7cloud7 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam serdecznie. Mam zamiar wymienić kilka rzeczy w swoiej Almerce i chciałem zapytać doświadczone osoby co myślą o tej liści zakupów: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_ulubione_sklep.php?msg=Twoje_pojazdy&wit=SKLEP¬itle=1&menu=ULP&tab=basket Czy coś byście zmienili? Albo doradzili? Dodam że mam Almere 1.5 dci 2005 Hatchback, 161000KM przeiegu. Będe wdzięczny za każdą poradę i pomoc, nie jestem znawcą mechaniki i nie zabardzo orjentuję się czy powyższe części w ogóle będą współgraly jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Wiem, że niektóre części (jak choćby chłodnicę Nissen'a) można znaleźć tylko na intercarsie... ale nie wiem jaki jest sensu kupować tam jeśli nie ma ciśnienia. Wg. mnie ceny są z d*py wzięte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7cloud7 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A mógł by ktoś polecic jakie klocki, tarcze oraz rozrząd w rozsądnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...