Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Mam pewiem problem.Od pewnego czasu zauważyłem że lewe przednie koło jest wiecznie brudne od pyłu z klocków a prawe czyściutkie.Ze względu że hamuje naprawde sporadycznie bo to diesel więc zaciekawił mnie ten temat.Zauwazyłem także że podczas ruszania lewe koło piszczy jakby klocek obcierał o tarczę.Ok roku temu zagrzalo mi się lewe przednie koło tak że stopiło osłonę przegubu. Dośc nieciekawie sie stało a nie mogłem wcześniej zjechac bo to autostrada ;/Po tym incydencie wymieniłem klocki,tarcze,miałem wyjęte jarzmo,wyczyszczone cylinderki z syfu,złożone do kupy i cały czas było ok.Teraz znów mam wrażenie jakby cos hamowało no i spalanie wzrosło do ponad 7 a u mnie to jest jednoznaczny sygnał że coś nie halo.Myślę że to moga bys spękane przewody elastyczne które nie maja takiej średnicy wewnętrznej jak powinny przez co płyn się czopuje w zacisku. Na kontroli darmowej w Nissanie gość zasugerował to samo bo w tym kole sa większe opory toczenia. Co myslicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 a prowadnice zacisku hamulcowego też oczywiście czyściłeś i smarowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Oczywiście. Dzisiaj powtórnie wszystko czyściłem.Chyba sprawa rozwiązana.W przewodzie był kamień tak duży jak światło otworu.ZObaczymy teraz co bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 w przewodzie elastycznym był kamień? no ciekawe jak się tam znalazł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Dokładnie.Bardzo dziwna sprawa i tajemnicza bo nigdy się z tym nie spotkałem.ZObaczymy jak teraz koło sie bd zachowywac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Dokładnie. Bardzo dziwna sprawa i tajemnicza bo nigdy się z tym nie spotkałem. ZObaczymy jak teraz koło sie bd zachowywac. Jak masz spękane przewody elastyczne, to je wymień, bo nigdy dobrze nie będzie - jak naciskasz hamulec to zużyte przewody pęcznieją, a przez to siła hamowania jest niższa; ponadto takie objawy jak opisywałeś wcześniej wywołują właśnie stare i spękane przewody elastyczne, a także stary płyn hamulcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 płyn mam nowy Nie wiem czy spękane bo z tego co widze to jedyna rzeczą która była to właśnie ten piasek i syf w przewodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.