Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Poczytałem chwilkę na necie co pisza tzw fachowcy, i piszą tak żeby silnik raczej zimny myć. Po wymyciu aby miał okazję przeschnąć np na słońcu lub sie po prostu przewietrzyc. Warto też uzyc szczotki i poszorować jak jest duzo błota. Nie uzywa się ponoć myjki cisnieniowej wystarczy jakas butelka do mycia szyb ale wypełniona wodą czy tez jakas konewka przykryc / owinąć połączenia elektryczne i zapłon oraz komputer. To teraz tak. Zapłon to co? rozrusznik? :P bo kable to mniej więcej widzę i wtyczki to sobie ewentualnie owinę a komputer to gdzie sie znajduje w moim bolidzie? Ogólnie rzecz biorąc jak sobie poczytałem jeszcze o myciu silnika to się boję i chyba się skonczy na tym że będzie usyfiony silnik, ale od dołu go wymuje na wiosnę i zamontuję osłonę pod silnik. Czy te oslony byly wszystkie takie same? np jak kupie jakas z roku 1995 to będzie pasować do mojego gdy mam też 2,7 tdi? PozdrawiamOrzeszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 do szorowania silnika polecam szczotkę do kibla można założyć na wiertarkę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 A tak nawiasem ja nigdy silnika nie myje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Hahaha dobre no w sumie dobry pomysł Powiedzcie, dlaczego ktoś ściągnął osłonę spod silnika i mi jej nie dał? to skandal!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Bo to plastikowy badziew, który złożysz a raczej zerwiesz na I dole z błotem. Mając pseudo osłonę silnika od spodu nie dowiesz się o wycieku z silnika bo kapiący olej będzie wsiąkał w zalegający na niej piach. Osłony są dobre żeby poprawić sobie psychę że nic z silnika nie kapie w przypadku starej padaki z niemiec (najczęściej się leje z tych cudów szwabskiej techniki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Z tego co wiem to jest gruba metalowa osłona, o takie coś: http://allegro.pl/oslona-pod-silnik-nissan-terrano-ii-2-7tdi-00-i3904948763.html http://allegro.pl/nissan-terrano-2-ii-2-7-tdi-99-oslona-pod-silnik-i3910945712.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 ważne żebym myjąc nie wypłukać smaru z bulbulatora lewego przegubu... no... ja myję pod domem, kreszerem, caaaaałą komorę silnika... nie patrząc zbytnio na to czy tam są jakieś wtyczki, czy nie ma... zawsze odpalam... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 To jest metalowa osłona, która osłania most i michę przed "natarciem " z przodu - jak najbardziej pożądana i wytrzymała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 :( to ja nic takiego właśnie nie mam. Kurde to chyba przestanę w ogole jezdzić poza asfaldem, bo ostatnio trochę pobrodziłem w małej wodzie zaspy próbowałem przepychać też. Aha. Taka osłona pasuje np z mavericka czy starszego terrano? czego brakuje jeszcze na aukcjach? śrubek tylko tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Ja myślę... że lepiej odpuść teren... woda i zaspy śnieżne znane są z tego że potrafią w misce wybić dziurę! i most urwać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 No i rozwiertaka bo pewnie stare śrubki pourywane w gniazdach. Zakładaj tą blaszkę bo możesz coś coś napsuć korzeniem wystającym z mientkiej gleby lub kamieniem. Ja myślę... że lepiej odpuść teren... woda i zaspy śnieżne znane są z tego że potrafią w misce wybić dziurę! i most urwać... No a jak dywaniki się brudzą w terenie to już nie wspomnę...na prawdę nie warto :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Zdecydowanie! odkryłem to, gdy widziałem własnie niedawno na parkingu terrano z osłoną, coś tam podniosłem z ziemi, patrze...... hmmmm!? czemu to terrano ma taką blachę a ja jej nie mam? no dobrze, w takim razie orientujecie sie może czy te osłony są wszystkie takie same? czy stara pasuje do nowego albo czy ta z diesla 3.0 pasuje do 2,7 (w sumie nowsza jest to moze nawet lepiej kupić nowszą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Zdecydowanie się pogrążasz i zaczynam myśleć że robisz sobie z nas jaja. :-( Jeszcze wyjdzie że pojedziesz do rzeczoznawcy motoryzacyjnego zweryfikować kawał zwykłej blachy czy nie ma wad ukrytych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Dżem dlaczego tak piszesz? popatrz na te dwie aukcje z wyglądu takie same. jedna jest z 3.0 druga z 2.7 http://allegro.pl/nissan-terrano-2-ii-2-7-tdi-99-oslona-pod-silnik-i3910945712.html http://allegro.pl/terrano-ii-2-03r-3-0di-plyta-oslona-pod-silnik-i3925138533.html pytam bo jak jest okazja kupić teoretycznie nowszą to kupię nowszą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Fakt, obie wyglądają podobnie. Brał bym tą tańszą gdybym miał pewność że profilowo pasi i otwory się zgrywają choć ta zaolejona może być w idealnym stanie z racji nieprzewidzianej dodatkowej konserwacji. Nie masz w okolicy jakiegoś rozprutego terrano żeby przymierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Nie mam, poczekam jeszcze może ktoś się wypowie, albo założę temat o tej osłonie czy pasuje, jesli nie to kupie do 2,7 i najwyzej sobie wyczyszczę i odmaluje ją i będzie dobrze. Dobrze, że sie połapałem, że nei mam tej osłony.pozdrawiamOrzeszek Dżem TAKIE SAME SĄ! dzwoniłem do faceta i tak mówił przynajmniej. także jak widzisz nie różne :D Nie ma się co śmiać z orzeszka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 no, spostrzegawczy chłopak z Orzeszka wyrobił się zauważył brak w aucie, uzupełnił i może teraz brodzić w wodzie i zaspy rozjechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 no zapłon szachisty ale lepiej późno niż wcale, nie spodziewałem się po prostu, że ktoś może tak wypatroszyć auto przed sprzedażą, a naprawde sporo rzeczy nie było Jutro chciałem trochę pojezdzić z Gieniem, ale sobie odpuszczę i do momentu aż nie zakupię osłony będe jezdzić tylko po asfaldzie a i może szybciej umyję te syfy ubłocone, znaczy silnik od dołu ciężkie jest życie niedoinformowanych Orzeszków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 no, no... lepiej teraz po asfaldzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 ....sobie wyczyszczę i odmaluje ją i będzie dobrze. maluj na czerwono będzie szybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 na żółto daje lift +2 cale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 a na zielono + 2 do maskowania i 3 do respect'u lesnych ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 na zielono jest dobnre dla plaskaczy! w offrołdzie musi być na żółto... albo na turkusowo... bez tego tylko asfald... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Ja pierdykam, a jaki to turkusowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 taki na jaki odmalowałem moje sprężyny... na puszce chlorokauczuku pisało turkusowy... a może pisało błękitny? no niebieski taki... off roadowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.