snikers77 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Od pewnego czasu zauwazylem ze tylna wycieraczka sie zacina, po jej wlaczeniu dochodzi do polowy szyby i staje,Po kilkakrotnym uruchomieniu wraca na swoje miejsce, czy to juz znak ze sie konczy silniczek wycieraczki? moze ktos to rozbieral? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Jak nie zadbasz to się wykonczy silniczek. Rozebrać wyczyścić,przesmarować+styki. I jeszcze posmiga. Jerzeli dalej będzie to samo to przełącznik zespolony lub sterownik czasowy/przekaźnik. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snikers77 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Gdzie w aucie szukac tego sterownika czasowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Pod cokpitem, zobacz w manualu. Na alegro po 20/40zeta. Wydaje mi się że jest w pobliżu skrzynki konfortu/bezpieczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek_1975 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Od pewnego czasu zauwazylem ze tylna wycieraczka sie zacina, po jej wlaczeniu dochodzi do polowy szyby i staje,Po kilkakrotnym uruchomieniu wraca na swoje miejsce, czy to juz znak ze sie konczy silniczek wycieraczki? moze ktos to rozbieral? Może nie musi być silniczek. Może wiązka przewodów prowadząca z auta "w klapę"... ta, po stronie kierowcy? Tak, jak piszą tu i ówdzie: "Sprawdź wiązki w klapie". Tak, ja też nie wierzyłem i chciałem się dobierać do silniczka... Moja wycieraczka też przechodziła na kilka razy... do tego nie miałem oświetlenia tablicy rejestracyjnej i lampka w bagażniku nie zawsze się włączała po podniesieniu klapy... Przyczyną wszystkich tych "dolegliwości" były urwane przewody w tej wiązce (nawet jak nie były do końca urwane, to urwałem próbując zsunąć tę gumkę osłaniającą kable). Po zesztukowaniu (nie proste, bo brak jakiegokolwiek zapasu długości przewodów, cyna nie chciała się czepiać brudnej miedzi) - działa... ciekawe, jak długo? Ta wiązka jest mocno napięta i się przy każdym machnięciu klapą gnie... chyba mogli dorzucić po kilka centymetrów na każdym drucie... Pozdrawiam, Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek0203 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Wymontuj silniczek. Rozwierć nity, przeszlifuj lekko ośkę mechanizmu, przesmaruj. zastąp nity śrubkami i dalej będzie pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Wymontuj silniczek. Rozwierć nity, przeszlifuj lekko ośkę mechanizmu, przesmaruj. zastąp nity śrubkami i dalej będzie pracować Przypuszczam, że kolega zakładający ten temat w 2014 r to już to naprawił lub kupił nowy. Prócz tego ostatni raz był na forum 19 lutego 2014r. Trzeba czasami czytać kolego z uwagą, ale z drugiej strony chwali się to że są osoby co czytają coś zaległego a nie otwierają np. takiego samego NOWEGO tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Przypuszczam, że kolega zakładający ten temat w 2014 r to już to naprawił lub kupił nowy. Prócz tego ostatni raz był na forum 19 lutego 2014r. Trzeba czasami czytać kolego z uwagą, ale z drugiej strony chwali się to że są osoby co czytają coś zaległego a nie otwierają np. takiego samego NOWEGO tematu. A i komuś innemu ta rada może się przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.