Marciniak Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam, W ostatnim tygodniu stałem się szczęśliwym posiadaczem T31 z 2008r., jednak jedna rzecz jest dla mnie niesamowicie irytująca i może ktoś się już z tym wcześniej spotkał i wie jak to wyeliminować - mianowicie rezonanse plastików/trzaski dochodzące z okolic kolumny kierowniczej (tak mi się wydaje), najbardziej objawia się przy przejazdach po płytach jumbo/kocich łbach. Może ASO wie jak ten problem wyeliminować? z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ten typ tak ma, jeśli chodzi o plastiki, ale co tam w kolumnie trzaska... u mnie raczej cisza. A jeśli chodzi o ASO to na pewno wiedzą jak wyeliminować twoje oszczędności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ten typ tak ma, codziennie odwożę syna do szkoły i tam jakiś geniusz zrobił dojazd i parking z takich właśnie płyt, rezonans w jaki wpadają plastiki kolumny kierownicy to jakaś masakra, w 20-letnim Polonezie mojego teścia jest ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Hmmmm... a ja tez codziennie pokonuje nierownosci i plastiki zachowuja sie wzorowo- jest cicho. Troche dzwine.. Jak widac kazdy X jest inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Zawsze jest cos za coś. Dwa moje poprzednie T30 i obecny T31 wszystkie to tamburyno. Na nierownosciach trzeszczy co tylko moze a hałas w srodku jest rowniez ponad przecietny. Osobiscie przyzwyczailem sie do tego i mi to juz nie przeszkadza,aczkolowiek dostrzegam róznice ,szczególnie majac w pamieci cisze jaka panowała w BMW jakim przez przed obecnym xksem jeżdzilem 2 lata.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciniak Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 hmm.. a czy ktoś z was próbował coś z tym robić? z dzwiękami plastików bagażnika i stukami tylnich oparć już sobie poradziłem, zostały tylko te rezonanse w okolicach kolumny, jak to uda mi się usunąć, to będzie już całkiem dobrze. No nic, chyba zostanie mi rozbieranie wszystkiego po drodze i szukanie przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Hmmmm... a ja tez codziennie pokonuje nierownosci i plastiki zachowuja sie wzorowo- jest cicho. Troche dzwine.. Jak widac kazdy X jest inny. Może twoje nierówności nie wywołują częstotliwości rezonansowej. A i jeszcze w temacie pukania stukania itp. ktoś może wie gdzie poza ASO można kupić dopasować (może jakieś uniwersalne) odboje do maski i klapy bagażnika bo te oryginalne po kilku latach zgubiły gumowy gwint (kolejny japoński badziew), puka i maska i klapa a nie chcę regulować zamków bo rozjadą się linie karoserii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Może twoje nierówności nie wywołują częstotliwości rezonansowej. A i jeszcze w temacie pukania stukania itp. ktoś może wie gdzie poza ASO można kupić dopasować (może jakieś uniwersalne) odboje do maski i klapy bagażnika bo te oryginalne po kilku latach zgubiły gumowy gwint (kolejny japoński badziew), puka i maska i klapa a nie chcę regulować zamków bo rozjadą się linie karoserii. Takie drobiazgi to tylko serwis albo dopasowanie od innego auta,gdzie ceny sa bardziej normalne niz w Nissanie. Można tez ratowac sie poprzez wpuszczenie jakiegos kleju w miejscu uszkodzeni gwintu na odbojach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciniak Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Udało mi się namierzyć źródło tego brzęczenia... ! okazuje się, że to nic w kolumnie kierowniczej, tylko plastik tunelu środkowego przy pedale gazu (ten, który należy zdjąć, żeby dostać się do filtra pyłkowego) plastik ten, nachodzi na blaszkę, która trzyma go by nie odstawał - wystarczyło trochę dokręcić tą blaszkę i owinąć ją taśmą tekstylną - teraz kocie łby mi nie straszne, jest idealna cisza ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.