myk6414 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Po 6ciu latach i 130kkm mój akumulator zaliczył wczoraj zgon. Szukam nowego i na kilku stronach znalazłem informacje ze wymiana wymaga zakodowania w komputerze. Może ktoś proszę potwierdzić? Czeka mnie serwis? Jaki akumulator polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
numiz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Ja wymieniałem 4 tyg temu, po podmianie akumulatora nic nie trzeba kodować, jedynie szyba kierowcy może się rozkodować. Kupiłem BANNER 60Ah 450A 280,00 z montażem W razie problemu programujemy tak:Jak szyba jest zamknięta otwieramy ją cały czas trzymając przełącznik naciśnięty do końca w dół i trzymać go jeszcze z 5 sekund po otwarciu, a potem tak samo zrobić z zamykaniem i trzymamy także przełącznik przez 5 sekund po zamknięciu szyby i tyle Edytowane 11 Lutego 2014 przez numiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RychoD Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Mój padł po 4,5 roku przy około 90tyś. Kupiłem Boscha, szybka wymiana, wszystko działa bez konieczności wizytowania ASO. Warto sprawdzic ceny aku w ASO i sklepach - nie zawsze propozycja sklepu jest atrakcyjna. R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 tylko kluczyki włóż w kieszeń przed wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Co do kodowania, to tak jak wyżej napisali koledzy. Natomiast co do akumulatora to kup taki jaki zaleca producent samochodu z tolerancją pojemności +10% a o możliwie największym prądzie rozruchowym - np. VARTA SILVER lub BOSCH SILVER. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Mój padł dzisiaj po 4,5 roku użytkowania. Jeszcze do wczoraj odpalał od strzała - zero oznak/raczej dłuższe trasy. Podładuję ale trzeba rozejrzeć się za nowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 else to akumulator fabryczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 else to akumulator fabryczny? taa jakis włoski shit chce kupić BOSH-a Silver S4 60Ah (benzyna 1.6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 a o jakiej pojemności i prądzie rozruchowym był oryginalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Mój w tamtym roku zimą , miał mieć koniec(według aso)a po ładowaniu małym prądem i dobrym prostownikiem trzyma do dziś i ma się świetnie! sprawdź prąd ładowania i spoczynkowy , czy aby coś Ci go nie rozładowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Mój w tamtym roku zimą , miał mieć koniec(według aso)a po ładowaniu małym prądem i dobrym prostownikiem trzyma do dziś i ma się świetnie! sprawdź prąd ładowania i spoczynkowy , czy aby coś Ci go nie rozładowuje. Skoro dzień wcześniej kręcił jak szalony to Twoja teoria jest raczej mylna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Pokombinuje, ale nie wiem czy gra jest warta świeczki... Dzisiaj bardzo potrzebowałem auta a tutaj taki zonk... FIAMM 420A, 50Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Podładować zawsze warto a nóż okaże się że da się go jeszcze uratować. Co do pojemności to brałbym o pojemności takiej jak fabryczna ale wybór należy do Ciebie Edytowane 11 Marca 2014 przez Fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) "twoja teoria jest raczej mylna" Dlaczego? Małe zwarcie ,upływ prądu i masz załatwiony aku w parę godzin. A swoją drogą w tym aucie był tylko 50ah? Jeśli tak polecam varte 55ah 500A (wersja wzmocniona adac) lub mool. Edytowane 11 Marca 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Mój jak się dowiedziałem w serwisie był wymieniony przez poprzedniego właściciela na gwarancji po roku (!), czyli w 2011. Jakiś miesiąc temu zmieniłem na Vartę Silver o troszkę większej pojemności (77Ah) i większym prądzie rozruchowym. Jak na razie jest ok, ale co można powiedzieć po miesiącu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 przyszedł czas i na mnie. W serwisie twierdzą, że akumulator już słabiutki i trzeba będzie niedługo wymienić na nowy. Z oznaczeń na fabrycznym aku jest napisane: 420A 50Ah. Pan ze sklepu mówi, że takiego nie mają, ale pasować będzie 540A 60Ah - prawdę mówi? Czy taki aku będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Jeżeli tylko wymiarowo podejdzie to nie widzę przeszkód. Prąd rozruchowy ma większy, także powinien "łatwiej" kręcić rozrusznikiem i będziesz miał trochę większą pojemność. 10Ah różnicy nie powinno wpłynąć na słabsze ładowanie. Jakiej firmy aku Ci zaproponowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_kapsa Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam wszystkich Mam pytanie czy podczas wymiany akumulatora rozkoduje sie oryfginalne radio ??? Nissan 2007 radio+navi z ekranem Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Tak ,ale tylko będziesz musiał wbic kod radia -resztę pamięta ,no i adaptacja szyby kierowcy automatyczne domykanie(prosta sprawa .Opuszczasz szybę przytrzymujesz kilka sekund i zamykasz przetrzymując przycisk znowu kilka sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_kapsa Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Tak ,ale tylko będziesz musiał wbic kod radia -resztę pamięta ,no i adaptacja szyby kierowcy automatyczne domykanie(prosta sprawa .Opuszczasz szybę przytrzymujesz kilka sekund i zamykasz przetrzymując przycisk znowu kilka sekund Dziękuje za szybką odpowiedz Jestem od niedawna włascicielem Auto sprowadzone Na jednej z instrukcji mam zapisane cyfry (64725) i nie wiem czy to jest napewno kod Jest jakaś możliwość sprawdzenia bez rozkodowania Dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Podaj jeszcze adres, gdzie parkujesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A nie masz przy jednym z kluczyków blaszki z kodem? Często serwis wpisywał kod na końcu(notatki)książeczki gwarancyjnej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_kapsa Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) A nie masz przy jednym z kluczyków blaszki z kodem? Często serwis wpisywał kod na końcu(notatki)książeczki gwarancyjnej) Niestety przy kluczykach nic niema (2 oryginalne). W ksiązce gwarancyjnej wpisy serwisowe ale brak kodu W ksiązce serwisowej również. Jedyny wpis na instrukcji z cyframi które podałem (tzn taka ilość cyfr :-) Dziękuje za zainteresowanie Będe próbował (ktoś mi mówił że radio może być przypisane do tego auta wtedy nie będzie wołał kodów zobaczymy) Pozdrawiam Edytowane 13 Maja 2015 przez r_kapsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolek1 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie byl problem z dopasowaniem akumulatora taki jak podawał producent to. byl na wysokość za duży... i klemry niechcialy wejść....zakupiłem taki Varta Blue Dynamic C22 12V 52 Ah / 470 A Edytowane 5 Stycznia 2016 przez kaarolek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Cześć! Mam ja Qashaia z 2010 1.6 + LPG. Ostatnio zauważyłem, że fabryczny akumulator już powoli pokazuje znaki niedomagania i wrzucanie na jakiś czas do ładowania niewiele daje. Myślę więc o wymianie, bo swój wiek ma i chyba czas najwyższy. Co możecie polecić? W sumie brałbym boschowski, ale ponoć o ile są ok, o tyle 2-3 lata i pa pa. Słyszałem natomiast, że niezłe są Centra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.