mruz12n Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam, w mojej Primerze P11 z 2001r. (2,0 td) silnik gaśnie gdy jadę na wysokich obrotach i w tym momencie puszczę pedał gazu. Nie dzieje się to zawsze, ale np. ostatnio (w trasie ok. 40km) stało się tak 4 razy. Po zgaśnięciu, o dziwo, nie mam problemu z ponownym zapaleniem samochodu - najczęściej zresztą zapalam "z biegu" jeżeli samochód toczy się dość szybko. Dodam, że lampka Check Engine czasem się pali, a czasem nie - przestałem już zwracać na nią uwagę. Mam również zaślepiony zawór EGR. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 po pierwsze zrób diagnostykę http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ po drugie niepali się diesla z biegu lub popychu także teraz możliwe że rozrząd Ci się przestawił i mogą być problemy z paleniem na zimnym lub ciepłym silniku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mruz12n Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Dzięki, jak będę miał troche wolnego czasu to sprubuję zrobić tą diagnostykę. Odnosnie palenia z biegu to chodzi Ci o to, że pasek od rozrządu mógł przeskoczyć? Rzeczywiście z paleniem jest (i było zawsze) kiepsko - czasami mam wrażenie, że zimą (tak do ok. -5) pali lepiej niż w upalne dni. Ale niedawno miałem zmieniany rozrząd i mechanik nic nie mówił, było coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 ciekawe czy mechanik ustawił kąt wtrysku przy wymianie pasków czy już nie.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mruz12n Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) Mechanik dobrze ustawił zapłon, zresztą jakiś rok temu jeździłem do warsztatu diagnostycznego i sprawdzali tam poprawność ustawienia zapłonu - kolega wychwalał ich strasznie, że niby sprawdzą wszystko i wyeliminują problem cięzkiego palenia. Skończyło się na tym, że jest wszystko wporzątku i wcale, według nich, nie pali tak ciężko Zresztą, może się mylę, ale chyba przy wymianie pasków zawsze trzeba ustawić kąt wtrysku (znaki). Edytowane 9 Lutego 2014 przez mruz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 masz przestawiony rozrząd na pompie o ząbek (moim zdaniem), miałem to samo, zimna paliła elegancko ciepła dużo słabiej i gasła po zdjęciu nogi z gazu. Znajdź na forum instrukcje ilości zębów paska między znakami i policz a się okaże czy mam rację... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 jeśli paski continental to mają kreski i ustawiasz kreskę na pasku tak żeby pokrywała się ze znakiem na kole, a prawidłowa ilość zębów to 41 lub 43 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mruz12n Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dzięki za zainteresowanie Sam już nie wiem może macie rację, z drugiej strony, jak pisałem wcześniej, paski rozrządu były wymieniane i dodatkowo był sprawdzany na komputerze czy wszystko jest OK - ze szczególnym uwzględnieniem rozrządu. Z drugiej strony te jego ciężkie palenie (muszę kręcić rozrusznikiem min. 3 sek) - może macie rację. Czy dużo jest pracy ze sprawdzeniem ustawień rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 rzecz się dzieje z prawe strony sotjąc przodem do samochodu, okrecasz vacu pompe osłonę od rozrządu i patrzysz na znaki, jak mówi serwisówka pomiędzy znakami na kole rozrządu i pompy wtryskowej musi być 29 zębów. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58643-p11144-rozrzad-20td-po-wymianie-nie-chce-odpalic/?hl=rozrz%C4%85d+wymiana&do=findComment&comment=674866 tam znajdziesz dokładny opis 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Nie ma co szukać nie wiadomo jakiej przyczyny. Miałem to samo, nastawnik do roboty. Próbowałem wszystkiego, został tylko nastawnik. Po wypłacie odsyłam swój do regeneracji, Tobie polecam to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.