geralt11 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam mam taki problem mam primere 1.9 dci 2003r 120km, i podczas jazdy po zmianie na 5 bieg wlacza mi sie czerwona kontrolka silnika i zaraz znika po 2sekundach, problem jest o tyle irytujacy ze ta kontrolka sie wlacza tylko na 5 biegu. Prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nc86 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 co do takiego problemu to miałem taki przypadek w p11 , skończyło się na wymianie "zębatki " odpowiedzialnej za piąty bieg , co prawda wymieniłem dopiero wtedy gdy zaczął wybijać piąty bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt11 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 ile taka zebatka kosztuje? i czy dlugo sie to wymienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 (edytowane) Witam mam taki problem mam primere 1.9 dci 2003r 120km, i podczas jazdy po zmianie na 5 bieg wlacza mi sie czerwona kontrolka silnika i zaraz znika po 2sekundach, problem jest o tyle irytujacy ze ta kontrolka sie wlacza tylko na 5 biegu. Prosze o pomoc... nie tak szybko rozeznaj się wśród mechaników a nie od razu chcesz skrzynie biegów wyciągać. Powodów takiego zachowania może być milion innych usterek, a nie koniecznie zębatka piątego piegu tak jak sugeruje nc86. Będę dziś w intercarsie i rozeznam się ile kosztują koła zębate piątego biegu. Edytowane 10 Lutego 2014 przez Carlos217 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Był już na forum taki przypadek że podobne zachowanie, tyle że tam było połączone z duszeniem silnika, było spowodowane przy dużych prędkościach (czyli piąty bieg wrzucony) nieszczelnością w układzie filtra powietrza. Działo się to dopiero przy dużych powietrzach, kiedy pęd powietrza rozdymał jedną z rur doprowadzających powietrze do silnika, silnik zasysał tzw. lewe powietrze i dostawał zajoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt11 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 czyli co trzeba bylo wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 włancza na 5 biegu a jakie ma obroty silnik wtedy??? Może za szybko dajesz na 5 i się dusi i łapie błąd. Nie zgodze się ze skrzynia powoduje takie coś nie ma tam czujnka obrotów czy prędkościomierza, dla mnie odpada skrzynia. Coś z powietrzem sie dziej lub paliwo spadek ciśnienia i przy nagłym pbciążeniu pojawi sie błąd. Jedź na kompa dobrego powinno coś zapisac w sterowniku co go boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 ja miałem podobny problem ale jak dawałem 6 i troszke przyspieszałem ,okazało się , że miałem wtrysk do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ja szczerze też bym porzucił teorię z bebechami w skrzyni. Automat... to jeszcze. Może robić skrzynia różne jaja. Ale manual to nie sądzę. Jak pisał ENKU, nie ma tam specjalnych czujników. Sama mechanika. Układ powietrza, układ paliwowy - to bym sprawdził. P.S. Spróbuj jeszcze wrzucić piąty bieg nie przy takiej prędkości jak zawsze go wrzucasz, tylko potestuj go na za niskich i za wysokich obrotach, przy mniejszej i większej prędkości niż normalnie się pojawia błąd. Wyjdzie na to, czy problemem jest przełożenie, czy może faktycznie dawkowanie paliwa przy konkretnej prędkości albo łapanie/zasysanie lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 wtrysk na 90% ew wiązka do d*py i gdzies się sra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Inaczej daj mu w ..... I odwrotnie np. daj 5 przy 60 i wciśnij gaz raptownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt11 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 wyskoczylo na kompie polozenie przepustnicy i polozenie pedalu gazu C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 no to czyść przepustnice. Pedał niestety wym. i powinno byc ok. o ile dobry komp. był do podłaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.