bziuk Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 LISTOPAD 2012 Znalazłem w końcu chwile by coś napisać o mojej setce "Bziuk" jest w moich rękach od listopada 2012. Jest to druga setka w mojej karierze, wcześniej była też czarna, z tą różnicą że "prawie GTI" czyli składak z SR-em pod maską. Niestety poprzednia miała być odratowana, ale trafiła w nieodpowiednie ręce.. niestety. OD tamtej pory obiecałem sobie, że kiedyś powrócę do nissana jak tylko trafie na jakiś sensowny okaz :-) Szybki opis: Poliftowa setka (94 r.) z motorem GA16DE ( wałki z DS-a , kolektor ssący 73C) w jedynym słusznym kolorze czarnym. WYPOSAŻENIE: - Szare wnętrze - Wspomaganie kierownicy - Dach targa + podsufitki do targi - Elektrycznie regulowane lusterka - Elektryczne szyby - Regulacja wysokości kierownicy - Welurowa tapicerka - Centralny zamek z pilota - Instalacja LPG ZAWIESZENIE: -Dość niskie i twarde, w papierach znalazłem ślad papierów firmy H&R w języku niemieckim, ogólnie trzyma się drogi dobrze jak przystało na NX-a UKŁAD HAMULCOWY: -Sprawna seria, tarcze przód, bębny tył PLANY: Doprowadzić go do perfekcyjnego stanu wizualnego, dbać o bardzo dobry stan techniczny, dopracowanie szczegółów. Zależy mi na tym, żeby utrzymać auto w stanie jak najbardziej zbliżonym do serii, bez wieś tuningów, wszystko ze smakiem Dobrze utrzymany, ekonomiczny dupowozik lubiący wysokie obroty ]:-> FOTKI cała Polska przejechana bez problemu, Trasa Kraków - Ustka a tu jeszcze moja pierwsza setka, pierwsza miłość --------------------------------------------------------------------------------------------------- STYCZEŃ - LUTY 2013 Pierwsze kroki w kierunku przygotowania setki na następne 20 lat służby poczynione. Na pierwszy ogień blacharka: Efekt po ponad miesiącu oczekiwania i niestety użerania się z - początkowo - miłymi fachowcami na początku mnie cieszył, niestety po pewnym czasie zacząłem zwracać uwagę na mnóstwo niedociągnięć. Przynajmniej kielichy zrobili porządnie.. Dołożone Progi z GTI i zderzak tył z dokładką PFEBA. --------------------------------------------------------------------------------------------- KWIECIEŃ 2014 Kilometry lecą, Bziuk bez zarzutu, z nowym sprzęgłem, płynami.. _______________________________________________________________________ MAJ 2013 Mój pierwszy ZLOT NZ zaliczony, setka dalej bez zarzutu, ale trochę zaczyna doskwierać brak mocy.. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- CZERWIEC - SIERPIEŃ 2013 Decyzja o przeszczepie serducha podjęta. Udało się dorwać fajny motor od kolegi Mariana ze 100 NX Squadu, dogadanie szczegółów i SWAP rusza Silnik na miejscu Jak się bawić to się bawić, heble wyj**** lepsze wstawić Do tego zegary z Sunnego GTI ----------------------------------------------------------------------------------------------------- WRZESIEŃ - LISTOPAD 2013 Po SWAPie wyskakuje parę problemów, z którymi staram się walczyć w wolnych chwilach. W międzyczasie kompletuje graty , wskakują Felgi 15" ----------------------------------------------------------------------------------------------------- GRUDZIEŃ 2013 - OBECNIE Zapada decyzja o dalszej reanimacji Bziuka, zimowy schron znaleziony, cała zima na grzebanie przy aucie. https://lh3.googleusercontent.com/-ycubX2o6nFg/UqSonWo59AI/AAAAAAAACDM/5ADDv3LRsgg/s912/DSC00360%255B1%255D.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jak znajdziesz jakiegoś dobrego blacharza to wiesz gdzie mnie szukać Choć ja się zastanawiam czy samemu nie popróbować. Kumpel ma mig'a to można ćwiczyć i może dojdę do jakiejś wprawy Ale furka kocur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.