nc86 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam Moje radości P12 2.0 bęzyna 140km zatarło się ( przyczyna - brak oleju po zrobieniu 2tyś od wymiany oleju ) posiadam ją od 2 miesięcy , po rozłożeniu silnika okazało się , że do wymiany " mamy " panewki korbowe , panewki główne , pierścienie , planowanie głowicy , napinacz łańcucha , Wał zawieziony na szlif i okazało się , że nadaje się tylko i wyłącznie na tzw. Czwarty szlif , i tu kolejny problem , panewek na 4 szlif nie ma ;/ i koniec pieśni : Moje pytanie czy wał korbowy od modelu QR20 X-trail 2.0 150km będzie pasować do mojego 2.0 140km ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Hej. Proponuję abyś porównał numery części z P12 i z X-Trail. Inaczej, szczerze wątpię aby tutaj ktoś znał odpowiedź na Twoje pytanie. Od kiedy zarejestrowałem się na to forum, nie spotkałem się z takim tematem, ani nowym, ani podczas przeglądania starych wpisów. Może, jeśli dobrze zagadasz w serwisie Nissana, będą potrafili Ci odpowiedzieć, ale to prędzej na warsztacie, sami mechanicy. Tylko - czy wpuszczą Cię tam, abyś popytał. To czasem graniczy z cudem. Powodzenia. P.S. Też mam 2.0. Po zakupie zalałem olej 5W30 zgodnie z etykietką na silniku. I brało oleju nieraz i jeden litr na tysiąc kilometrów. Dolewałem jak szalony. Teraz zalany silnik już chyba 6-7 tysięcy kilometrów olejem 10W40 i zjadł niecały litr. Mam nadzieję że w końcu ustanie to całkowicie. Niemniej, co 2-3 tygodnie sprawdzam poziom oleju, obowiązkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nc86 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam Nr. są takie same , zawiozłem wał na pomiary i okazało się , że są identyczne , przyjdą panewki i składam , co do oleju to wymieniałem od razu na 10w40 , po wyciągnięciu tłoków okazało się , że pierścienie są zapieczone , a na tłokach jest kosmiczny nagar , dzięki za podpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Niestety taki urok tych naszych Primerek P12. Pierścienie potrafią się zapiekać niestety. Dobrze że znalazłeś odpowiednią część. P.S. Ile płacisz za panewki i pierścienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nc86 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Witaj Sorry , że po takim czasie , za panewki główne i korbowe 220 zł , za pierścienie 250 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 OK. Dzięki. Fura naprawiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nc86 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 motor poskładany , jutro pierwsze testy Co do "Fury " kultura pracy silnika jest ok , problem jest z kompresją silnika , na każdym cylindrze inna , do 100km autko zamulone , potem zaczęło nabierać mocy , na razie nie szaleje , wiadomo bo jest na dotarciu , ale martwi mnie fakt ze nie ma takiej mocy jak przed remontem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.