kajusDE Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam auta jeszcze pod dom nie przywiozłem a już pierwszy problem Zaliczkowalem wczoraj Kaszankę ale jeszcze przed przyjazdem sie dowiedziałem ze auto jakby moc straciło i maź właścicielki jest (był) właśnie w serwisie i diagnozują. Zdiagnozowali sondę lambde. Objawy teraz są takie ze auto słabo jedzie a przy prędkości 100-110 to już praktycznie nie przyspiesza. Jak przyjechałem na miejsce to podjechalismy jeszcze do mechanika i po diagnozie wskazał na sondę lambde. Co dziwne check nie swieci. I tu pytanie czy jak sam zmienię sondę to trzeba jechać do serwisu na jakieś kasowania błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jeżeli check nie zaświecił się, raczej nie. Widać sonda nie wykazuje błędu tylko przekazuje do sterownika nie odpowidnie wartości. To się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 A to sprzęgło czasem się nie ślizga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu_b Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Po zmianie sondy nie trzeba jechać do serwisu, u mnie świecił się pomarańczowy check i zgasł po okolo 1-2 dniach od wymiany. Sprawdziłem to Consult III i nie wykryło błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Ma nix ta kaszanka to automat i raczej jak i serwis i "zwykły" mechanik stwierdza to samo to nie ma co dyskutować (oczywiście jest małe prawdopodobieństwo pomyłki) Jasiu dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło. Powiedz Consult III masz swój czy jeździsz na serwis sprawdzać? Jak jest właśnie z komputerem i oprogramowaniem Do diagnostyki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu_b Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Consult III mam swój, po doświadczeniach z serwisem polskim i zagranicznym postanowiłem sam wziąć sprawy w swoje ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A jakieś bliższe info? Co, gdzie, skąd i za ile? Do poprzedniego auta sprowadzałem Clipa z Chin i dobrze się sprawował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu_b Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 C3 mam jakieś 2 lata wtedy kosztował około 400€ z przesyłką (oprogramowanie w zestawie), skąd - sprawdzę wieczorem ale chyba Chiny, do tego HP OmniBook XE2 (jest troche za wolny i brak mu RAM ale powoli do przodu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 http://www.aliexpress.com/item/2013-Nissan-Consult-3-III-Consult-Tool-Professional-Diagnostic-Tool-Consult-3-Interface/989366044.html Takie cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu_b Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dokładnie to, teraz sobie przypomniałem ze to nawet ta sama strona aukcyjna, różnica w cenie ogromna w porównaniu do mojego. W moim była jeszcze przejściówka do Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Minęły 2 lata wiec sam rozumiesz Dziś spróbuję zakupić. Kupowałem tam właśnie Clipa do Renault i kilka innych bzdur ale pamiętam ostatnio zalicytowałem jakąś bzdurę do ipada i nie mogłem za nią zapłacić bo zablokowali przelewy a kredytòwki nie posiadam Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu_b Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Zapomniałem napisać, ze ja jeździłem ponad rok z uszkodzona sonda bo wszyscy stwierdzali ze to wina spirali pod kierownica. Auto rozpędzało się ponad 200km/h z całkiem dobrym przyspieszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 No i przywiozłem w końcu (wczoraj w nocy) po urzędniczych perypetiach auto do domu. Pierwsze wrażenia dobre. Ale do rzeczy. Nie wpadłem na to wcześniej a to było najprostsze zadanie. Na autostradzie przyłączyłem na benzynę, zupełnie inne auto, zero problemów, napędzał sie normalnie (chyba). Wcześniejsze auto Laguna III i 173KM to była szatanica w porównaniu do tej kaszanki. Wniosek taki ze panowie w serwisie nissana nie do końca zdiagnozowali przyczynę. Sonda OK ale jak na moje to tam siedzi coś w instalacji LPG jeszcze. Nie wiem, świece, kable, filtr, wtrysk, nieszczelność układu itd. Właścicielka to typowa niemiecka kobita. Nie wie nic. Kupiła nowe auto i serwisowała a na każde pytanie co i jak, było "nie wiem", to pan "Heinz" z nissana wszystko robił gaz tez tam zbudowali 2 lata temu i 35tys km wcześniej ale tez nie wie nic pozatym. Na pytanie o choćby filtr tez nie wie i odsyła do pana "Heinza". Teraz zostaje znalezienie jakiegoś specjalisty od gazu i nie sprawdzają co i jak. W poniedziałek podjade do Nissana u siebie w mieście i zobaczymy może będzie jakiś kumaty. Aha. Wniosek mój taki ze o ile sie nie mylę to te 2sondy które tam siedzą nie mogą wiedzieć czy auto jedzie na benzynie czy na gazie i podawać inne wartości do sterownika. Czy sie mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.