paść po roku ale po 15/20km od montażu -może lepiej że teraz bo przynajmniej naprawa za 0zł no i praktyka u mechanika za 0zł Teraz mam nadzieje spokojnie przejechać te 500/1000km i zgłosic się do mechanika na regulacje lpg Jak trochę odsapnę to wrzuce pare zdjęć z instalacji Puki co proszę Was o modlitwę za stan techniczny mojego nissana Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za wszelkie uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 dziwna sprawa z tym EGR-em, może w 1.8 jest inaczej, ale u mei w 2,0 wywaliłem i auto tylko miało lepiej, coś podejrzewam małą ściemę no ale może faktycznie tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Jeszcze pare słów o cześciach do instalacji Lpg Myślicie że mogły mieć wpływ na zablokowanie EGRa w tym sensie że na innych by się nie zablokował ? Jak mam to rozumieć że podejżewasz małą sciemę że to nie o EGR chodziło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 wiesz, dziwna sprawa z tym EGR-em, bo jak pisałem wyżej odcina sie go bez problemu, no chyba, że w 1.8 jest inaczej albo nie został zemulowany czujnik temperatury 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Mechanik robił to przy mnie z tym że on go nie zdemontował tylko odłączył wtyczkę.Tak że czujnik temperatury nie został zemulowany.Bez wtyczki do 3000obr chodził ok a powyżej się nie dało jechać-tracił moc i coś nim szarpało. Zainteresuje się kwestią demontażu EGR bo już mi zaszedł za skurę a psełdo ekologie to ja mam w d*pie .Dino dzięki za ten wpis czuje w kosciach że mi się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 odpięcie wtyczki nie powoduje wyłączenia EGR-a z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek87 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Puki co Egr siedzi cicho Wrzucam parę zdjęć z instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.