Gość bluwe Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 witam, zamierzam kupić p12 w dieslu i mam pytanko czy ktoś z obecnych urzytkowników tych samochodów ma rozeznanie które z tych silników są francuskie a które japońskie bo słyszałem już różne opinie. Moim skromym zdaniem to 1,9 jest francuz a 2,2 JN najlepiej by było sprawdzić po nr vin. Proszę o pomoc w wyborze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Mialem tez taki dylemat W koncu wybralem dci. Latwieszy dostep do czesci. Lecz decyzje koncowa musisz podjac sam. Nikt tego za Ciebie nie zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 1.9 DCi to francuski a 2.2 to japoński. Ja bym brał tylko 2.2 bo jest pewniejszy niż Renaultowskie Jest tego sporo na forum-poszukaj,poczytaj a znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Tak tylko 2,2 Di jest drogi w cześciach a 1,9 jest tańszy tylko to renult. ja Ci powiem tak, sam zmieniłem wóż z p11 2.0 TD na p12 2,2 Di i mam mieszane uczucia to laguna wśród Nissanów. Porównaj sobie cześci albo ich dostepność i podejmij decyzje. No chyba że potrafisz sobie sam naprawić auto to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Koledzy z tego co mi wiadomo to karzdy mówi 2.2Di-japonczyk,woow :-S Tylko że 2.2Di są x2. 1.Nazwijmy prawdziwy Japan, posiada metalową pokrywe rozrządu(takowy miałem w swojej Almie z 00r.) 2. To już ala japan-owszem oparty na rozwiązaniu i technologi 1.Japońca lecz produkowany przez france(czy w kooperacji-nie pamiętam)-wygląd ten sam, tylko pokrywa plastikowa! A to już nie ta jakość i wytrzymałość. Wiem z tąd że jak zaczeły się problemy z pompą, to pierwsze pytanie kumpla z serwisu było -z jaką pokrywą mam motor metalową, czy plastikową?. I wyjašnił mi pytanie :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 witam, zamierzam kupić p12 w dieslu i mam pytanko czy ktoś z obecnych urzytkowników tych samochodów ma rozeznanie które z tych silników są francuskie a które japońskie bo słyszałem już różne opinie. Moim skromym zdaniem to 1,9 jest francuz a 2,2 JN najlepiej by było sprawdzić po nr vin. Proszę o pomoc w wyborze Żaden. Kup benzynę 2.0 i załóż LPG. Będziesz się cieszył z jazdy, a nie z wizyt u mechanika. 1.9 dCi to już sobie na max odpuść. Ale ogólnie diesel to dziś porażka. Nie ma najmniejszego sensu tego kupować, chyba że będziesz np. ciągał często ciężką przyczepę. Wtedy tak. Ale tylko 2.2 Di... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 a ja bym bral 1,9 dci nie mialem z nim zadnych problemów , czesci tanie i sporo , a 2,2 są 2 rodzaje ale w p12 zaden nie jest chyba czystej maści japoniec :)mówcie co chcecie moj byly 1,9 do dzis lata jak pszczółka ich zła renoma wziela sie od laguny ktora sprzedala sie w setkach tys egzemplarzy im wiecej userow tym wieksze prawdopodobienstwo awarii nie jest tak ze 1,9 to szrot sa i laguny z przebiegami ponad 400tys i jada dalej bez problemów , te silniki są czułe na złą jakośc paliwa osobiście brałbym jeszcze raz 1,9 dobry olej i masz spokój zadnych dolewek a zmiana co 15 tys ciekawe czy benzyniaki moga to o sobie powiedziec?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Preston ma troche racji. Zła opinia wzięła sie z samego renaulta bo kazał zmieniac olej co 30 tys i sam sobie wbił nóż. Za rzadkie wymiany oleju,złe paliwo+brak odpowiedniego obchodzenia się z nowoczesnym CR i mamy "awaryjne jednostki"Gość na osiedlu ma 1.9 od nowości w Primerze i fakt miał problemy ale na początku i z pierdołami. Olej co 12-14 tys zmienia,rozrzewa i chłodzi turbo,nie katuje,leje na PKN i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) a ja bym bral 1,9 dci nie mialem z nim zadnych problemów , czesci tanie i sporo , a 2,2 są 2 rodzaje ale w p12 zaden nie jest chyba czystej maści japoniec :)mówcie co chcecie moj byly 1,9 do dzis lata jak pszczółka ich zła renoma wziela sie od laguny ktora sprzedala sie w setkach tys egzemplarzy im wiecej userow tym wieksze prawdopodobienstwo awarii nie jest tak ze 1,9 to szrot sa i laguny z przebiegami ponad 400tys i jada dalej bez problemów , te silniki są czułe na złą jakośc paliwa osobiście brałbym jeszcze raz 1,9 dobry olej i masz spokój zadnych dolewek a zmiana co 15 tys ciekawe czy benzyniaki moga to o sobie powiedziec?? Ale Ty jak kojaże miałeś auto z pewnych rąk???/ A kup teraz pewne auto jak wałki walą jeden za drugim. Paliwo szczepią i Common Rail jest czuły na to. Nie radzę 1,9 ani 2,2 żadnego. Sam nie kupie więcej Diesla bo cyrki jak w dobrym cyrku Benzyna // Gaz i smigasz taniej dużo taniej i mniej awaryjnie. Edytowane 12 Lutego 2014 przez Enku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 A nawet jak jest awaria, to za 3kPLN robisz kapitalkę i śmigasz dalej. Do diesla za tyle nawet kompletu wtrysków nie kupisz. Odpowiedz sobie na jedno pytanie - chcesz auto czy skarbonkę??? Enku sam Ci pisze abyś diesla odpuścił, a posiada niby tego bardziej uczciwego ropniaka w wydaniu 2.2. Bajura i gazior. A na klapę bagażnika naklejka jak poniżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 no co do masy oszustów to sie zgodze PLAGA , jak bys mial auto pewne mozesz brac w ciemno przelicz sobie czy sie oplaca ile bedziesz jexdzil by diesel byl oplacalny ja wtopilem bo przez 4 lata zrobilem 40k km tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martines2711 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Tak jak powyżej bierz dwulitrowego benzyniaka i załóż gaz. Koszty utrzymania prawie żadne. 10 l gazu na 100km, zero dolewek oleju, tylko trochę turbo brak. I tylko nie napalaj się na benzyniaka 1,8 - troche za słaby i pije olej litrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ja jeżdzę 2.2 dci 2004 mam przejechane 250 tyś kim zrobiłem 60 tys w trzy lata wymieniam oleje i filtry co 12 tyś nigdy żadnych problemów. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 witam, czy ktos czyscil lub usowal katalizator w 2,2 dci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinsan Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 witam, zamierzam kupić p12 w dieslu i mam pytanko czy ktoś z obecnych urzytkowników tych samochodów ma rozeznanie które z tych silników są francuskie a które japońskie bo słyszałem już różne opinie. Moim skromym zdaniem to 1,9 jest francuz a 2,2 JN najlepiej by było sprawdzić po nr vin. Proszę o pomoc w wyborze Mam 2,2 126km,przejechałem na tym motorze 120kkm i powiem że nie żałuje zakupu.Silnik bez awaryjny.Jedna awaria w styczniu jaką miałem to walneła mi uszczelka pod głowicą(600 pln mnie to kosztowało ale wózek ma przejechane już 186kkm z tego 120kkm mojej jazdy),reszta bez zarzutu.Silnik jak na pojemność bardzo oszczędny,ze wskazań kompa średnia mi wychodzi 6,4 l/100km. Miałem lagunę II z 1,9 dieslem i nie ma porównania z 2,2 nissana.Spalanie w lagunie wychodziło 8,4l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Tak jak powyżej bierz dwulitrowego benzyniaka i załóż gaz. Koszty utrzymania prawie żadne. 10 l gazu na 100km, zero dolewek oleju, tylko trochę turbo brak. I tylko nie napalaj się na benzyniaka 1,8 - troche za słaby i pije olej litrami.a swistak siedzi i zawija sreberka jesli chodzi o litry oleju ja mam 1,8 i na 5kkm trzeba dolac 0,4l oleju. Z gazem tez nie jest tak kolorowo bo spalanie jest na poziomie 10-12l w zaleznosci jak sie jezdzi pluz benzyna na rozpalke zima trzeba troche wiecej benzyny, tak ze koszty lpg sa porownywalne z olejem napedowym, wszystlo zalezy w jakiej kondycji jest motor. Zgadzam sie z kolega co do mocy, niestety do takiej budy motor powinien byc co najmniej 140KM wtedy jakos to jedzie i pali na akceptowalnym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 "tak ze koszty lpg sa porownywalne z olejem napedowym" Kolego Hello budzimy się ze snu. Policz prosze wym. tylko oleju w dieslu z kpl. filtrów a benzynie. Teraz spalanie gazu 10-12 cena litar 2,40 chyba diesel 7-8 łyknie i nie piszcie że Wam pali 6 bo to duży motor i samochód nie ma opcji na 6 L. A ropka kosztuje ile? policz to dobrze i obudz się w końcu. Diesel jest drogi w utrzymaniu to wiadomo od dawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 "tak ze koszty lpg sa porownywalne z olejem napedowym" Kolego Hello budzimy się ze snu. Policz prosze wym. tylko oleju w dieslu z kpl. filtrów a benzynie. Teraz spalanie gazu 10-12 cena litar 2,40 chyba diesel 7-8 łyknie i nie piszcie że Wam pali 6 bo to duży motor i samochód nie ma opcji na 6 L. A ropka kosztuje ile? policz to dobrze i obudz się w końcu. Diesel jest drogi w utrzymaniu to wiadomo od dawna. No to budzimy się i liczymy lpg /100km -> 11x2,67 ( juz dawno nie ma gazu na poziomie 2,40 obudź się kolego -> ostanio jechalem przez Polskę i ceny są od 2,62 do 2,79) = 29,37 do tego jeśli kręcisz się po mieście to ze 2l benzyny jak mniej to w okolicy 1l czyli 1x5,30=5.30 RAZEM 34.67 Diesel: 7,5X5.37=40,275 Rożnica 5,60/100km na korzyść lpg Jeśli to jest duża różnica to chyba jesteś z ... pomińmy to milczeniem. Do tego trzeba doliczyć: droższy przegląd rejestracyjny - 60 wymiana filtrów gazu przynajmniej raz w roku - 50 Jeśli instalka lpg jest dobrze ustawiona i na starcie nie pożydziłeś na instalkę to to koniec kosztów z tytułu lpg przez najbliższe 100kkm jeśli zaoszczedzileś na instalacji to po drodze do wymiany regenaracji wtryski, parownik. Z wymianą oleju też nie przesadzaj nie wiem jak w dieslu ale w benzynie 1,8 wymiana oleju z filtrem kosztuje 105zl ostatnio wymieniałem. Olej to zabolał mnie w skrzyni biegów prawie 900zł ale to automat - wygoda kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 No to budzimy się i liczymy lpg /100km -> 11x2,67 ( juz dawno nie ma gazu na poziomie 2,40 obudź się kolego -> ostanio jechalem przez Polskę i ceny są od 2,62 do 2,79) = 29,37 do tego jeśli kręcisz się po mieście to ze 2l benzyny jak mniej to w okolicy 1l czyli 1x5,30=5.30 RAZEM 34.67 Diesel: 7,5X5.37=40,275 Rożnica 5,60/100km na korzyść lpg Jeśli to jest duża różnica to chyba jesteś z ... pomińmy to milczeniem. Do tego trzeba doliczyć: droższy przegląd rejestracyjny - 60 wymiana filtrów gazu przynajmniej raz w roku - 50 Jeśli instalka lpg jest dobrze ustawiona i na starcie nie pożydziłeś na instalkę to to koniec kosztów z tytułu lpg przez najbliższe 100kkm jeśli zaoszczedzileś na instalacji to po drodze do wymiany regenaracji wtryski, parownik. Z wymianą oleju też nie przesadzaj nie wiem jak w dieslu ale w benzynie 1,8 wymiana oleju z filtrem kosztuje 105zl ostatnio wymieniałem. Olej to zabolał mnie w skrzyni biegów prawie 900zł ale to automat - wygoda kosztuje. Koszt 105 Do Diesla sam olej płacę tyle Castrol 5 L Filtr Paliwa Oleju Powietrza i Kabinowy i poszło 250 jak nic Chyba że dajesz jakis Chiński zamiennik ale to tylko skracasz żywotność auta. ON nie kosztuje 5,37 u Nas a gaz 2,50 wczoraj tankowałem:D O jakich parownikach piszesz to nie lata jak Gaz zaczynał gościć u nas.Mnie kosztowała instalacja 2500 zł sekwęcia 4 generacji jeżdzę rok na niej dziennie robię do pracy 50 km. 300 tyg. I złotówki nie dołożyłem jeszcze do gazu. Teraz tak zboirnik gazu koszt zatankowania od 90-105 zależy od stacji. Diesla 2,2 Di zatrzymałem się na 300 coś by weszło jeszcze. Na gazie zrobię 450 km alfa romeo 1,6 boxer na zbiorniku Nissanem 800-850 jak dla mnie proste Nissanem robię razy tyle km ok ale Alefą zrobił bym 800-850 za 200 zł czyli 100 zostaje na przegląd i np. filter gazu. To tylko jedno takowanie Nissana i Alfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Enku. Nie przetłumaczysz onanistom. Piszesz mu jako posiadacz diesla w jednym aucie i LPG w drugim aucie, że LPG wychodzi taniej, ale ten dalej będzie swoje tłukł. Gaz jest tańszy i koniec dyskusji. Droższe przeglądy, wymiana filtra czy regulacje to i tak wydatek niewielki w porównaniu do obsługi nowszych diesli. Jeden warunek - przeloty jak Twoje Enku. 50 km dziennie to obowiązkowo zakładamy LPG. Ja dziennie robię max 10 km, więc nawet nie myślałem o pchaniu LPG do mojego 2.0, tylko po to by raz w roku pojechać taniej na wakacje. Jeżdżę na benzynie tylko. Wszystko zależy od tego ile jeździmy. Niemniej - jeśli jeździmy mało, diesel też niedobry bo zarżnąć go łatwo, z jego filtrami i katalizatorami co się zapychają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Koszt 105 Do Diesla sam olej płacę tyle Castrol 5 L Filtr Paliwa Oleju Powietrza i Kabinowy i poszło 250 jak nic Chyba że dajesz jakis Chiński zamiennik ale to tylko skracasz żywotność auta. ON nie kosztuje 5,37 u Nas a gaz 2,50 wczoraj tankowałem:D O jakich parownikach piszesz to nie lata jak Gaz zaczynał gościć u nas.Mnie kosztowała instalacja 2500 zł sekwęcia 4 generacji jeżdzę rok na niej dziennie robię do pracy 50 km. 300 tyg. I złotówki nie dołożyłem jeszcze do gazu. Teraz tak zboirnik gazu koszt zatankowania od 90-105 zależy od stacji. Diesla 2,2 Di zatrzymałem się na 300 coś by weszło jeszcze. Na gazie zrobię 450 km alfa romeo 1,6 boxer na zbiorniku Nissanem 800-850 jak dla mnie proste Nissanem robię razy tyle km ok ale Alefą zrobił bym 800-850 za 200 zł czyli 100 zostaje na przegląd i np. filter gazu. To tylko jedno takowanie Nissana i Alfy. Ok, olej leję Valvo life 10w40, tylko ze u mnie wchodzi 2,5l oleju a wiec o polowę mniej niż u ciebie, masz bardzo tani gaz, u mnie niestety za tą cenę nie dostaniesz gazu nawet u pana Kazia a ON po 5.37 jest na Orlenie nie mówię o vervie który z definicji jest droższy i u mnie kosztuje 5.68. Instalację też masz dość tanią, ja za swoją dałem 3kpl, KME Diego G3 na wtryskach Hana, na innych nie dała sie zestroić poprawnie a jeżdżę na niej już trzeci rok a jeżdże trochę więcej od ciebie bo tygodniowo robię w okolicach 500km. Porównanie ON do lpg u ciebie też trochę nie teges Alfa i Nissan jeśli mamy porównywać to nissany np diesel 1,9 i benzyna 1,8 albo 2,2 i 2.0 jak mamy tak porównywać to ja proponuje mojego nissan 1,8 z lpg i nota 1,5dci który ostro pałowany ( służbowy) spokojnie mieści się 6l, a jak mu się odpuści to 5,3 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) Orlen Racibórz, 47-400 RACIBÓRZ UL.RYBNICKA 29 5.49złOn Orlen Racibórz, 47-400 RACIBÓRZ UL.RYBNICKA 29 5.45złPB 5 Orlen Racibórz, Piaskowa 1 2.21 LPG Porównałem Alfę i Nissana bo są zbliżone ilości oleju w silniku nissan 5,8 L Alfa 5L Podobne moce Alfa 120 kM Nissan 126 Tyle samo KM i jaka różnica w cenach. Ty kolego mieszkasz Gdzies w Zabugu to sry. Ja podałem na swoim przykładzie. Nie kupuje więcej Diesla Czy Common rail czy pompo-wtrysk są czułem na ON ( a wiem dobrze jak u nas w kraju jest ). Paweł masz rację na 10KM nie wkładaj gazu zamin się przełączy będziesz gasił wóz. Pozdrawaim i życzę powodzenia w liczeniu chodź nie ma takiej opcji że mnie ktoś przekona na Diesla. W tych czasach jest to nie opłacalne. Weźmy taką Octavię 250 Tyś i korbowody bokiem wychodza bo gość jeździ 50 Km/h 5 biegiem bo spali 5 L ON, Boże widzisz a nie grzmisz z debilami nie idzie wytrzymać Edytowane 25 Lutego 2014 przez Enku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Orlen Racibórz, 47-400 RACIBÓRZ UL.RYBNICKA 29 5.49złOn Orlen Racibórz, 47-400 RACIBÓRZ UL.RYBNICKA 29 5.45złPB 5 Orlen Racibórz, Piaskowa 1 2.21 LPG Porównałem Alfę i Nissana bo są zbliżone ilości oleju w silniku nissan 5,8 L Alfa 5L Podobne moce Alfa 120 kM Nissan 126 Tyle samo KM i jaka różnica w cenach. Ty kolego mieszkasz Gdzies w Zabugu to sry. Ja podałem na swoim przykładzie. Nie kupuje więcej Diesla Czy Common rail czy pompo-wtrysk są czułem na ON ( a wiem dobrze jak u nas w kraju jest ). Paweł masz rację na 10KM nie wkładaj gazu zamin się przełączy będziesz gasił wóz. Pozdrawaim i życzę powodzenia w liczeniu chodź nie ma takiej opcji że mnie ktoś przekona na Diesla. W tych czasach jest to nie opłacalne. Weźmy taką Octavię 250 Tyś i korbowody bokiem wychodza bo gość jeździ 50 Km/h 5 biegiem bo spali 5 L ON, Boże widzisz a nie grzmisz z debilami nie idzie wytrzymać Enku drogi koleżko, ubawileś mnie do łeż, co bierzesz ja też chce mieć takie wizje primo po pierwsze cey lpg 2,21 to cena z 10.09.2008 TO BYŁO 6 LAT TEMU - czujesz kolego drobną różnicę - a może w Raciborzu czas się zatrzymał chociaż nie bo cenę ON podajesż dość realną tak dla ciekawośći tu masz uśrednione ceny w skali kraju http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynek-krajowy/ceny- stacje-paliw primo po drugie porównujesz alfę do nissana p12 - gdzie wyznacznikiem jest dla ciebie pojemność misy olejowej i moc silnika a tego ze nyska jest około 300kg cieższa to już nie ważne jak tak chcesz porównywać to ok, wrzuć do alfy 300 kilo, pojeździj i sprawdź spalanie lpg a poźniej policz sobie i możesz podać wyniki jak ja to zrobiłem - szczerze mówiąć wiątpię czy masz tą alfę na lpg czy stałeś obok takiej alfy. primo po trzecie - hamuj koleżko trochę ozorek nikt cię od bebili nie wyzywa, jak ci nie pasi to nikt cię na forum nie trzyma primo po czwarte - EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Enku drogi koleżko, ubawileś mnie do łeż, co bierzesz ja też chce mieć takie wizje primo po pierwsze cey lpg 2,21 to cena z 10.09.2008 TO BYŁO 6 LAT TEMU - czujesz kolego drobną różnicę - a może w Raciborzu czas się zatrzymał chociaż nie bo cenę ON podajesż dość realną tak dla ciekawośći tu masz uśrednione ceny w skali kraju http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynek-krajowy/ceny- stacje-paliw primo po drugie porównujesz alfę do nissana p12 - gdzie wyznacznikiem jest dla ciebie pojemność misy olejowej i moc silnika a tego ze nyska jest około 300kg cieższa to już nie ważne jak tak chcesz porównywać to ok, wrzuć do alfy 300 kilo, pojeździj i sprawdź spalanie lpg a poźniej policz sobie i możesz podać wyniki jak ja to zrobiłem - szczerze mówiąć wiątpię czy masz tą alfę na lpg czy stałeś obok takiej alfy. primo po trzecie - hamuj koleżko trochę ozorek nikt cię od bebili nie wyzywa, jak ci nie pasi to nikt cię na forum nie trzyma primo po czwarte - EOT Kolego Pokaż gdzie nazwałem cie debilem, poczytaj to dobrze Ceny fakt dałem nie te ale gaz i tak tańszy około 2 zł różnicy i nikt mi nie wmói że jest inaczej Alfe czy mam czy stałem nie Twój interes a wyczówam smród mały czyżby bół d*py??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Panowie robicie OT więc zmieniłem tytuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.