Glaniu Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam! Mam problem, który to wiąże się z zaworkami tj przełącznik poza zapaleniem kontrolek nic w dyfrze nie robi natomiast jak odepne kostke od elektrozaworków to wtedy blokada sie zapina. Co jest? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Sprawdz zaworki a jak nie działaja to podbierz od cieniasa na złomie za 2 zlote i ma hulac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glaniu Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 A czy to normalne , ze po wyjeciu kostki blokada zostaje załączona? W jaki sposob mam sprawdzic/reanimowac zaworki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian 10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Najprostrzy sposób dmuchnij w jeden węzyk od zaworka i blokada ma sie zapiąc aby ją odblokowac pociągnij powietrze z drugiego wężyka jak działa to zaworki do wymiany . Innymi słowy ciśnienie powietrza zapina blokadę a podcisnienie ja odblokowuje . A skąd wiesz ,że blokada zapięta ,bo lampka świeci ? Edytowane 6 Lutego 2014 przez Krystian 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glaniu Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Nie bo targają oba koła bez blokady mam otwart dyfer i to odrazu czuć Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 ... podłącze się do tematu bo jestem na czasie ,tzn -naprawie jej . Przez jakiś czas miałem tak ,że DF zapinał się i rozpinał bez problemu,aż do momentu jak raz elektrozawór nie zadziałał i blokada do końca nie zapięła i i szlag ją trafił. Koszt używki to cena całego tylnego mostu lub kupno w serwisie jednej części co na jedno wychodzi prawie w PLN. Po rozebraniu i sprawdzeniu okazało się ,że zaworki przepuszczały troszkę powietrza i wszystko świeciło i działało jak należy ,ale nie działało. Można zamontować zaworki od y 60 przerabiając kostkę elektryczną lub zrobić to w manualu omijając elektrykę - nie zawodne, bez pompek i pewne ,że powietrze dmuchnięte trafi w pełni do celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 witam panowie jest rozwiązanie można rozebrać stare zaworki i przesmarować działa nie wiadomo jak długo:) kupić elektrozaworki np od patrola ale nie DIFFLOCKA tylko od podciśnienia egr lub terrano 2.7 podciśnienia nawet wtyczki pasują idealnie zaworki difflock oryginał patrol używany kosztuje od 200-400 pln natomiast zaworki podciśnienia egr to koszt ok max 100 ja ostatnio za 40 pln kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesław Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Nurek, napisz dokładniej jak chcesz to zdłubać. Ja też mam problem z tymi zaworami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Siema Lesław... już mam zrobione jak się zobaczmy to zaprezentuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesław Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Zrobiłeś sobie manual, żeby szperę do driftu załączać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirco69 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam Jak mogę doradzić przed wydaniem kasy to podzielę się z kolegami moją wiedzą na temat diff-lock. Zaworki się nie psują,tylko zawieszają i w bardzo prosty sposób da się je przywrócić do życia nie rozbierając nic. Co do działania to przy podłączeniu pod kostkę miernika to przy wyłączonym diff lock musi być prąd na jednym zaworku a przy załączonym znika z jednego i pojawia się na drugim.Jak dzieje się inaczej to przyczyna leży w sterowniku (nie mylić z przełącznikiem) lub w instalacji.Zał/Wył w obydwu przypadkach mechanizm diff-lock działa na podciśnienie czyli zasysanie,więc przestrzegam przed podłączaniem kompresora itp-można uszkodzić membrame w mechaniżmie załączającym diff-lock.Mechanizm nie potrzebuje dużego podciśnienia do prawidłowego działania.Ważna jest szczelność przewodów od zaworków do mechanizmu,niestety nasze auta mają już ładnych parę wiosenek więc korozja przewodów nie jest im obca.Minimalnym kosztem można zapobiec niespodzianką przeciągając dwa gumowe przewody i po sprawie. Zalecam co jakiś czas kontrole pracy zaworków,w przypadku przy długiej pracy w stanie zawieszenia skutkuje to uszkodzeniem sterownika. Jak mogę jeszcze w czymś pomóc to chętnie po dziele się z wami moimi doświadczeniami,może ja będe kiedyś potrzebował waszej pomocy. Pozdrawiam "Patrolniętych" 691121824 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslo Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Cześć Od niedawna szczęśliwy posiadacz Y61 Otóż po tygodniu odpoczynku w suchym i ciepłym garażu wyjechałem Smokiem na deszcz (wszystko działa nic nie miga, nie nie piszczy), a że błotko było to włączyłem DiffLock... no i zapiął się, działa, permanentnie.... nie rozłącza się. Dziwne jest to że jak było sucho/mróz to nie było problemów. Załączał się i rozłączał, a jak dostał wody - jest problem. Wiecie może co to może być? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 skoro się nie rozłącza, to wszystko wskazuje raczej na elektrozawór na ścianie grodziowej w komorze silnika po stronie kierowcy (obrazek w załaczniku) żeby go rozłączyć musisz zamienić wężyki, które idą od elektrozaworu do mostu (jeden z nich odpowiada za załączanie, drugi za odłączanie) prawdopodobnie jeden nie działa najlepiej zastąpić elektrozawór na zawór mechaniczny i po sprawie na zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslo Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 hmmm... to czeka mnie grzebanko.... zimno..... się odezwę... dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 póki co rozłącz diff lock i nie używaj dopóki nie zrobisz porządku ze sterowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslo Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 ok, czyli zamieniam przewody i gra... A czy mogę go tak poprostu wyjąć, obejrzeć, wysuszyć, uszczelnić i założyć? coś mi tam wycieknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 zamieniasz przewody tylko po to, żeby rozpiąć blokadę elektrozaworu raczej nie zreanimujesz masz dwa rozwiązania 1 kupujesz używkę, która i tak padnie i wracasz do punktu wyjścia 2.wymieniasz elektrozawór na mechaniczny i zapominasz o problemie na zawsze załączanie i rozłączanie odbywa się pneumatycznie z vacu pompy, nic nie wycieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslo Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 ok, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 zajrzyj na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster4x4 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Witam moj problem wyglada tak ze nie wlacza mi sie diff lock. Na liczniku nie swieci zadna lampka , przewody sa ok zalozylem nowe. Sprawdzajac napiecie na kostce widze ze na pozycji off jest + i - a na pozycji ON + znika i nie pojawia sie na pinie obok. Co moze byc przyczyną ? Ma to jakis swoj sterownik czy cos ? Jak zamienie przewody to tez nie chce sie zalaczyc:( prosze o pomoc. https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/923/q80PXL.jpg https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/924/BjtpCr.jpg Edytowane 23 Maja 2017 przez Monster4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 raczej obstawiałbym padnięty elektrozawór na ścianie grodziowej pod maską po stronie kierowcy, obrazek zaworu masz w temacie klika postów wcześniej (jeśli blokada się nie zapina) za załączanie i rozłączanie blokady on właśnie odpowiada, układ elektryczny jest po to, żeby zapalała się kontrolka na desce rozdzielczej, jeśli wymienisz elektrozawór na mechaniczny kontrolka nie będzie ci potrzebna jak blokada będzie się załączać, to pozostaje jeszcze czujnik załączenia blokady (może on nie podaje sygnału na deskę rozdzielczą), ale do tego zagadnienia powróciłbym po uruchomieniu blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster4x4 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Dzieki za odpowiedz ale jak omine zawory i podlaczam bezposrednio pod rurke z cisnieniem to tez nic sie na załacza:/ ps. Wiesz w ktorym miejscu na liczniku powinna byc ta kontrolka diff lock ? W linku zdj mojego licznika Edytowane 23 Maja 2017 przez Monster4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 w załączniku obrazek może masz nieszczelność w przewodach od vacu do mostu ostrożnie z podawaniem ciśnienia na krótko, jak podasz za duże ciśnienie, to przerwiesz membrane i jak to mówią "after the birds" czyli po ptokach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster4x4 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Up prad wychodzi tylko na OFF a na ON nie wychodzi juz , na krodko zalacza naped. Dlatego nie swieci sie kontrolka na liczniku. Wiesz z kad ma isc ten plus ktorego niema ? No u mnie ciemno. Nic sie nie swici. Przez ten + ktorego nie ma w kostce na pozycji ON :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 plus zapewne z czujnika załączenia blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.