rfx1987 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) Witam. wczoraj zrobilem swoja primera dluga trase. po jakims czasie uslyszalem w silniku glosne stuki. Auto jezdzi normalnie nie ma straty mocy jednak chodzi tak jak na filmiku ponizej.. wciskanie gazu nie wplywa na te stuki.. co to moze byc ?? zauwazylem ze na silniku w okolicach swiec jest ukopcone dymem wczesniej tego nie bylo.. ?? prosze o pomoc.. z gory dzieki za info pozdrawiam! Edytowane 16 Lutego 2014 przez rfx1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 luźna osłona kolektora/katalizatora lub pęknięty kolektor jak jest dym. Zdejmij osłony i obejżyj dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Po mojemu łancuszek z Vacum Pompy poszedł ściąg pokrywę zaworów i zobacz czy łancuszek jest luźny. Jeżeli nie stracił na mocy to tylko łańcuszki bo taki odgłos też mógłby być jakby: rozpadł sie tłok, zawór urwał, turbina rozpadła. Ale ma moc jak twierdzisz obejżyj łańcuszek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Gdyby "poszło" w okolicy Vacum, to automatycznie byłaby różnica w dźwięku przy większych obrotach. Przerabiałem to i opisywałem na forum. Mam na myśli awarię Vacum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 gdzie na filmiku są większe obroty??? ja stawiam na Vacum pompe łańcuszek jest luźny, napinacz się przetarł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 gdzie na filmiku są większe obroty??? ja stawiam na Vacum pompe łańcuszek jest luźny, napinacz się przetarł Ja nic nie wypowiadałem się na temat filmiku... Wiem i słyszę że są one wolne-jałowe. Brałem pod uwagę i ze zrozumieniem, to co napisała osoba zakładająca ten temat.......cyt."..... wciskanie gazu nie wplywa na te stuki ".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatysAndrys Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Rfx1987 możesz napisać co było przyczyna tych sutków, po dźwiękach z Twojego filmiku myśle ze mam podobną awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfx1987 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Nie wiem jeszcze. Jestem aktualnie w Anglii. Bylem u mechanika i mowil ze walek rozrzadu. i nie mam pojecia co robic bo tutaj taniej kupic silnik chyba jak to robic. tak w ogole ciezko wymienic walek rozrzadu? i czy auto by jezdzilo bez problemowo jesli by faktycznie byl uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Jeżeli wałek to falował by na obrotach, spadek mocy itp. Wytarło ślizg łańcuszka Vacum pompy zadzwoń do Nisana powiedzią Ci że to częsta awaria tych wozów Edytowane 6 Marca 2014 przez Enku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfx1987 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 no w sumie stuki dochodza bardziej z prawej strony silnika. ale to sie strasznie tlucze, filmik tego nie oddaje. jest opcja ze to to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 no w sumie stuki dochodza bardziej z prawej strony silnika. ale to sie strasznie tlucze, filmik tego nie oddaje. jest opcja ze to to ? Poczytaj jeszcze dokładnie również ten świerzy temat. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91342-stuki-z-okolic-łańcuszka-rozrządu/#entry973953 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfx1987 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Dzisiaj jadac do mechanika po nacisnieciu na pedal hamulca , pedal stwardnial i ledwie wyhamowalem do skrzyzowania. co to moze byc ? stanolem to w zbiorniczku bylo malo co plynu. mam dosc tego samochodu poprostu.. Edytowane 6 Marca 2014 przez rfx1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Vacum pompa świruje nie działa serwo hamulcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Dzisiaj jadac do mechanika po nacisnieciu na pedal hamulca , pedal stwardnial i ledwie wyhamowalem do skrzyzowania. co to moze byc ? stanolem to w zbiorniczku bylo malo co plynu. mam dosc tego samochodu poprostu.. Vacum daje podciśnienie na wiele podzespołów w silniku m/n i na servo. Nie wiem tylko dlaczego mało płynu w zbiorniczku? Masz pewnie na myśli płyn hamulcowy? Może to zbieg okoliczności, sprawdź czy nie ma gdzieś wycieku. Pytałeś jeszcze na PW o vacum, zapoznaj sie jeszcze z tym tematem, gdyż tutaj nie było poruszane a silniki CHYBA te same http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92043-stukanie-w-silniku-22dci/ /uzupełnij profil/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatysAndrys Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No i stała się rzecz straszna po wymianie napinacze od pompy vacum, przy rozruchu silnika pękł wałek rozrządu:(((( Bo i zapomniałem zapytać czy będzie pasował do wersji 126 km wałek od 139 km bo gdzieś czytałem ze to te same silniki tylko różnią się turbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Kolego jaki "mechanik" odpala samochód po wym. rozrządu beż kręcenia kluczem za koło??? kilka obrotów silnika i by było coś widomo czy blokuje itp. Kolejna sprawa jaki partacz ściągnoł wałek i nie porównał go z drugim??? Teraz niech on się martwi jak to naprawić. Głowica do ściągnięcia bo zaworki mogą być pogięte, jak wałek strzelił to mogło narobić szkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatysAndrys Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Napewno coś się stało z jednym zaworkiem bo szklanka była wygięta pod skosem. Mechanik jest na etapie rozkrecania głowicy. Myśle ze nie będzie tragedii:) A o ten wałek to pytam bo u mnie w okolicy to nigdzie go nie dostanę, tylko przez neta zostało zamówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Napewno coś się stało z jednym zaworkiem bo szklanka była wygięta pod skosem. Mechanik jest na etapie rozkrecania głowicy. Myśle ze nie będzie tragedii:) A o ten wałek to pytam bo u mnie w okolicy to nigdzie go nie dostanę, tylko przez neta zostało zamówić A jaki mechanik kupuje części bez upewnienia się zgodności - część-VIN.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 zmień mechanika bo jemu dużo brakuje jeszcze żeby takie auta naprawaić. Weryfikacja i dobranie cześci są to podstawy mechaniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatysAndrys Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Autko wkoncu na chodzie kosz całkowity 2300:( teraz muszę jeszcze na komputer podjechać bo pali się kontrolka check engine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Napewno coś się stało z jednym zaworkiem bo szklanka była wygięta pod skosem. Sprawdź sobie profilaktycznie jeszcze zapłon i kąt wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Autko wkoncu na chodzie kosz całkowity 2300:( teraz muszę jeszcze na komputer podjechać bo pali się kontrolka check engine. I powiedz że Ty za to zapłaciłeś???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.