Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Wymiana filtrów, tarcz, klocków oraz rozrządu.

7cloud7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam zamiar wymienić kilka rzeczy w swoiej Almerce i chciałem zapytać doświadczone osoby co myślą o tej liści zakupów: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_ulubione_sklep.php?msg=Twoje_pojazdy&wit=SKLEP&notitle=1&menu=ULP&tab=basket

Czy coś byście zmienili? Albo doradzili? Dodam że mam Almere 1.5 dci 2005 Hatchback, 161000KM przeiegu. Będe wdzięczny za każdą poradę i pomoc, nie jestem znawcą mechaniki i nie zabardzo orjentuję się czy powyższe części w ogóle będą współgraly jak należy.

Gość bartek9108

Wiem, że niektóre części (jak choćby chłodnicę Nissen'a) można znaleźć tylko na intercarsie... ale nie wiem jaki jest sensu kupować tam jeśli nie ma ciśnienia. Wg. mnie ceny są z d*py wzięte...

Gość bartek9108

Z rozrządem nie pomogę.

Co do tarcz i klocków, które miałem okazję używać w P11 i N16:

Mikoda - porażka, trudno dobrać do nich klocek, albo za miękkie i pływają albo za twarde i tyrają tarcze, sama tarcza też nie poraża

Brembo - miernie, po firmie spodziewałem się więcej, na torze w Poznaniu prawie zdychały, a i raz na nowym zestawie pękły przy awaryjnym hamowaniu (nie na wylot ale napękły, myślałem, że mają wadę, tym bardziej że na tarczy było zrobione może z 50km wg. reklamacji wszystko było ok i jej nie uznali, mimo to tarcza pękła przy hamowaniu na prostej gładkiej drodze)

TRW/ ATE - obecnie jeżdżone, polecam

Bosch - dobre, trochę tańsze od TRW mimo to oczekiwałem po nich więcej

klocek i tarcza ATE, ale sprawdzaj jak masz smarfona znaczek na kartonie, bo jest bardzo duzo podrób, kupiłem oryginały i zero zastrzeżeń

paski boscha sa spoko, mam i nie narzekam

klocek i tarcza ATE, ale sprawdzaj jak masz smarfona znaczek na kartonie, bo jest bardzo duzo podrób, kupiłem oryginały i zero zastrzeżeń

paski boscha sa spoko, mam i nie narzekam