ajs Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Prawdopodobie mam uszkodzony u siebie zawór B.P.T. Próba wysysania powietrza z króćca podciśnieniowego związane jest z zasysaniem powietrza z atmosfery. Czy mógłby mi ktoś z Was wyjaśnić dokładnie jak działa ten zawór i jaką rolę pełni w układzie recyrkulacji spalin tego samochodu? Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzieba Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 BPT to to samo co EGR ? Bo tak domniemuję http://www.sr20forum.com/archive/index.php/t-24943.html . Czy jednak są 2 zaworki ? [EDIT] No - jednak są 2 zaworki, jeśli lubisz translatory, to poczytaj ;-). http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.sr20forum.com%2Farchive%2Findex.php%2Ft-24943.html&sandbox=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajs Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 BPT to to samo co EGR ? Bo tak domniemuję http://www.sr20forum.com/archive/index.php/t-24943.html . Czy jednak są 2 zaworki ? [EDIT] No - jednak są 2 zaworki, jeśli lubisz translatory, to poczytaj ;-). http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.sr20forum.com%2Farchive%2Findex.php%2Ft-24943.html&sandbox=1 Dziękuję Markoni, Wygląda na to, że jednak mój PBT jest sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.