21martin Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 długo się zbierałem z zarejestrowaniem sie na forum.jestem posiadaczem nissana navary d 40 z 2008 roku,mam ją od nowosci,przebieg ok 88 tyś,przebiegu,dziś odebrałem ja po montażu wyciagaki,i super wyglada,zobaczymy jak w praktyce.....,siadła 2cm na przodzie,wiec planuje jeszcze zrobić podniesienie jej i jakieś dobre opony założyc.co byście radzili?i gdzie?Pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia na trasie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Cześć jaką zamontowałeś? Zderzak też nowy? Wrzuć fotki i trochę info jak się spisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 zdjecia zrobie jutro to wrzucę,zderzak póki co został orginalny. a wyciagarka john red ale chłopaki sie spisali jak dla mnie a sprawdzi się w praktyce,pracuje w pomocy drogowej tak ze szybko sie okaże co warta jest ta wyciagarka A czego użytkownicy nissana navara się nie pozdrawiają po drodze?bo widzieli się ostatnio w serwisie............ zdjęcia navki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM-POL Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 WitamJa te mam wyciagarkę w swojej navce też model 2008 tylko słabszą Winch 8000. Zakładałem w Kielcach tam gdzie policja załozyła wyciągarki w swoich 37 Pathfinderach. Nie narzekam. Sprawuje się dobrze, tylko korozję trzeba usuwać. Zmień linę ze stalowej na tworzywową i przód się podniesie.Daj jakiś namiar to jak będę w Lublinie to Cię odwiedzę.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam Ja te mam wyciagarkę w swojej navce też model 2008 tylko słabszą Winch 8000. Zakładałem w Kielcach tam gdzie policja załozyła wyciągarki w swoich 37 Pathfinderach. Nie narzekam. Sprawuje się dobrze, tylko korozję trzeba usuwać. Zmień linę ze stalowej na tworzywową i przód się podniesie. Daj jakiś namiar to jak będę w Lublinie to Cię odwiedzę. Pozdrowienia hej,no wiem o tej linie i w niedalekiej przyszłości mam zamiar zmienić,na razie planuje ją troche podkrecic i podnieśc bo czesto na ryby jeżdze,a więc i terenu nie unikam po 5 latach dopiero raz musiałem korzystac z pomocy w wyciągnieciu. ale tak mi siadla na podłodze ze strach. więc pomyslałem ze wreszcie czas najwyższy jej troche pomóc w trudnych warunkach .a jak ze spalaniem u ciebie? bo u mnie to ok 13-15 litra a nogę mam cięzka.mój emaill 21martin@wp.pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 To rzeczywiscie masz ciezka. Mnie nie pali wiecej niz 13.5 , przy normalnej jezdzie na trasie kolo 11 , ale ja mam 33" MT-ki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 To rzeczywiscie masz ciezka. Mnie nie pali wiecej niz 13.5 , przy normalnej jezdzie na trasie kolo 11 , ale ja mam 33" MT-ki. a co smieszniejsze jak była nowa to do 12 paliła,ale jestem juz wstępnie umówiony z chłopakami z 44tuning.pl to mi ją troche podkręca i sprawdzą co i jak.a gdzie swoją podnosiłes?bo też się przymierzam,bo z tego co widzę na twoich zdeciach to ładnie,ładnie wygląda ta twoja navka,a jak własciwości jezdne,poprawiły się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 W sniegu i terenie napewno. Calmini kupilem i montowalem w Rajdy4x4, Iron mana kupilem u sasiadow w Qatro4x4 w Kazm/k Lublina, montowalem sam. Wkrotce opony 37" i to bedzie koniec wzrostu. Jestem bardzo ciekaw czy bedziesz zadowolony z uslug 44tuning i cen, prosze o info. Planuje zachipowac moj , przymierzalem sie do MTC w Minsku Maz. z racji ceny i polozenia - zna ktos jakies opinie, sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 W sniegu i terenie napewno. Calmini kupilem i montowalem w Rajdy4x4, Iron mana kupilem u sasiadow w Qatro4x4 w Kazm/k Lublina, montowalem sam. Wkrotce opony 37" i to bedzie koniec wzrostu. Jestem bardzo ciekaw czy bedziesz zadowolony z uslug 44tuning i cen, prosze o info. Planuje zachipowac moj , przymierzalem sie do MTC w Minsku Maz. z racji ceny i polozenia - zna ktos jakies opinie, sugestie? jeżeli można spytać ile to kosztowało to podniesienie?co do tuningu to powiedzieli ok 3,5tys ma kosztować,wychodzę z załozenia że lepiej troche dopłacić,ważne żeby to było dobrze zrobione,co do pytania o MTC to opinie są rózne,...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 W 2008 zaplacilem za calmini ok 8000 pln-ow brutto i byla to niewiele drozsza opcja od wymiany resorow z amorkami. Resory i sprezyny od iron men´a w zeszlym roku wg cen z allegro. Ceny teraz sa znacznie przystepniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 już jestem po wymianie seryjnego zawieszenia na Iron Man, narazie jest ok,no i moim przynajmniej zdaniem poprawiłem zewnetrznie wygląd,Czekam na opinie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Znacznie lepiej niz z fabryki. Widze ze felgi tez "John Red" , nie masz zastrzezen do onych? Mam takie tylko przerobione do mojego projektu i nie mialem jeszcze mozliwosci ich testowac. Nie sa drogie i boje sie o jakosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Znacznie lepiej niz z fabryki. Widze ze felgi tez "John Red" , nie masz zastrzezen do onych? Mam takie tylko przerobione do mojego projektu i nie mialem jeszcze mozliwosci ich testowac. Nie sa drogie i boje sie o jakosc. narazie jest ok z felgami tyle ze dużo obciązników jest,co do trwałości to zobaczymy, między nami to mamy ten sam serwis .no i HEJ DO, VI SES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Moze jeszcze jesteśmy sąsiadami? Musimy to obgadac kiedyś na wypadzie lub chociaż przy browcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiki Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Witam, przepraszam że wtrącę się w dyskusję, po ostatnim wypadzie w błotko, doszedłem do jakże oczywistego wniosku, iż oryginalny zderzak nissana nie jest w stanie wytrwać dłużej niż jedną wyprawę Zawsze chciałem zachować oryginalny wygląd mojej navary, stąd też i zabiegi by wyciągarka była jak najmniej widoczna. Niestety, teren weryfikuje co jest solidne a co nie stąd też w dniu dzisiejszym zamówiłem zderzak Asfir-a pomimo iż jest on wykonany z aluminium a nie stali...liczę jednakowoż, iż przetrwa moje karkołomne wyczyny swoją drogą czasem się zastanawiam czy konstruktor owego auta kiedykolwiek myślał że auto będzie przechodziło takowe katusze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) Wsadz fotki po zabiegu. Przy okazji - moj projekt wreszcie w fazie realizacji: na fotkach postep geometryczny - przesiadka z oryginalu na 33" i z 33" na 37" A zderzak w tym tygodniu. Edytowane 10 Lipca 2014 przez kody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Co prawda ja mam "tylko" 265/70/R17, ale jak widzę na drodze Navarę na standardowych oponach (jak na 1. zdjęciu) to mam wrażenie, że ktoś założył opony mniejsze od fabrycznych i jakoś tak śmiesznie to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Kody szalejesz,nie mogę się doczekać skończenia twojego projektu,i efektu całości,ja już linę wymieniłem na syntetyka i jeszcze snorkel zarzuciłem,foto wrzucę jak znajdę chwilę, bo narazie też jestem w tym wspaniałym za wielkim morzem kraju, co i ty ,piwko jak najbardziej wskazane jestem za,a i w teren to bym gdzieś chętnie śmignął. co do kolegi to nie wiem jak się sprawdzi ten aluminiowy zderzak, a jakiej grubości ma ścianki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Wsadz fotki po zabiegu. Przy okazji - moj projekt wreszcie w fazie realizacji: na fotkach postep geometryczny - przesiadka z oryginalu na 33" i z 33" na 37" A zderzak w tym tygodniu. no proszę widzę że wreszcie ktoś sensownie zabiera się za temat - ze zmianą przełożenia głównego a nie tylko większe kapcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Auto oprócz tego ze ma wyglądać ma tez jeździć. ( ma służyć do lansu i reklamowania firmy ale ma tez wjechać w piach na płazy w lecie i w duże zaspy w zimie) Martin- za mną tez chodzi rura na dach ale wymazylem produkt Roca Silva , z racji ceny chwilowo zawieszam sa inne priorytety. Samochód sie robi- pasuje zderzak, wyciagarke, światełka i nadkola. Niebawem puszczę jakaś fotkę. Skoro tu jeździsz moze jakiś wypad na Nordkapp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Hej Kody z miłą chęcia bym się zabrał,narazie jestem w polsce na chwile obecną, wakacje z dziećmi .Wracam ok 15 września na jakieś dwa miesiące,więc kwestia do dogadania,Ja w stolicy pracuje a ty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Samo południe - Ystad. Moj pracownik chce kupić na jesień xc70 cross country i chcemy go przetestować na północy. Możemy cię zgarnąć po drodze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 to piszę się na 90 %,zawszę rezerwę trzeba zostawić,a ty kiedy do polski się wybierasz?pewnie dopiero po odbiór swojej nawki a co do twojego snorkela to no super ,ja johnego mam założonego narazie jest ok zrobiłem ostatnio test metr wody i do podłogi gaz,jakoś poszło,a dzieciaki miały frajdę,mówiły żę łódka płyną,tylko mam problem z egr bo się zapala i gaśnie,będe musiał go chyba usunąc,bo raz już był czyszczony i zrobiłem ok 3 tyś i znowu się pali. szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieje że do rychłego spotkania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Będę prawdopodobnie koło 1 września w interesach i pogonić kumpli z warsztatu. Ja tak miałem ze dwa lata temu , zaślepilem i spokój. - polecam koszt 11 zeta. Będziemy w kontakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.