Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

R51benzyna nie odpala jak sie zagrzeje


robcio 1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam podobny problem jak kolega widzialem ale moj dla odmiany nie odpala jak jest zagrzany od razu mowie ze przekaznik byl wymieniony  byl wymieniony caly komp IPDM  Jesli zgasze auto to nie moge go zapalic dzisiaj z 8 razy go pilowalem i nic odczekalem godzine i dopiero auto zapalilo ,auto stalo u elektryka ale raz tylko wyszedl blad  i nic poza tym wiec zaczynam sadzic ze to nic wspolnego z elektryka? najlepsze jest to ze zawsze nie moge odpalic jak zatankuje paliwo gdy przyjechalem od elektryka zgasilem auto i zapalam spowrotem kurcze pali juz sie ciesze ale znowu gasze i dla jaj odkrecam korek paliwa i co ?auto juz nie zapalilo odczekalem jakis czas i znowu zapalilo zastanawiam sie czy to przypadek czy to nie jest cos z ukladem paliwowym? mial ktos cos podobnego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekspertem wielkim nie jestem a ciezko powiedziec bez podlaczania pod kompa ale: jezeli masz szczelny uklad paliwowy to wyglada na padniety czujnik polozenia walu korbowego. Zimny: podaje paliwo , cieply: mysli ze silnik sie nie kreci i komp odcina. Mialem tak w ktoryms ze swoich samochodow. Raz palil innym razem nie (zwykla palil wlasnie u mechanika) az padl zupelnie i palil zaleznie od pory roku nawet po 1,5 godz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj przewody paliwowe czy nie biegną gdzieś zbyt blisko układu wydechowego, silnika lub innych elementów grzejnych ... wewnątrz wytrącają się bąbelki i zapowietrzają układ gdy silnik jest gorący, a paliwo nie płynie ... no i szczelność samego układu musisz sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

hmmm auto dalej stoi   :devil: dalem do nastepnego mechanika twierdzi ze to rozrzad rozebral i mowi ze rozciagnol sie lancuch moze cos w tym byc bo poprzedni tez mowil cos o tym ze lancuch mogl przeskoczyc i jeszcze wczesniej serwis tez sprawdzal i niby ustawil rozrzad to co nie widzieli ze lancuch jest rozciagniety?? nie ogarniam juz tego :angry: zamowilem lancuch w serwisie w usa to wcielo pieniadze to mowie do mechanika zaloz na chwile zamiennik ,kupil, wczoraj dzwoni ze zamienniki sa za krotkie a kupli typowo do mojego auta obdzwonil caly poznan i nie ma lancochow chyba sie pochlastam :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

w hondzie problem odpalania na ciepłym powodowały zimne luty na przekaźniku pompy pod kierownicą (main relay) moze sytuacja podobna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

auto dalej stoi rozrzad wymieniony ale niepotrzebnie auto dalej nie odpala dzisiaj jedzie do najlepszego elektryka jaki jest w Poznaniu zobaczymy bo okazalo sie ze po zagrzaniu sie znika wogole iskra I dla tego auto nie pali po jakims czasie wszystko wraca do normy do czasu gdy znowu go nie zgasze.  obled uwierzcie mi a komp nie pokazuja zadnych bledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto dalej stoi rozrzad wymieniony ale niepotrzebnie auto dalej nie odpala dzisiaj jedzie do najlepszego elektryka jaki jest w Poznaniu zobaczymy bo okazalo sie ze po zagrzaniu sie znika wogole iskra I dla tego auto nie pali po jakims czasie wszystko wraca do normy do czasu gdy znowu go nie zgasze.  obled uwierzcie mi a komp nie pokazuja zadnych bledow

zimny lut jak nic... po nagrzaniu lut się rozszerza i obwód zostaj przerwany. pytanie tylko w którym miejscu instalacji zapłonowej (skoro brakuje iskry).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto stoi u elektryka zarzyczyl sobie nowego czujnika polozenia walu zamiennikow jak zwykle nie ma wiec zamowilem w serwisie jade za chwile go odebrac ale jak znam zycie to nie bedzie to bo computer nie pokazywal takich bledow,niby tacy fachowcy a rozkladaja rece I dzialaja po omacku,powiem im o tym lucie chociaz z tego co wiem sprawdzili cala instalacje I pare miesiecy temu robil to tez serwis nissana

Ps jedyna nadzieja ze znajde elektryka ktory pracowal kilka lat temu w nissanie I go zwolnili bo zbyt dlugo I zbyt dokladnie naprawial auta wiem to od pracownikow nissana ale mialem okazje rozmawiac z nim osobiscie I gosc bardzo madry I wrocil z usa tam naprawial auta w serwisie jedynie on mi chyba pomoze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech elektryk dokładnie posprawdza przekażniki, tzn trzeba je rozebrac i wejrzec w srodku na lutowane połączenia- wszystkie po linii zapłonu, sterowania ecu , iskrą.

Miałem kiedyć taki przypadek zimnego lutu w passacie dwukrotnie raz przekaznik sterujący ecu i pompą jak się zagrzał to zimny lut robił przerwę (gdy auto ostygło - normalnie odpalał) na zimnym samo przemierzanie styków nic nie da, trzeba wejrzeć do środka.

drugi taki przypadek miałem z autoalarmem- tez zimny lut na malutkim przekazniku, gdy mocniej zatrząsło autem, blokowało w/w przekażnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...