siblagadabas Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Cześć! To mój pierwszy wpis na forum. Po przeczytaniu niezliczonej ilości wątków nie znalazłem odpowiedzi, dlatego chciałbym zapytać, czy ktoś z Was nie miał podobnego przypadku? Od jakiegoś czasu moje auto coraz słabiej odpala: trzeba długo kręcić, żeby załapał, czasami odpala dopiero za 2-3 razem. Problem jest zawsze przy zimnym silniku. Niedawno poznałem metodę z Plakiem, choć myślę, że ten sposób powinien być stosowany w skrajnych przypadkach (mylę się?). Wcześniej po odpaleniu miałem z tyłu chmurę białego dymu. Miałem też problem z falowaniem obrotów na luzie, a czasami po ujęciu gazu silnik gasł, nawet podczas jazdy. Teraz problem nie występuje. Oporne próby odpalania spowodowały najpierw, że wyładował się akumulator, ale doprowadziły też do zamęczenia rozrusznika - już zrobiony (za 300zł), ale boję się, że jak nie naprawię "odpalania", to znów rozrusznik odmówi posłuszeństwa. Gdy odpalanie stało się trudne, zaświeciła się kontrolka błędu. Byłem z autem na 4 komputerach, ale żaden nie połączył się z silnikiem (łączył się z ABS-em, poduszkami, klimą). Szukałem rozwiązania na własną rękę: wymieniłem filtry paliwa i powietrza, sprawdziłem świece żarowe i wtryski - wszystko ok. Odłączenie akumulatora na kilka minut też nie pomogło. Kolejny pomysł - pompa. Niestety w Elblągu nikt nie chce jej zdiagnozować, nie mówiąc już o naprawie. Nie jest sztuką sprawdzać i naprawiać dobre rzeczy, zwłaszcza, że to kosztuje, a nie znam sposobu na znalezienie przyczyny. Diagnostyka w serwisie Nissana to koszt ok 250zł - dla mnie to dużo, chciałbym tego uniknąć. Czy ktoś miał podobne problemy? Czy mając powyższe dane możecie coś przypuszczać lub wykluczyć wady pewnych podzespołów? Liczę na Waszą pomoc! Dodam, że w sprawach technicznych jestem laikiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 musisz pojechac do dobrego pompiarza bo na 99% tam tkwi problem. jeśłi sprawdziłeś i świece (nie przepalone oraz dostają prąd) i wtryski, to innego wyjścia praktycznie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Czy mając powyższe dane możecie coś przypuszczać lub wykluczyć wady pewnych podzespołów? Liczę na Waszą pomoc! Dodam, że w sprawach technicznych jestem laikiem. Pozdrawiam Proponuję dobry warsztat Boscha. Nie ma takiej możliwości aby nie mieli oprogramowania Consult. Wszystko sprawdzą i zdiagnozują, włącznie z dawką paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.