merlinas Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam. Poszukuję jak w temacie serwisu na podkarpaciu, najlepiej Jasło, Krosno, który zna silnik VQ35DE RevUp i wziął by na bary mój przegrzewający się motor (wywala płyn, stwierdzony CO2 w płynie chłodniczym). Wymiana uszczelek, obróbka głowic itd. Polećcie koledzy kogoś kto dłubał wasze ZetNyski i zrobił to jak należy. Oczywiście jeżeli macie złe doświadczenia z kimś to też mile widziane co bym się na mine nie władował. Dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam. Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 podbeskidzie pewnie nie może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Ciekawe co się stało że stalowe uszczelki puściły... Dobrze musiał się silnik przegrzać... ?? Mało płynu było, rozszczelniło się coś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlinas Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Bez obciążenia i na wolnych obrotach jest ok. Lekko przycisnę to wali spaliny do płynu. Moc ok. Takiego przywiozłem z niemiec. Prawdopodobnie zgrzał się po wymianie rozrządu i pompy wody bo była założona zła pompa wody (odwrotny kierunek łopatek, zamiast pchać płyn to głaskała). Pompa wymieniona termostat i korek tez. Nie wiem czy uszczelka puściła... Może głowica któraś ma pęknięcie. Mile widziane wszelkie sugestie. Nalot 245kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Głowice jakby co sprawne mam i pracy nad autem też się podejmę ale niestety nie spełniam kryterium "spod Karpacia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Przebieg juz niemaly jest. Jendak trzeba dbac o te silniki a przedewszystkim nie wkrecac go wysoko na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 No to trzeba już koniecznie zajrzeć do panewek, oraz sprawdzić przerwy na pierścieniach a głowice sprawdzić na pęknięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.