vertical Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Jesli pisze nie w tym dziale co trzeba,to prosze o przeniesienie. Przede wszystkim Witam Szanowne grono forumowiczów i Wszystkich tu zagladajacych. Kilka miesięcy temu stalem się posiadaczem Primery p11 1.6 90km rocznik 97,autko leciwe,ale na swój wiek naprawde zwinne i dobrze utrzymane.Nie bylo zadnych problemów az do nadejscia pierwszych mrozów. Otóz postanowilem podladowac akumulator (mimo ze kręcil dobrze,ale chcialem go wzmocnic na zime),tak wiec odpiolem aku,wyciagnolem z autka,przeczyscilem klemy i niestety musialem jechac w waznej sprawie,tak wiec nie podlaczalem do ladowanie tylko z powrotem wsadzilem do autka,zalozylem klemy,odpalilem i ruszylem. (primerka stala moze 15 minut bez aku). Przez pierwsze kilkaset metrów nie zauwazylem nic niepokojacego,jednak po chwili autko stalo sie zupelnie inne,doslownie jakby stracilo ze 40 koni,szarpanie objawialo sie na kazdym biegu,tak do 2 tys.obrotów,powyzej primerka ozywala i nabierala mocy. Panowie i Panie tak jest do tej pory,autko nie jedzie ,ono sie toczy.Bylem u trzech mechaniorów,zostaly wyeliminowane usterki typu kable ,swiece,kopólka,przeplywka,nawet rozrzad czy nie ma luzu,paliwo zostalo sprawdzone czy nie ma wody,powietrza lewego ten nie lapie,cisnienie paliwa w normie,zero blędów na kompie. Prosilbym o jakies sugestie,bo az mi szkoda tak katowac primerke.Ewidentnie problem powstal po ODPIECIU I PODPIECIU akumulatora....czy moglem cos uwalic. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Sprawdź napięcie na przepływce . Wyszukiwarka dobrze działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vertical Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Naprawde uwiez mi szukalem w "wyszukiwarce",moze z tego przewrazliwienia nie doczytuje.....naprawde wielkie dzieki za odpo,poleci + jestem troche ciemny w temacie sprawdzania napiecia na podzespolach,jesli jest to mozliwe kolego,podaj mi linka lub wytlumacz jak to zrobic... ,,,(tzn,jak sprawdzic to napiecie na przeplywce),.....i czy to mozliwe zeby przez odpiecie aku uwalic,"zmienic" napiecie.......? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Może w tym kierunku się uda http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70131-p11-sr20de-przep%C5%82ywomierz-bosch/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90111-p11-przep%C5%82ywomierz-hitachi-warto%C5%9Bci-dla-ga16-sr20-cd20t/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vertical Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Dzieki za linki,przeplywka odpada.....trzyma napiecie,jeszcze jedno mi przychodzi do glowy: -jest mozliwe ze uwalilem przekaznik od pompy paliwa??? ---na forum znalazlem lokalizacje tegoz przekaznika,(pod kierownica,naprzeciw nóg kierowcy)....ale który to dokladnie? bezpieczniki sa ladnie opisane,ale przekazniki juz nie , tak wiec prosilbym o lokalizacje tego przekaznika. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.